Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan 110kg ja haluaisin laihtua terveellisesti.

Vierailija
28.11.2005 |

Onko netissä tai osaatko sinä laittaa yhden viikon tarkat syöntimäärät ja mitä pitää/voi syödä?? Ja kuinka paljon pitää myös liikuntaa harrastaa. Olen aivan maassa enkä osaa millään aloittaa ja olisi helpompi kun olisi edes viikon " oikeat ruuat" .

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen aivoilla varustettu tietää että jos syö liikaa eikä ikinä käy lenkillä eli jos ei elä normaalisti, muuttuu ihrakasaksi. So?

Vierailija
2/17 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en ole laihtunut yhtään vaikka olen lopettanut puoli vuotta sitten valkoisten jauhojen syönnin ja syön vain ruisleipää, useinmiten täysjyvänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ylipainosi noin huima, niin tarvitset järkevää ohjausta ja ehkä alkuun myös ravitsemusterapeutin apua. Liikuntaa tietty, mutta onhan se selvä, ettet pysty liikkumaan alussa paljoa noiden kilojen kanssa. Se tulee sitten aikanaan. Tai aloita varovasti tehokkaalla kävelyllä muutama kerta viikossa.

Tsemppiä uuden elämän alkuun. Tiedän mikä tilanteesi on; itsellä suht samat kuviot vuosi sitten. Nyt olen laihtunut 20kg ja olen kuin uusi ihminen. Energiaa piisaa ja olen oppinut syömään oikein ja terveellisesti. Se vei aikaa, mutta ilokseni en enää rasvaista pizzaa kaipaa!

Vierailija
4/17 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskoisin et jos menet omalle terveysasemallesi,niin tuon painosi perusteella pääset varmasti laihdutusryhmään ja ravintoterapeutille sitä kautta.Kannattaa ainakin kokeilla.

Vierailija
5/17 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kilot ei tule takaisin, jos tajuat, että olet yksi niistä ihmisistä, joiden täytyy tarkkailla painoa lopun ikää. Et pääse tuollaisesta ylipainosta eroon ja päädy tilanteeseen, jossa 65-kiloisena vaikka voisit syödä lihomatta mitä vain. Sinunkin pv-urasi tulisi kuitenkin olemaan sen verran pitkä, että taatusti oppisit oikeat tavat syödä oikein ja hyödyntää liikuntaa sekä laihdutuksessa, että painonhallinnassa. Ja ne kunniajäsenet (eli tavoitepainoonsa päässeet painonvartijat, oikeus kulkea ryhmässä ILMAISEKSI VAIKKA LOPUN IKÄÄ, suositus väh. kerran kuussa), jotka kulkevat painontarkkailussa sen kerran kuussa, eivät ole niitä, joiden kilot palaavat. Itse tiedän, että tulen käymään ryhmässä siinä vaiheessa, kun olen normaalipainossa ainakin sen kerran kuussa, kun se vielä on ilmaista. Painoa jokainen saa putoamaan ties millä konsteilla ilmankin apuja, mutta minulle laihduttaminen painonvartijoissa on sijoitus painonhallintaa ajatellen; mulla on loppuiäksi paikka, josta saan tiedon ja tuen tähän hommaan. :)

Vierailija
6/17 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se teelusikallinen hyvää rasvaa päivässä kiinteyttää ihoa myös!

tv. painonvartija

Vierailija
7/17 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/17 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka tapaaminen ravontoterapeutin kanssa. Toi kannattaa nyt tehdä kunnolla eikkä vaan sinnepäin.

Vierailija
9/17 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 krt viikossa puolen tunnin liikuntaa niin että tulee hiki.

Suklaa pois.

Syö oikeaa ruokaa ja niin ettei tee mieli puolen tunnin välein käydä jääkaapilla.

Älä kulje 100 metrin matkoja bussilla. KÄVELE.

Hyötyliikunnan merkitys on VALTAVA.

