Onko 179 cm mies mielestäsi pitkä, lyhyt vai keskipitkä?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 20:31"]
Ihme paskaa. Redford on 179 cm, Depp 178 cm, Brando 175 cm, DeNiro 177 cm, Newman 177 cm, Crowe 182 cm. Eli EIVÄT TODELLAKAAN ole todella lyhyitä, vaan normaalipituisia.
Tuon vinkuvan lassukan listasta ainoastaan Cruisea, Nicholsonia ja Pacinoa voi sanoa todella lyhyiksi, ovat 170 cm.
[/quote]
Ootsä vähän pösilö. Noi pituusluvut ovat näiden näyttelijöiden agenttitoimistojen ilmoittamia lukuja - ota niistä 10 cm pois, niin olet lähenpänä totuutta. Käytä mieluummin aistejasi ja katso niitä livenä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 18:12"]
Eli ehkä se pituus ei ole tärkein tekijä naisten silmissä todellsuudessa. Se myytti, kuten Raamatun ihmeteot ja Jumalan olemassaolo. Ei muuta.
[/quote]Onko se vain myytti? Miksi miesten keskipituus sitten kasvaa kaiken aikaa? Pääseekö pitkät miehet helpommin lisääntymispuuhiin ja levittämään geenejään, vai johtuuko se pelkästään siitä että ravinto on nyt parempaa?
Kyllähän se on fakta että moni nainen on lääpällään pitkiin miehiin, mutta tuskin kukaan lyhyisiin.
[/quote]
Kuten sanoin, väitteellesi ei ole empiiristä evidenssiä lainkaan. Miksi Ike saa kaikki naiset ja on käppänä? Miksi Nykänen vetoaa naisiin, vaikka on juoppo, väkivaltainen ja käppänä? Miksi Nicholson kääpiö on saanut pillua yli 2000 naiselta? Kerro ensin tämä, niin keskustellaan lisää.
[/quote]
He ovat julkisuuden henkilöitä, Nicholson on kaiken lisäksi rikas, Kanervakin on varmasti varakas ja vaikutusvaltainen. Tällaiset miehet vetoavat tietynlaisiin naisiin.
[/quote]
Aivan. Valta vetoaa naisiin, ei pituus, ei edes peniksen pituus. Elämä on taistelua vallasta, kenellä on sitä eniten, saa mitä vain.
[/quote]
Väärin. Valta vetoaa tietynlaisiin naisiin. Suurin osa naisista on yhdessä ihan tavallisten miesten kanssa, jotka eivät käytä mitään merkittävää valtaa.
[/quote]
Väärin. Valta on naisille kaikki kaikessa. Nainen alistuu macholle, mutta tekee nössön (eli useimpien suomimiesten) elämän vaikeaksi, koska nainen haluaa alistaa ja tekee parisuhteesta valtasuhdetaistelun.
Jokainen sieluntieteeseen perehtynyt ymmärrätään, että kaikilla eläimillä (mukaanlukien ihmiset) valta on se keskeisin elemetti, jonka vuoksi reviireistä ja valtioista taistellaan. Pituudet ja paksuudet ovat irrelevantteja asioita, kuten raha, seksi tai maine. TAHTO valtaan on elämän tarkoitus.
[/quote]
Jaaha.
Lassukkavaroitus!! Don't feed the troll!!
Älkää enää vastatko tämän jankkaajan viesteihin!
[/quote]
Anteeksi, en tiennyt, että kyseessä oli lassukka. Vaikutti ihan normaalilta ihmiseltä. Voisitko tulevaisuudessa antaa tuon lassukkavaroituksen etukäteen, eikä jälkikäteen. Kiitos.
Mun silmissä lyhyt, kuten kaikki alle 185 cm pitkät miehet.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:25"]
Mun silmissä lyhyt, kuten kaikki alle 185 cm pitkät miehet.
[/quote]
Olet siis sokea Reetta!
eli varmaan lähempänä pitkää. Itse olenkin pätkä.
Maahanmuuton seurauksena kansa lyhenee joten tuollainenkin pätkä alkaa olla pitkä
omaan makuuni jo pituudessa ylärajoilla, en pidä kovin pitkistä miehistä.
Lyhyt: alle 165cm
Keskipitkä: 165-190cm
Pitkä: Yli 190cm
Eli lyhyen ja keskipitkän välillä. Keskipitkä on yli 180cm.
Maahanmuuton seurauksena kansa lyhenee joten tuollainenkin pätkä alkaa olla pitkä
Varmaan kuitenkin kansa sitten vastaavasti pitenis, jos pakkoruotsi poistettaisiin?
Oon ite 183 cm eli mulle pitkä mies on jostain 190 cm eteenpäin. Lyhyt on alle 175 cm...
Lyhyt on mielestäni alle 170, pitkä puolestaan yli 185.
kai vähän siitä, keneltä kysytään. Vanhempien miesten silmissä saattaa olla pitkä, mutta nuorempien mittapuulla aikalailla keskimittainen ellei jopa hieman lyhyempi.
Lyhyt: alle 165cm
Keskipitkä: 165-190cm
Pitkä: Yli 190cm
ja mielestäni lyhyehkö :) vaikka ite olen 170 cm eli kuitenkin reilusti lyhyempi... no, olen seurustellut yhden 170 cm kanssa ja yhden 213 cm kanssa.... ja se ensin mainittu oli pätkä ja tuo toinen oli liiiiiian pitkä :D ( eka ruotsalainen, toinen hollantilainen :))
Hän on sentin verran keskipituutta lyhyempi, mutta ei se vielä mielestäni tee häntä lyhyeksi.
Keskipitkäksi luokittelisin 175-185 cm pitkät, joten miehesikin on mielestäni keskipitkä.
99v pappani on ollut tuota pituutta ja sanoisin että oli pitkä.
43v mieheni on tuota pituutta ja sanoisin että on keskimittainen.
12v poikani jos tulee tuon pituiseksi aikuisena, niin sanoisin että on keskilyhyt.
Mutta jos kysyt tätä samaa kavereiltani jotka ovat itse yli 170cm naisia ja miehet lähemmäs 2m, niin sanoisivat että tuon mittainen mies olisi lyhyt minkä ikäisenä vaan.
Mulle (172cm) tuon pituinen mies on lyhyt, mutta esim. 160cm kaverilleni varmasti oikein sopiva :)