Vinkatkaa kotitekoisen näköisiä kakkuja myyvä leipomo hki/espoo!
Olisi urheiluseuran myyjäiset tulossa ja kaikkien perheiden on pieni sosiaalinen pakko leipoa jotakin. Olen tosi huono leipomaan eikä olisi oikein aikaa. Joudun yleensä leipomaan 3-4 kakkua putkeen, että yksi edes onnistuu sellaiseksi, että sen kehtaa viedä myytäväksi. Olisiko jollain tiedossa paikka, josta saisi ostaa valmiin, kotona tehdyn näköisen kuivakakun tai muuta myyjäisiin sopivaa, muka itse leivottua? Kiitos jo etukäteen vinkeistä :)
Kommentit (4)
Tulee kyllä kakulle hintaa, et saa myyjäisissä samaa hintaa kakusta kuin mitä olet leipomossa maksanut.
Voisit ehkä harjoitella tekemään mokkapaloja - näitä osaa yleensä lapsetkin tehdä ihan itsekseen (ainakin meillä viime vuonna viidesluokkalainen teki kavereiden kanssa keskenään).
Kiitos, selvitän tuon Kaisan Cafen :) Ei se haittaa, vaikka joudunkin maksamaan siitä enemmän kuin mitä myyjäisissä saa. Aion kyllä jossain välissä harjoitella leipomista, nyt kun on noita myyjäisiä alkanut pukata lasten harrastusten myötä. Nyt en vaan millään ehtisi, kun on paljon työkiireitä ensi viikolla. Mokkapalat ovat hyviä, mutta itse en ole koskaan niitä tehnyt tai edes nähnyt tehtävän. Olen muutenkin tosi huono ruuanlaittaja.
ap
Vai onko seurassa jokin kielto?
Osta pakastemurotaikinaa, siinä on superhelppo ja herkullinen ohje paketissa. Et voi mennä metsään.