Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ruoka on nyt hienoa ja harvinaista?

Vierailija
03.09.2012 |

Sellaista että saa vasta stadissa ja tekee vaikutuksen jos osaa tehdä sitä tai edes syödä. Ennen oli esim. sushi mutta nykyään kaikissa marketeissa (mikä on hyvä vain).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stadissa. Mutta noin muuten tekee kyllä vaikutuksen kun joku osaa nykyään valmistaa sisäelimistä hyvää ruokaa.

Vierailija
2/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota täällä vain ihmettelisi että tuollaistako on!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tahansa, mikä on LUOMUA.

Minulla on ystävä, joka on tosi snobi. Siis snobista perheestä, aina kaikki oli hienointa. Nyt jutun nimi on luomu. Jos vain kaupasta löytää, niin se on luomua.

Kahvi taitaa olla ainoa, jota ei osteta luomuna. Sen pitää olla Illyä.

Vierailija
4/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tiedä, saako sitä Helsingistä. Mutta ainakaan Tamperelta ei saa, mikä on tosi harmi.

Vierailija
5/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri makuisia itse valmistettuja makkaroita. Minusta se oli hienoa, ja erikoista:)

Vierailija
6/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet trendikkäitä suomalaisista ja pohjoismaisista raaka-aineista kokkaavat. Onhan tarjontaa toki paikoista, on kivoja etnisiäkin paikkoja ja korealainenkin paikka on (en tosin muista missä).

Viime aikoina olen Helsingissä syönyt listalta diner-tyyppisessä paikoissa risottoa (siis sellaista italialaistyyppistä, puuromaista), kaipa se on hieman sellaista trendikkään kaupunkilaisen ruokaa, jota nykyään on vaan tarjolla useammassa paikassa.

Vierailija
7/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta mitään yksittäistä ruokaa tai keittiötä ei ole viime aikoina nostettu jalustalle "hienona" tai "erikoisena". Brunsseista on viime aikoina kirjoitettu lehdissä.

Vierailija
8/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttäisi olevan in just nuo kaikki itsetehdyt makkarat ja luomuainekset. Myös kausiruoka-ajattelu.

Korealainen ravintola on Krunikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä