Mä en tajua!! Pyysin kaveria meille kylään vkonlopuksi kun
mieskin lähtee työreissuun ja ajattelin että voitaisiin käydä kuntoilemassa, saunoa ja istua iltaa. Kaveri ihmettelee mikä parisuhde estää kavereiden tapaamisen kun mies on kotona ja että miksi ei voida koskaan nähdä. Daa! Vasta pari viikkoa sitten pyysin kaveria treenikaveriksi, vaan ei kelvannut. Ja eipä kaverikaan ole minua kysellyt mihinkään koko kesänä, mitä ihmettä kehtaa valittaa ettei koskaan nähdä?! Ja nyt on kuulemma muita suunnitelmia, katellaan. Mahtava homma! Onko muilla näin hankalaa?
Kommentit (28)
tavata vain silloin kun ei ole muuta tekemistä. En suostuis minäkään sun kutsuun.
kun perheelläsi on muita menoja/sovittuja tapaamisia? Miten tää käytännössä toimii?
kun kaverisi on pyytänyt sinua, ei ole sopinut, kun olet ollut parisuhteessasi
Kun kutsuit ystäväsi käymään, niin kerroitko samalla, että miehesi on matkoilla? Jos näin teit, niin helposti tulee varmaan kaverillasi mieleen, että hän ei kelpaa kuin seuraneidiksi, ja vain silloin kun mies on pois.
Mitä väliä sillä on, että ap sanoi miehensä olevan työreissulla??? Silloinhan naiset saa jutella oikein olan takaa naistenjuttuja.
Hän kertoi jo viestissään, että kutsuu kyllä silloinkin kun mies on kotona, eli mistä ihmeestä te nyt vaahtoatte?
Eikä se tarkoita, etteikö seura muulloin kelpaisi. Mä kutsun kaverit mielelläni meille, kun mies on pois. Saadaan jutella ja kälättää naisten juttuja oikeern kunnolla. Sitten kun mies on kotona, niin kutsutaan kylään perheitä, jolloin kaikille on seuraa. Myös miehelle ja lapsille. Näin se vaan menee. Miehen ollessa kotona lasten kanssa, tapaan ystäviäni mielummin muualla. Tämä juuri siksi, ettei lapset roiku jaloiss ja voi jutella asioita rauhassa. Kaikesta kun ei viitsi puhua lasten kuullen.
Ihmeellisen herkkähipiäisiä ihmiset on.
kyllä sanoa että oli kaveri yh tai parisuhteessa mutta jos tulee yksin meille niin en halua että mies on kotona, enä myöskään halua mennä kaverin luo jos hänen miehensä on kotona. Se ei vaan ole kivaa. Kivaa on juuri höpöttää kaikkea kahdestaan, ei miehen kuulleen,silloin jutut on ihan erit.
Mulla kans yks kaveri (YH jos sillä jotain väliä) kans kyseenalaisti sen että kun ei koskaan nöhdä meillä silloin kun mies on kotona, tai että ei koskaan iltaisin jolloin hänellä on yksinäistä..
Jep no siihen on syynsä... kaveri on lastensa kanssa kotona joten me voidaan nähdä myös aamupäivisin, ja esim leikkipuistossa, tai toistemme luona jolloin lapsilla on seuraa toisilleen. Mies on lasteni isä ja on päivän töissä, kun hän tulee kotiin (klo 17. jälkeen) on meillä ruoka, jonka jälkeen lapset viettävät mielellään aiakaa isänsä kanssa, ja kuitenkin iltapuuroa pitää alkaa jo keittelemään ennen puolta kahdeksaa jotta nuorempi ei ehdi ihan känkkäränkäksi kun menee nukkumaan puoli yhdeksän maissa.
Ja minä en pidä siitä että meillä on ruoka-aikaan vieraita (jos heitä siis ei ole syömään kutsuttu).
Ja vaikka sitä miestä ei olisikaan niin tuskin meille kutsua kävisi, tai kutsuisin ilta aikaan... siinä on vaan niin kovin vähän vapaata aikaa...
Kyllä meillekin voi tulla kun mies on kotona, mut musta olis samalla tavalla kiva järkätä jotain speciaalia kivaa, kun mies on vkolopun pois. Toi kuulostais tosi kivalta vkolopun vietolta!
Ok, ymmärrän kaveriasi, et jos on jo muita suunnitelmia, mut jos en ymmärrä narinaa siitä, ettette nää, jos ei kerran neiti itse pyynnöistä huolimatta lähde. :S
jos on muuta tekemistä samaan aikaan...