Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko jotenkin outo, kun en "himoitse" hyvännäköisiä miehiä?

Vierailija
01.09.2012 |

En ymmärrä näitä himoitsevia ihmisiä, joiden himon peruste on jonkun ihmisen ulkonäkö..

En voisi ikinä mennä sänkyyn jonkun kanssa, jonka kanssa minulla ei henkisellä tasolla kohtaa, vaikka olisi kuinka timmissä kunnossa tai hyvännäköinen.

Itseasiassa en voi usein edes pitää ketään hyvännäköisenä, jos hän ei mielestäni muuten ole hyvä tyyppi..

Onko muita, jotka ajattelevat näin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesihanne on "rumankaunis". Miehen pitää olla jotenkin rosoinen ja skrode, että sytyn. Niin ja tietenkin älykäs ja karismaattinen ja henkisellä tasolla pitää natsata ehdottomasti.

Liian kauniin miehen kanssa, vaikka natsaisikin henkisesti, en osaa seurustella vakavissani. Kai se on jokin primitiivinen vaisto, että miehen pitää näyttää vähän vaaralliselta, että se voi suojata mua kaikenmaailman muilta.

Vierailija
2/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä himoitsevia ihmisiä, joiden himon peruste on jonkun ihmisen ulkonäkö..

En voisi ikinä mennä sänkyyn jonkun kanssa, jonka kanssa minulla ei henkisellä tasolla kohtaa, vaikka olisi kuinka timmissä kunnossa tai hyvännäköinen.

Itseasiassa en voi usein edes pitää ketään hyvännäköisenä, jos hän ei mielestäni muuten ole hyvä tyyppi..

liittyviä asioita! Ajattelen monin tavoin samansuuntaisesti.

Terv. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sytytä kiiltokuvat, ei sitten millään.

Vierailija
4/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan kuolaa ns. komeita miehiä, ellen tunne heitä ja tiedä hyviksi tyypeiksi. Kaikki nuo poikakalenterien ja vastaavien miehet ovat mun mielestä lähinnä naurettavia, eivät saa minussa aikaan minkäänlaista tutinaa. Mutta ou jee, jos miehellä on hyvä huumorintaju ja on sosiaalisestikin lahjakas, minua viedään. Tuollainen mies saa olla just sellainen hieman rumakin. Olen siis varattu, mutta jos olisin sinkku, kävisin kuumana tuollaisiin.

Vierailija
5/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestä vaan, tuttu ja turvallinen, harmi kun siltä ei saa seksiä kun joskus vaan.

Vierailija
6/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset naiset haluavat hyvännäköisen miehen, joilla on ongelmia itsetuntonsa ja/tai ulkonäkönsä kanssa. Näin minä ajattelen.

Vierailija
7/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyviä asioita! Ajattelen monin tavoin samansuuntaisesti.

Terv. mies

että tällaisia miehiäkin löytyy...se varmaan vasta harvinaista onkin!

-Ap

Vierailija
8/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrarkaalinen yhteiskuntajärjestys on vuosisatojen ajan koulinut naisia uskomaan, että miehen ulkonäöollä ei ole väliä.

Se on iso etu suurimmalle osalle miehiä, jotka puolestaan kokevat komeat miehet uhkaksi itselleen. Komea, erityisesti kaunis nuori mies pitää dissata kiiltokuvamaimaisiksi, hintahtaviksi jne.

Aivopestyt naiset ovat sellaisia, joihin tämä proganda on mennyt täydestä läpi jopa siinä määrin, että hyvännäköisen miehn kuvan katsominen saattaa herättää enemmän vaivaantumisen ja myötähäpeän tunteita kuin halua. Koska hyvännäköistä miestä ei saa haluta, sitä ei myös kuuliainen narttu tee.

Mä en kuulu tähän aivopestyjen tottelevaisuuskoulutuksen läpikäyneiden narttujen joukkoon. Mitä hemaisevampi uros, sen parempi. Ja hemaiseva on juuri se täyteläisillä huulilla, ruokottomalla katseella ja kapealla lantiolla varustettu yleensä nuori mies, jota täällä jokainen oikeaoppisesti ajatteleva narttu sanoisi liian kauniiksi tai ällöttäväksi.

Jatkaa oikeinajattelua! Rumat ja keskinkertaiset miehenne ovat tyytyväisiä ja saattavat jopa välillä antaa teille muutaman hyväksyvän taputuksen päälaelle.

Vierailija
9/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrarkaalinen yhteiskuntajärjestys on vuosisatojen ajan koulinut naisia uskomaan, että miehen ulkonäöollä ei ole väliä.

Se on iso etu suurimmalle osalle miehiä, jotka puolestaan kokevat komeat miehet uhkaksi itselleen. Komea, erityisesti kaunis nuori mies pitää dissata kiiltokuvamaimaisiksi, hintahtaviksi jne.

Aivopestyt naiset ovat sellaisia, joihin tämä proganda on mennyt täydestä läpi jopa siinä määrin, että hyvännäköisen miehn kuvan katsominen saattaa herättää enemmän vaivaantumisen ja myötähäpeän tunteita kuin halua. Koska hyvännäköistä miestä ei saa haluta, sitä ei myös kuuliainen narttu tee.

Mä en kuulu tähän aivopestyjen tottelevaisuuskoulutuksen läpikäyneiden narttujen joukkoon. Mitä hemaisevampi uros, sen parempi. Ja hemaiseva on juuri se täyteläisillä huulilla, ruokottomalla katseella ja kapealla lantiolla varustettu yleensä nuori mies, jota täällä jokainen oikeaoppisesti ajatteleva narttu sanoisi liian kauniiksi tai ällöttäväksi.

Jatkaa oikeinajattelua! Rumat ja keskinkertaiset miehenne ovat tyytyväisiä ja saattavat jopa välillä antaa teille muutaman hyväksyvän taputuksen päälaelle.

Mä ainakin ajattelen ja tunnen ihan omilla aivoillani, eikä ajatuksiini voi mikään yhteiskuntajärjestys vaikuttaa :)

Vierailija
10/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on 'laughing all the way to bed'. Eli on melko samantekevää miltä mies näyttää (ellei ole ihan järkky tapaus), kunhan on hauska, ja ollakseen minun mielestäni hauska, miehen pitää olla myös melko älykäs ja omaperäinen.

Vierailija
11/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei perinteisen komea "fitness-mies" viehätä yleensä millään tavalla, vaan pidän tyhjäpäänä. Tämä ei tarkoita, että pitäisin kaikkia komeita miehiä tyhjäpäinä, mutta "standardikomea" ulkonäkö ei ole minulle turn on.

Vierailija
12/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemaisevampi uros, sen parempi. Ja hemaiseva on juuri se täyteläisillä huulilla, ruokottomalla katseella ja kapealla lantiolla varustettu yleensä nuori mies, jota täällä jokainen oikeaoppisesti ajatteleva narttu sanoisi liian kauniiksi tai ällöttäväksi.

Miehellä tulee olla luonnetta ja älyä, draivia. Niitä ei välttämättä ole sillä villakoiran näköisellä miesmallilla, joka töröttää huuliaan (ja odottaa salaa Enrico-rakastaan).

Vierailija
13/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa naisista haksahtaa hyvin tavallisen näköisiin juntteihin.

Vierailija
14/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaksikkaat, mutta tavallisen/ ei komea kasvoiset miehet. Kun tapasin mieheni olin heti myyty.:) Ihana vartalo, mutta kasvoista ihan tavallinen ja lisäksi mitä ihanin luonne.

Itseasiassa mies ei ollut heti kiinnostunut minusta, koska oli ajatellut että olen itseäni täynnä ja ylpeä koska olin niin nätti.:D

Mutta käsitys muuttui kun alettiin juttelemaan, ollaan oltu ydessä 7 vuotta ja meillä on kaksi lasta.

Vierailija
15/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen törmännyt netissä "Listaa kymmenen hyvännäköistä julkkismiestä" -tyyppisiin haasteisiin (esim. blogeissa) ja olen miettinyt, että tuollaisen listan laatiminen olisi melko haastava tehtävä.

Minulle komeus on jonkinlainen ulkoisten ja sisäisten piirteiden sekoitus ja mun on vaikea pitää jotain ihmistä hyvännäköisenä, jos en tiedä millainen ihminen hän on luonteeltaan.

Enkä oikein ymmärrä mitä "tyydytystä" saisin jostain Hunks-kalenterista, ne miehet ovat mulle melko yhdentekeviä, vaikka monet naiset ovat lääpällään heihin.

Vierailija
16/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa omaan ulkokuoreen ja kehoonsa tuijottava ei ole millään tavalla viehättävä.

Vierailija
17/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa naisista haksahtaa hyvin tavallisen näköisiin juntteihin.

juntti ei nimenomaan minun mieheni saa olla :) Mitä nämä "hyvännäköiset" usein juuri ovat.

-ap

Vierailija
18/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän tässä keskustelussa sen, että pitää vetävänä miestä vasta, kun tuntee tämän paremmin eikä kuola valu, jos näkee poikakalenterin poikia.

Mutta en ainakaan itse ajattele, että nuo poikakalenterien miehiä kuolaavat olisivat tyhjäpäitä. Ehkä he ovat tavanneet livenä jonkun lihaksikkaan mukavan ja hyvännäköisen miehen, josta se poikakalenterin mies muistuttaa. Tai sitten vaan se pelkkä ulkonäkö sytyttää, eikä minusta siinäkään mitään vikaa ole. En siis ymmärrä, miksi tästä pitää tehdä tällainen vastakkainasettelu.

Oma suosikkini on söpöistä kalenteripoika-tyyppisistä pojista sellainen, joka on ollut kiinnostavissa elokuvarooleissa ja sen lisäksi vielä sellainen nam-nam. Kaipa useimmin homma menee näin. Itse olen kallistunut enemmän tuohon miehellä on sanottavaa/mies saa minut nauramaan -linjalle, mitä tulee miesten kiinnostavuuteen. En salillakaan yleensä pidä kiinnostavana miestä vain ulkomuodon perusteella vaan miehessä pitää olla jotain muutakin, joka herättää kiinnostusta.