Lue keskustelun säännöt.
Oletko koskaan säikähtänyt/ pelästynyt niin että olisit pissinyt housuun?
02.09.2012 |
Mietin vain, kun elokuvissa aina joskus jollekin muka käy noin. Eli vaikka pahis pelottelee ja nynny pissii housuun. Mistä tommonen idea on saatu leffoihin?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä se on mahdollista oikeassakin elämässä. Itse olen kerran pissinyt housuihini ihan silkasta pelosta. Minut on kerran ryöstetty, kun olin kävelemässä kotiin ystäväni luota. Hiljaisella sivukadulla kaksi henkilöä sieppasi yhtäkkiä minut kiinni ja raahasivat metsään. Pitivät käsiäni takaapäin puun ympärillä, en voinut tehdä muuta kuin olla siinä. Yritin rimpuilla irti ja huutaa apua, mutta kolmas henkilö otti taskustaan puukon ja laittoi kurkulleni. "Jos riehut vielä niin pääset hengestäs.. ja ois parempi löytyä rahaa", hän sanoi ja alkoi tutkia taskujani. Minulla taisi olla muutama kymppi käteistä, jonka saivat saaliikseen. Puhelimeni polkivat maahan ihan rikki.
Varmasti kukin ihminen reagoi eri tavalla tuollaiseen tilanteeseen, mutta kun kurkullani pidettiin puukkoa ja uhkailtiin tappaa (pimeässä metsässä täysin avuttomana), niin ei se juuri missään tuntunut vaikka tulikin ihan kunnolla housuun. Tottakai siinä tilanteessa tajusin itsekin, että nyt mä pissaan alleni, mutta kun pelotti vain niin kamalasti, ettei sille oikein mitään voinut eikä se edes haitannut. Kun ei voinut olla yhtään varma, että tappavatko he minut. Ja vielä niihin aikoihin sai lukea lehdistä laukkusurmista ja ties mistä kamaluuksista, niin kyllähän tuo säikäytti aika kovasti.