Vierailija
10/17 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/17 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

painonpudotustavoitteitasi tukevaksi. Ja tosiaan kuten voit lukea osoitteesta www.kutri.net, niin salin kun otat ohjelmistoon mukaan, on painonpudotus pysyvämpää laatua kuin muutoin laihdutettuna. Lihas siis kuluttaa enemmän kuin läski, joten mitä enemmän sinulla on lihasta, sitä enemmän saat syödä lihomatta.. :)

Mutta hiljaa hyvä tulee, aloita rauhallisesti niin et heti kyllästy!

Vierailija
12/17 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijat (toimii hyvin, mutta minun käsitykseni mukaan paino tulee usein takaisin...)

South Beach Diet (on helppoa, netistä löytyy googlettamalla lisätietoa, sopii diabeetikoillekin ja vaikutus pysyvämpää ja kilot katoavat ekana MAHASTA!)

Vierailija
13/17 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan näin yksinkertaista. Maalaisjärki sanoo mitä voit syödä huoletta mitä et. Syö myös HITAAMMIN, maha tietää olevansa " täynnä" vasta 20 min syömisen jälkeen. Herkut voi jättää pois kokonaan

t yksi joka unohti myös ja laihtui heti 5 kg. vielä 15...

Vierailija
14/17 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea ohje !

Perusta ruokavaliosi vihanneksiin (myös juureksiin kuten perunaan), ruisleipään ja puuroon, lisänä tietty vähärasvaista lihaa, hedelmiä ja vähärasvaisia maitotuotteita.

MUISTA PITÄÄ MAHA TÄYNNÄ !, niin ei tule repsahduksia. Jos täytät vatsasi terveellisesllä ruoalla, tippuu paino väkisin.

Sitten lisäät liikuntaa sopivasti, mielummin vaikka päivittäinen reipas kävelylenkki tms. Sitten kun paino tippunut parikymmentä kiloa, voit jo lisätä hieman tehokkaampaa liikuntaa peliin.

Vierailija
15/17 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi voit tehdä pieniä muutoksia ruokavalioosi. Ja ykkösenä on herkut (karkit, chipsit, keksit, jäätelö yms.) pois! Ja jos et pysty kokonaan lopettamaan, niin lupaat itsellesi 1 herkkupäivän viikossa. Ja vain sen yhden päivän.

Sitten kun tuntuu, että tuo on hallinnassa, niin teet seuraavan pienen muutoksen. Ja se voi olla esimerkiksi vaalean leivän vaihtaminen ruisleipään. Tai kasvisten syöminen päivittäin jokaisella aterialla. Tai leivänpäällisten keventäminen. Ja vain yksi pieni muutos kerrallaan. Ja kun se muutos on tullut ihan tavaksi, niin sitten on aika tehdä seuraava pieni muutos.

Dieetit ovat sellaisia, että niitä noudattaa yleensä vähän aikaa ja sitten sortuu. Mutta yritä tehdä ihan pysyviä muutoksia ruokavalioosi pikku hiljaa - näin hitaasti etenemällä luulisin onnistuvan parhaiten.

Samoin liikuntaa pikkuisen kerrallaan lisäämällä. Ja liikuntamuodoista suosittelen kävelyä. Lisää aluksi ihan hyötyliikuntaa eli yritä kävellä kaikki reissut, mitä normaalisti tekisit autolla, bussilla tms. Tai jo tuo ei onnistu, niin sitten vaikka aloitat 15 min. kävelylenkit päivittäin ja siitä kun kunto kohenee, niin aikaa pidentämään. Tsemppiä!

Vierailija
16/17 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava..painoa n.100 kiloa ja pituutta 173cm ikää 20..

pelottaa rupea laihduttamaan jos nahka ei palaudu ja jää löllöksi eikä mikään kiinteytys auta :(

ja toi south beeach diet on ihan kiva mutta mitä SAA syödä..siinä on paljon mitä ei saa syödä mutta mitä saa syödä niin siitä ei oo tietoa ollenkaan

Vierailija
17/17 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin painoa oli 89 (raskauskiloja) ja nyt 75. Ja ihan ilman diettejä, pienillä muutoksilla :)