Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun pääsit yläasteelta, niin kävitkö sen jälkeen moikkaamassa opettajiasi?

Vierailija
01.09.2012 |

Jos kävit, niin keitä? Miksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti pari kertaa vuodessa. Olen nyt yli 50-v ja opettajani on 87-v. Kirjoitamme myös vanhanaikaisia kirjeitä muutamia vuoden mittaan.

Miksi ? Meillä on hauskaa yhdessä ja nauraa räkätämme kuin kakarat !

Haluatko kysyä jotakin ??

Vierailija
2/14 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin vuoden ajan peruskoulun jälkeen moikkaamassa lähinnä entisiä luokkalaisia yläasteen vieressä olevassa lukiossa. Samalla tuli moikattua tuttuja opettajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon pistäytymässä viimevuotisia ysejä. Liittyiskö siihen, että ammattikoulussa ilmeisesti on kontaktiopetusta (säästösyistä?) vähennetty ja nuoret on jotenkin hukassa, että mitä sitten päivät tehdään, kun koulua on tunti silloin, toinen tällöin tai jopa kokonaisia vapaapäiviä.

Ei ne osaa valitetttavasti itseopiskella, eli mitähän sekin säästö auttaa. Saadaan ammattitaidottomia muka-ammattilaisia?

Vierailija
4/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pääsin muutaman vuoden päästä sinne töihin hetkeksi, silloin tuli kyllä moikattua useampaakin, moni muistikin mut :)

Vierailija
5/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oltiin yläasteella/lukiossa. Erittäin symppis ja hyvä opettaja.

Vierailija
6/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisin käynyt?

Vierailija
7/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kukkia! Miksi? Semipedoa kai kiinnosti.

Vierailija
8/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis yläkoulun maikka ja tänä syksynä mua on käynyt moikkaamassa jo 12 oppilasta. Kaikki viime tai edellisen vuoden ysejä siis.

Mukavaahan se toki on, mut mietin siis, et onko miten yleistä.

Vierailija
9/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yläasteen jälkeen kävin seuraavana vuonna muutaman kerran, siis aina kun oli pienikään mahdollisuus. ;)

Vierailija
10/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta moni niistä kävi meillä kylässä.

Äikänopeni kanssa istuttiin kaffellA just kk sitten.

Liittynee siihen, että äitini oli opena samassa koulussa jota kävin :D

Vierailija
11/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole käynyt lukion,enkä ala-asteenkaan opettajia moikkaamassa. Oon tyytyväinen että pääsin niistä kuvioista eroon. En pidä mun opettajia nii suuressa arvossa,että näkisin sen vaivan että kävisin moikkaamassa.

Vierailija
12/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteen opella kävin yläasteikäisenä kylässä, yläasteen opella päivällisellä ja lukion uskonnonope kävikin sitten mun vauvaa katsomassa kotonani :)

Olen emotionaalisesti kylmästä lapsuudenkodista jossa olin lähinnä kuin ilmaa, opettajat näyttelivät todella tärkeää osaa siinä, että minusta tuli ihan oikeasry 'kunnon ihminen'-

Vierailija
13/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteen opella kävin yläasteikäisenä kylässä, yläasteen opella päivällisellä ja lukion uskonnonope kävikin sitten mun vauvaa katsomassa kotonani :)

Olen emotionaalisesti kylmästä lapsuudenkodista jossa olin lähinnä kuin ilmaa, opettajat näyttelivät todella tärkeää osaa siinä, että minusta tuli ihan oikeasry 'kunnon ihminen'-

Vierailija
14/14 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokunen käynyt kotona kahvillakin.

Ja useimpia olen nähnyt luokkakokouksissa.

-Erityisope