G: Päättötodistuksesi (peruskoulun) keskiarvo ja mitä teet nykyisin?
Kommentit (504)
Tuota jälkimmäistä en rehellisesti sanottuna voi verrata ekaan tutkintoon. Kasvatustiede nyt on aika kevyttä ja helppoa. Ei paljon tarvi raataa suoritusten eteen. Harrastuksena luin sen kuitenkin.
Toimin esimiesasemassa teollisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 20:49"]
Peruskoulun ka 7,6. Lukion 6,6 ja C:n paperit kirjoitin. Nyt opiskelen yliopistossa pääaineena historia.
[/quote]
Mihin yliopistoon pääsee C:n papereilla lukemaan historiaa?
[/quote]
Yliopistoonhan pääse ihan pääsykokeisiin lukemalla, eihän niitä papereita sinäänsä tarvita jos on lukupäätä ja motivaatiota.
[/quote]
Kyllä niitä papereita tarvii, koska pääsykoepisteet muodostaa vain osan sisäänpääsyyn vaadittavasta pistemäärästä. Ainakin joillain aloilla, esim. historiassa.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Minä olen päässyt yliopistoon (pääaineena historia) pelkän pääsykokeen perusteella.
[/quote]
Okei. Systeemiä on siis uudistettu ja annettu mahdollisuus niillekin, jotka eivät ole kunnon papereita viitsineet hankkia. Mun aikana se oli pelkkä yo-tutkinto+pääsykoe, pelkällä pääsykokeella saattoi pyrkiä vain ne joilla ei ollut yo-tutkintoa ollenkaan.
[/quote]
En tiedä miten kauan tämä systeemi on ollut olemassa. Kun minä hain 12 vuotta sitten, niin silloin oli jo tämä systeemi. Minä siis itse hain pelkällä pääsykokeella.
8.5 peruskoulusta, 8.0 lukiosta. asiakaspalvelualalla töissä, ei ammattia :(
6.8
olisin kuulemma jos olisin jaksanut käydä koulua ihan fiksu.Harmi arvosanat laski ylä-asteella pahan kiusaamisen takia.
Mielenterveys-päihde työntekijä
9.75, opiskelen yliopistossa. Aloitan toisen tutkinnon opiskelun syksylla.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 06:14"]
9.75, opiskelen yliopistossa. Aloitan toisen tutkinnon opiskelun syksylla.
[/quote]
Niin joo ja lukion keskiarvo 9.25, E:n paperit.
8,8. Aika hyvin tytöltä joka oli niin hiljainen ja ujo ettei koskaan viitannut tunnilla.
Peruskoulun jälkeen en ole käynyt mitään koulua enkä ole tehnyt töitä yhtään. Sairastuin masennukseen koulukiusaamisen takia, en pysty nykyään menemään kouluun enää edes vanhempainiltaan ja kun ei ole koulutusta, ei saa työtä.
Peruskoulun päättötodistuksesta tulee 15 vuotta tänä keväänä. Kiitos peruskoulu elämäni pilaamisesta.
9,2 opiskelen yliopistossa toista tutkintoani (fm ja vtm)
Peruskoulu 9,6 lukio 9,2 LLEEEM, vastaava sairaanhoitaja ison kaupungin polilla.
~8,5 - Kaupan kassa.
Lukiosta uupuu pari kurssia ja yo:t, ajattelin valmistua ensivuonna iltalukion kautta. Ammattiinkin ajattelin valmistua joskus että on sitten jotkut paperit mutta olen myös erittäin onnellinen nykyisessä ammatissani enkä keksi mitä haluaisin tehdä Mielummin kuin tätä. Ajatella, joku voi jopa nauttia myyjän työstä! Olen myös ylpeä työkokemuksestani jota on runsaasti ikääni nähden että en koe olevani täysin epäonnistunut vaikka koulutuksen puolesta ei ihanteiden mukaan ole mentykään ;)
juristeilla, lääkäreillä ja diplomi-insinööreillä. Erilaiset opet hyvänä kakkosena.
Luovat alat, esim. arkkitehdit (no tais sillä olla yks) loistavat poissaolollaan, mikä tarkoittaa vain sitä, etteivät sen tyyppiset (fiksut) ihmiset viitsi maleksia tällaisilla palstoilla. Sen sijaan esim. juuri opet viihtyvät täällä erityisen hyvin ; )
t. kukas muu kuin ope (9,2)