Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-25kg pitäis laihduttaa.

Vierailija
03.09.2012 |

Tai on tässä aloitettu jo laihduttaminen ja sitä mukaan terveellisemmär elämäntavat, ruokaremontti jne.

Nutraamisella tämän nyt aloitin.

Paljonkohan sitä ehtisi saada pois 3kk aikana?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enintään. Enemmän on jo todella haitallista terveydelle. Hyvä pudotustahti on noin 0,5kg/viikko. Mitä hitaammin laihduttaa, sen varmemmin paino putoaa läskistä eikä lihaksista ja sen pysyvämpi laihdutustulos.

Nutraaminen ei ole terveellinen elämäntapa eikä ruokaremontti.

Liikuntaa on syytä harrastaa, jotta lihasmassan hävikki tulisi minimoitua. Se myös tukee laihtumista ja kiinteytymistä.

Vierailija
2/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 g viikossa on sopiva tahti pudottaa painoa. Kolmessa kuukaudessa realistinen tavoite on siis suunnilleen 6 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enintään. Enemmän on jo todella haitallista terveydelle. Hyvä pudotustahti on noin 0,5kg/viikko. Mitä hitaammin laihduttaa, sen varmemmin paino putoaa läskistä eikä lihaksista ja sen pysyvämpi laihdutustulos.

Nutraaminen ei ole terveellinen elämäntapa eikä ruokaremontti.

Liikuntaa on syytä harrastaa, jotta lihasmassan hävikki tulisi minimoitua. Se myös tukee laihtumista ja kiinteytymistä.

Ja siitä jatkan siihen toiseen mistä jo mainitsin.

Eli ruokaremontti ja terveellinen elämäntapa.

Miksi sanot, että nutraaminen ei ole terveellinen?

Kovin suosittua se näemmä on. Ja jos olisi haitallinen niin tuskin olisi myynnissä.

Itse koen nutraamisen näin alkuun itselleni hyvänä vaihtoehtona. Se auttaa ja antaa pohjaa tulevalle ruokaremontille.

Tietenkin kuuntelen omaa kehoani ja sen mukaan edetään ja tehdään muutoksia jos siltä tuntuu.

ap

Vierailija
4/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi syödä oikeaa, terveellistä ruokaa kuin jotakin teollisia ateriankorvikkeita.

Vierailija
5/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavalla koet nutraamisen auttavan ja antavan pohjaa tulevalle ruokaremontillesi? Miksi tarvitset tähän alkuun nutrrmista? Mikset pystyisi suoraan aloittamaan siitä oikean, terveellisen ruoan syömisestä joka aterialla?

Toki se on suosittua, hyvin markkinoitua ja sen tarkoitus on takoa rahaa. Tavallisella ruoalla laihduttaminen kun ei lihota kenenkään kukkaroa.

Toivottavasti nyt käytät sen ajan, jonka nutraat, ruokaremonttisi ja terveellisten elämäntapojen rationaaliseen suunnitteluun.

Vierailija
6/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3kk ensin täyspaastolla, eli ateriankorvikkeilla.

Pikkuhiljaa menin tasoa tasolta kohden alaspäin siihen ihan normaaliin ruokailuun saakka opetellen ruokailutapoja ruokaremonttia.

Tästä on n 1v aikaa ja kilot ovat pysyneet poissa. Omasta mielestäni suuren kilomäärän pudottamiseen on hyvä startti ateriankorvikkeet, vitamiinit ym pysyvät oikeina ja motivaatio kasvaa kun tuloksia tulee nopeasti.

Aloitin myös liikunnan samalla ja lihasmassa kasvoi hurjasti jopa paaston aikana ja rasva taas tippui. Jokainen tavallaan minulle tuo sopi.

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
7/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavalla koet nutraamisen auttavan ja antavan pohjaa tulevalle ruokaremontillesi?

Tarvitsen alkuun tiukan ja niukan startin. Sillä saa nopeita tuloksia ja se motivoi jatkamaan.

Minä tarvitsen sitä.

Miksi tarvitset tähän alkuun nutrrmista?

Oman itseni takia. Tunnen itseni ja siksi olen valinnut tämän. Lisänä se, että nyt syksyllä alkoi uusi ja liikkuva työ. Tämä on helppo ja vaivaton tapa päästä alkuun. Uskon, että, kun olen jonkun aikaa nutrannut ja saanut itseni ja uuden työni rytmiin on siitä helpompi jatkaa osaan 2.

Ei sulje pois sitä, etren joutuisi osan tai jonkun ateroista korvaamaan päivän aikana patukalla tai valmiilla tetrajuomalla.

Mikset pystyisi suoraan aloittamaan siitä oikean, terveellisen ruoan syömisestä joka aterialla?

Tähän pätee hyvin pitkälle samat vastaukse, kuin jo pariin ekaan antamani vastaukset.

Toki se on suosittua, hyvin markkinoitua ja sen tarkoitus on takoa rahaa. Tavallisella ruoalla laihduttaminen kun ei lihota kenenkään kukkaroa.

Noinkin ja pätee moneen muuhunkin asiaan. Rahaa menee aterioihin kuitenkin. Oli se sitten nutrausta tai ruokaa.

Toivottavasti nyt käytät sen ajan, jonka nutraat, ruokaremonttisi ja terveellisten elämäntapojen rationaaliseen suunnitteluun.

Näin on tarkoituskin. Kirjoja ja muita opuksia hankittu ja netti apuna.

Netti ja sen kautta saama tieto myös syy miksi valitsin nutraamisen.

Vierailija
8/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3kk ensin täyspaastolla, eli ateriankorvikkeilla.

Pikkuhiljaa menin tasoa tasolta kohden alaspäin siihen ihan normaaliin ruokailuun saakka opetellen ruokailutapoja ruokaremonttia.

Tästä on n 1v aikaa ja kilot ovat pysyneet poissa. Omasta mielestäni suuren kilomäärän pudottamiseen on hyvä startti ateriankorvikkeet, vitamiinit ym pysyvät oikeina ja motivaatio kasvaa kun tuloksia tulee nopeasti.

Aloitin myös liikunnan samalla ja lihasmassa kasvoi hurjasti jopa paaston aikana ja rasva taas tippui. Jokainen tavallaan minulle tuo sopi.

Tsemppiä sinulle!

Itsellä aivan sama tarkoituksena. Siksi en ole myöskään lyönyt mitään "lukkoon", että kauanko nutraan. Ja se, että seuraan oman kehon vointia.

Ja täysnutrauksesta siirryn jossain vaiheessa osanutraukseen ja siitä pikkuhiljaa siihen normaaliin ja "oikeaan" ruokaan.

Tässä nutratessa on aikaa perhetyä siihen ruokaremonttiin. Haluan olla valmis myös siihen, kun sen aika on. Ihan niinkuin olen tässä nyt valmistellut itseni tähän nutraamiseen.

Ajankohta oli nyt, koska minä olin siihen valmis.

Olen sitä mieltä, että onnistumiseen tarvitaan itsekutin lisäksi myös sitä, että se muu elämä on kunnossa.

Jos olisin aloittanut nutraamsien aikaisemmin tämän vuoden aikana niin olen aivan varma, että se olisi epäonnistunut. Niin paljon kaaosta ja rankkuutta oli.

ap

Vierailija
9/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule valintatilanteita, ei tarvitse kokata tai arvioida annoskokoja. Kaverini nutrasi painostaan pois viitisen kiloa, ovat pysyneet poissa hyvin. Minä taas semikarppaan hitaasti mutta varmasti. Jokainen tyylillään! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi