Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin haju, minkä olet elämäsi aikana haistanut?

Vierailija
02.09.2012 |

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuloivan koiran uloste.

Rotaviruksen lemu vauvan kakassa.

Myskimäinen, vahva hajuvesi jota on kaadettu pullo päälle kerralla.

Vierailija
22/69 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopon hengitys löyhkää aivan hirveälle. Ihan kuin tyyppi olisi mädäntymässä sisältä päin ja kaikki elimistön hajut peräsuolta myöten tulee ulos suun kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkatehtaan haju, jaiks.

Vierailija
24/69 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

intialainen ruoka

Vierailija
25/69 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä.

Ekana tulee mieleen varmaan oma erittäin pistävä hienhaju yhdel sairaalareissulla. Syy jonka takia ensiapuun ja sairaalaan joutu aiheutti seuraavana päivänä jäätävää hikoilua. Ja suihkuun pääsin vasta kun tulostani oli kolme päivää, juuri ennenkun lähdin sairaalalta.

Se haju vaan oli ihan hirvee. Kertakaikkiaan oksetti haista niin pahalla. eikä yhtään kiva ollu että kolmantena eli lähtöpäivänä jouduin vielä niissä hikisairaalavaatteissani keskustelemaan vanhempieni ja läkärin ja hoitajien kanssa kun oli tosi itkunen olo ja ties mitä, siihen päälle se että tiesi haisevansa ku mikäki saasta. Ja suihkuun eivät päästäneet ennenku keskustelu oli ohi joten siinä istuit ja itkit ja keskustelit... mielenterveyssyistä olin siellä.

Vierailija
26/69 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oksennettu Sorbus kauppakeskuksen wc:ssä oli ikävä. Kuitenkin pahemmalle haisi muutaman päivän helteessä maannut haisunäädän raato, jonka hajurauhanen oli haljennut auton alle jäädessä.

Vierailija
27/69 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 22:41"]

Nokian kumitehtaan haju. Siis ilmeisesti sulan kumin haju. Se on jotenkin tukahduttava.

[/quote]

Niin on, pahin haju kaikista ja jää ikuiseksi ajaksi mieleen jos on sitä joskus joutunut työssään päivittäin haistelemaan. Myöhemmin töissä sairaalassa olen törmännyt näistä kirjoitetuista lukemattomiin hajuihin, mutta silti pahin on minullakin tuo Nokian kumitehtaan haju, siinä haisee syöpävaara, makea, teollinen, tyly, pistävä.

Vierailija
28/69 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden päivät heinäkuun helteillä pihalla ollut kissanruoka. Oli muuttunut eläväksi ravinnoksi, kuhisi kärpäsentoukkia.

Olin jo 5cm päässä nostamassa kippoa ylös ja tiskiin kun tajusin, että se ruoka liikkuu.... Hain kumisaappaat jalkaan, kaivoin kipon viereen kuopan ja potkaisin nurin. Vesiletkulla huuhtelu ja maata matojen päälle. Seuraavana päivänä näytin työkavereille videota ennen ruokatuntia :)

Vierailija
29/69 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset pavut Scandic Hotellin aamiaispöydässä. 

Miten joku viitsii tarjota jotain noin mädälle rotalle haisevaa keskellä muita aamiaistarjottavia?

Vierailija
30/69 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat. Se ei haise ainoastaan haaruksissa vaan tulee eka päivinä koko ihon läpi, joillakin hengitykseenkin. En ymmärrä naisia jotka käyttää terveyssiteitä, haju niissä naisissa on kamala. Kaikki menkkojen vaiheet haisee järkyttäviltä, ensimmäiset ja viimeiset päivät ehkä pahimmilta. Ihanaa että vaihdevuodet on alkaneet :)

Vierailija
31/69 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperman hajussa on jotain, joka saa aina yökkimään.. Muuten en tule helposti huonovointiseksi. En tosin ole haistanut koskaan ruumiita tai mädäntyneitä haavoja, mutta voin kyllä kuvitella, että ne olisivat vielä ällömpiä.

Vierailija
32/69 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2012 klo 18:06"]

kasvaimen tai painehaavan eritteen haju. Pistävä löyhkä, mutta hoitajan on pysyttävä hienotunteisena ja hymyilevänä, ei sovi yökkäillä pian poisnukkuvaa hoitaessa.

[/quote]

Tai molemmat yhdessä. Piti välillä käydä avoimen ikkunan vieressä hengittämässä, kokeneempi hoitaja oksensi eikä itelläkään kaukana ollut. Oli kammotavaa.

Vierailija
33/69 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyssairaalassa lähtöpäivänä kotiuttava kätilö piti lähtökeskustelun. Minä hoivasin sängyn päällä pari päivää vanhaa vauvaani enkä pystynyt katsomaan kätilöä silmiin kun sen henki haisi parin metrin päähän asti niin pahalta.. Inhottavaa että on jäänyt tuollainen muisto niinkin kaunista päivää tahraamaan. Hajua on vaikea kuvata, ei valkosipuli, ei mikää syötävä mikä voisi aiheuttaa hajun.. joskus olen miettinyt että ihminen joka ei ole syönyt/ juonut (tai ulostanut) pitkään aikaan, alkaa haista suolelta jo suun kautta ylöspäin. Haisi pahemmalta kuin meidän koira joka tyhjensi anaalit mun päälle, ne farkut piti laittaa roskiin. Mutta täällä on ollut niin hirveitä hajuja että ei mitään niihin verrattuna!

Vierailija
34/69 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen erittäin hajuherkkä ja onneksi en ole mitään ruumiita tai kasvaimen eritteitä joutunut haistelemaan. tosi pahoja juttuja täällä tullut vastaan. itsellä kyllä vieraan ihmisen haiseva paska jossain yleisessä vessassa saa monta yökkäysrefleksiä aikaan. silloin en pysty käymään siinä vessassa asioilla, koska haju tulee niin voimakkaasti sieraimiin. oikein sellainen mätä lannan haju hyi!

sitten nämä juopot ja vanhat miehet jotka eivät käy viikkoihin pesulla tai pese vaatteitaan. se haju on niin pistävä ja kamala että.. kerran kassajonossa tuli takana sellainen vanhus joka haisi just tosi voimakkaalle lialle ja hielle, ja pidätin naama punaisena hengitystäni. varmasti huomasi ja tuhahteli vaan.

sitten tuli mieleen vielä, että mulla oli kerran joku pillutulehdus ja sieltä tuli sellasta aivan kamalan _mädäntyneen_  hajuista eritettä. tunki "raikastetun" pikkuhoususuojan läpikin housuissa välillä. hyi saasta.

Vierailija
35/69 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, muistan, kun joskus pikkutyttönä kysyin otsikon kysymyksen äidiltäni, enkä todella arvannut miten hardcorea settiä saan vastaukseksi, vanhalta sairaanhoitajalta toki. :D Kaikkea, mitä tässäkin ketjussa on mainittu siis.

Mutta omalta kohdalta on vaikea keksiä pahinta, ei minua hajulla kovin helposti saa järkytetyksi. Koulujutuissa on paljonkin tullut oltua raatojen kanssa tekemisissä (biologi siis olen) ja koiristakin on päässyt ulos milloin mitäkin. Ehkä sperman haju on luonteeltaan sellainen, joka saa yökkäämään, vaikken sitä sinällään pahanhajuiseksi luokittelisikaan. Ja oikeasti huonovointiseksi tulen jostain teollisen pistävistä hajuista, jopa hajuvesistä.

Vierailija
36/69 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätä kananmuna.

Vierailija
37/69 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin on vastannut sperman ja niin vastaan minäkin. Mutta miksihän? Evoluutio varmaan olisi tarkoittanut sperman tuoksun ja maun ihanaksi, jotta suku jatkuisi, ei ällöttäväksi ja yököttäväksi..

Jos sperma ällöttää, ei ihmis- tai eläinkunnallakaan ole kummoisia selviytymismahdollisuuksia.

Vierailija
38/69 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään hirvittävän pahaa, mutta 

- Vanha hiki ja tuore hiki yhdessä (ihminen, jolla ei ollut mitään käsitystä pyykinpesusta tai henk.koht. hygieniasta)

- Leather Heaven -kauppa. Se tuoreen nahkan haju oli ihan järjettömän hirveä, kun niitä tavaroita oli hyllyt täynnä.

- Homehtuneet rastat.

- Kaveri, jolla on menkat (haisi tosi vahvasti rautaiselle menkkaverelle, en tiedä miksi enkä kysynyt)

Vierailija
39/69 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 22:41"]

Nokian kumitehtaan haju. Siis ilmeisesti sulan kumin haju. Se on jotenkin tukahduttava.

[/quote]

Niin on, pahin haju kaikista ja jää ikuiseksi ajaksi mieleen jos on sitä joskus joutunut työssään päivittäin haistelemaan. Myöhemmin töissä sairaalassa olen törmännyt näistä kirjoitetuista lukemattomiin hajuihin, mutta silti pahin on minullakin tuo Nokian kumitehtaan haju, siinä haisee syöpävaara, makea, teollinen, tyly, pistävä.

[/quote]

pahinta siinä on ettei sitä hajua pääse pakoon... ellei mene tarpeeksi monen kilometrin päähän.

Vierailija
40/69 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koti. Vanha ihminen pissaili kokolattiamaton ja kakkasi myös. Hän yritti pärjätä omillaan muttei oikein onnannut. Ikkunat säpessä ja tunkkaista tietty.. Todella ikävää joutua haisemaan noin.