Kehtaako miehenne ostaa teille ja lapsillenne Libresset, Vuokkoset ja OB:T
Kommentit (40)
ja jopa 11 vuotias poikakin toi, kun viimeksi laitoin listan. Äidille ja siskolleen. :)
En tiedä toisiko jos lähettäisin pelkästään tampaxia ostamaan. Mieheni toi mulle aikoinaan myös rintakumit ym. Kun olin vastasyntyneen kanssa kotona imettämässä ja sattui sairaasti enkä päässyt vielä liikkeelle.
Totta kai, samoin kuin shampoot ja laastarit.
Pitää kyllä kirjoittaa kauppalappuun ihan täsmälleen brändin nimi ja tuotteen koko jne. Samoin kuin shampoissa ja erityisesti hoitoaineissa.
Ois vielä koulukavereita ollut samassa kaupassa, ni johan ois riemu revennyt.. ap
oikein osaa. Senpä takia laitan sen asialle vain hätätapauksessa. Viimeksi kun pyysin niin toi pikkuhousunsuojia ja vielä ihmetteli, että eikö ne oo sama asia :D
Ois vielä koulukavereita ollut samassa kaupassa, ni johan ois riemu revennyt.. ap
Lähti kavereidensa kanssa kauppaan, sillä pyysi alunperinkin rahaa.
Kysyin, että toisko kotijuttuja samalla vai hilluuko vaan? Lupas tuoda. joten annoin 40 euroa rahnaa ja kauppalapun. Luonnollisesti saa valita mitä tuo... kaiken toi.
Piipahtivat pojat kaupassa ja toivat kamat ja häipyivät pihoille omiinsa. Tarjosin Juissit.
Ainakin nää viisi jannua samalta luokalta eivät olleet moksiskaan, kun kyselin jälkeen päin, että tuliko sanomista.
Hyviä tyyppejä. :) Ylpeä pojastani ja hänen kavereistaan. :)
ei kehtaa tuoda siteitä,eikä edes kumeja,ei myöskään liukkaria. pakko raahautua sit kaikkien...
Viimeksi oli joutunut oikein syynäämään hyllyälöytääkseen jotakin sopivaa PHS:aa, kun en niitä yleensä käytä.
Isäni osti aikoinaan monesti myös naisväen tarvikkeet sekä äidille että tyttärille.
Joo ei ongelmaa kehtaamisessa, mutta välillä saattaa tulla sit mitä vaan kokoa ja mallia...siksi ostan mielummin itse.
mutta minä taas en kehtaa ostaa kondomeita. Mies ostaa ne.
Sen yhden kerran jälkeen, kun kaupan kassa alkoi kommentoida ostoksiani ja kysellä, mitä ruokaa aion tarvikkeistani tehdä, en ole kyennyt ostamaan mitään ruokaa ja lehtiä häveliäämpää. Kassan ei mielestäni kuulu kommentoida asiakkaiden ostoksia.
olen itsenäinen ja itsellinen nainen, huolehdin ihan itse omista hankinnoistani. En laita miestä ostamaan minulle autoa, miksi siis olettaisin, että hän tuo kuukautissuojat?
Eli meillä myös nainen saa käydä kaupassa, en ole ketjuilla kiinni tiskipöydässä.
minulle, lapset eivät vielä tarvitse.
Liukuvoidetta ei ole oikein kehdannut ostaa..
Käynhän siellä toki harva se päivä itsekin ja voin valita hyllystä juuri täsmälleen oikean merkin ja mallin ! Siinä on itselläkin joskus tosi etsiminen ja hakeminen, että löytää juuri sen oikean haluamansa !!!
Ovat luonnollsiia asioita toki, mut tuskin kukaan laittaa alakouluikästä niitä ostamaan. Kuukautissuoja on enemmänkin no... suoja. samaa osastoa ku vanulaput, vessapaperi, vaipat. Luonnollisia asoioita kumpikin kategoria, mut onhan se selvää et siteet voi laittaa lapsenki ostettavaksi mut seksijuttuja ei.
ne on ihan luonnollinen juttu, seksi on luonnollista. Sama liukuvoiteen kanssa. Ei siihen liity mitään hävettävää tai kauhisteltavaa paitsi niissä piireissä, joissa lapset haetaan saunan takaa.
kun kuukautiset alkavat? Taidan kuulua todella pieneen vähemmistöön, joka ennakoi ko. tilanteen ja ostaa siteitä siten, että ei tarvitse miehelle kauppaan soitella. Sama juttu vessapaperin kanssa, sitä on aina vähintään 3 rullaa jemmassa eikä tarvitse lähteä pytyltä perse paskassa kauppaan lisää hakemaan. Jopa hehkulamppuja meillä on varastossa!
jos kerran on kauppaan menossa? Miksi naisen pitää ostaa ne itse?
olen itsenäinen ja itsellinen nainen, huolehdin ihan itse omista hankinnoistani. En laita miestä ostamaan minulle autoa, miksi siis olettaisin, että hän tuo kuukautissuojat? Eli meillä myös nainen saa käydä kaupassa, en ole ketjuilla kiinni tiskipöydässä.
Sinulle ei varmaan tarvitse luetella niitä monia syitä, joiden vuoksi mies käy päivittäin jossakin kauppapaikasa, mutta nainen on kotona muutaman kymmenen kilometrin päässä kaupoista. Minusta olisi suorastaan säälittävää, jos minun pitäisi ihan itse pelkkien kuukautissuojien vuoksi ajaa sata kilometriä, vaikka mies kävisi muuten kaupassa. Saa se minulle autonkin ostaa, kun on sen alan ammattilainen. Sama siinä kuin kuukautissuojissa: on oltava täsmälleen sopiva käyttötarkoitukseen, eli molemmissa on viisainta ohjeistaa tarkkaan merkki, malli ja väri.
Ja juuri siksi osaan kaupassa käydessäni (kahdesti viikossa) ostaa sen verran siteitä ja tamponeja, että kuukautisten alkaessa en joudu tunkemaan froteesukkaa housuihini. Nimenomaan me kaukana kaupoista asuvat yleensä (sinua lukuunottamatta) osaamme ennakoida erilaisia tilanteita kuten vaikka oman sairastumisemme / auton hajoamisen / muun yllättävän esteen, joiden vuoksi emme kauppaan joskus pääsisikään.
En ymmärrä naisia, jotka odottavat miehen pelastavan heidät uudestaan ja uudestaan tilanteista, jotka naiset ihan itse ovat omilla teoillaan/tekemättömyydellään aieuttaneet.
Et osta miehelles mitään ikinä? On teillä mukava parisuhde kun ei mitään voi toisen eteen tehdä ilman et olis niin iso uhraus..
On varmasti eri tilanteita elämässä vaikka kuinka olis ennakoinnin mm :D naurettavaa tehdä kärpäsestä härkänen.
ja tuo tyttärellekin. Ihan normaalia.