Mikä on pahin haju, minkä olet elämäsi aikana haistanut?
Kommentit (69)
Se on vielä sellaista hieman hyytelömäistä, vaikea pestä pois.
Meleena on tietynlaista ulostetta, joka kertoo runsaasta verenvuodosta ylhäällä ruoansulatuskanavassa, esimerkiksi mahalaukussa. Veren sekoittuessa suolen sisältöön ulosteesta tulee tervamaista ja lähes mustaa.
jonkin sortin kopiokone, kumma haju, en tosiaan osaa kuvailla sitä, mutta en pystynyt olemaan siinä huoneessa, kun sitä kojetta käytettiin.
Eihän ihmisten eikä eläintenkään ruumiineritteiden tai ruumiiden haju ole miellyttävä, mutta muistan kuinka mummolassa leipoakseni rikoin munan...kuinka vanha lie ollutkaan, löyhkä oli mustassa munassa sanoinkuvaamaton, ikimuistoinen!
siellä erityisesti vanhat vainajat eli sellaiset, jotka ovat viruneet lämpimässä jonkin aikaa ennen ruumishuoneelle tuloa. JÄKS.
täällä olette haistelleet. Minäkin olen valitettavasti saanut nenäni haisun jos toisenkin, mutta näiden vastausten rinnalla ne tuntuvat aika miedoilta.
Minä koin hirveimmän hajuelämykseni avatessani elmukelmusta parsakaalia, jonka joukossa oli Espanjasta saakka matkannut toukka. Toukka oli siinä päivätolkulla nakerrellut kaalia ja paskonut sinne pakettiin sellaista hirveää parsakaalipaskaa. Haju oli jotain tainnuttavan ja tajunnanräjäyttävän väliltä. Puoleen vuoteen en kyennyt menemään edes kyseiseen kauppaan, kaksi vuotta kesti, ennen kuin pystyin pistämään suuhuni parsakaalia.
on paha. Ja joidenkin vanhojen ihmisten kódit, kun on kotieläimiä ja viemärikin haisee
kävellessäni ensiavun läpi. siellä haisi juoppojen kaikki mahdolliset eritteet sekaisin. ennen oven avaamista koitin vetää henkeä ja kävellä äkkiä läpi hengittämättä.
kasvaimen tai painehaavan eritteen haju. Pistävä löyhkä, mutta hoitajan on pysyttävä hienotunteisena ja hymyilevänä, ei sovi yökkäillä pian poisnukkuvaa hoitaessa.
sisäelinerite.
Märkäeritteet haavoista, paksun imuliman haju, tulehdusvirtsan (muistutti näöltään hernekeittoa) haju, meleena, home, joka kasvoi ihmisen korvan takana.
Ravut, jotka unohtuivat juhannusyönä ulkopöydälle..
Joskus oli ruokana perunoita ja broileria, jotka sitten syömingeiltä jääneet broilerit olin pistänyt rasiaan ja jääkaappiin, että voi joku myöhemmin vielä syödä ne. Oli sitten unohtunut rasia jääkaappiin jonkun isomman jutun taakse piiloon, ja joskus viikon päästä vasta äkkäsin ne broilerit sieltä. Pakkohan rasia oli tyhjentää roskiin ja siltä hajulta ei voinut välttyä.. Pilaantunut kypsennetty broileri...hyi helvetti mikä löyhkä! Sen jälkeen ei ole kanaruoat oikein maistuneet. Tulee paha olo jo pelkästään sen rasian näkemisestä missä broilerit olivat. :'D En yleensä ole mitenkään hajuyliherkkä tai yöki helposti hajuista, mutta tämä broileri oli aivan kamala.
Pahoja on kyllä ollut useita. Pahasti infektoituneen, märkäisen säärihaavan haju on aika mahtava. Samaten tiettyjen virusten aiheuttamat ripuliulosteet. Alkoholistit saattavat haista aivan hirveälle. Päiviä aiemmin kohtuun kuolleen, infektoituneen vauvan lapsivesi haisi myös tosi erikoiselle ja pahalle.
Olin töissä tavaratalon vaateosastolla ja eräänä päivänä alkoi tuntumaan todella pahaa hajua. Jonkin ajan kuluttua osastolle tuli selvästi pahoista mt-ongelmista kärsivä henkilö, joka halusi ostaa housut ja pyysi minulta apua.
Tämä ihminen haisi monilta asioilta, joita kaikkia en tunnistanut, mutta ainakin viikkojen yleinen pesemättömyys, ulosteet, vaatteiden vaihtamattomuus ja joku lääkitys oli sekoituksessa mukana. Hengityskin haisi kuolemalta. Lisäksi koko asiakaspalvelutilanteen ajan nainen "söi" jonkinlaista kuivaa keksiä (oisko ollut Digestive) - siis pureskeli suussa kuiviksi murusiksi, mutta ei lainkaan niellyt niitä vaan antoi murusten sinkoilla ulos puheen mukana.
En kokenut voivani muuta kuin esitellä naiselle niitä housuja, vaikka arvelinkin ettei kauppoja varmaan syntyisi. Nainen oli lisäksi huonokuuloinen (tai esitti olevansa), sanoi koko ajan "Anteeksi mitä?", ja tunki mahdollisimman lähelle minua. Olin kuolla siihen hajuun.
Lopulta kun hän poistui turvamiesten saattelemana (varmaan joku toinen asiakas oli valittanut), koko osasto haisi vielä pitkään kamalan pistävältä.
Pahin haju on ruotsalaisten hapansilakka, kakkosena tulee Suomessakin valmistettava kesäytynyt särki
luokkaa ettei kulumallakaan lähtenyt nenästä.. Hirvittävää!