Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä perussuomalaiset ovat luonnonsuojelusta?

Vierailija
01.09.2012 |

Yritin etsiä puolueen sivuilta vastausta, mutta en löytänyt. Siellä oli tekstiä, että muutakin arvostetaan kuin voiton ja hyödyn maksimointia, mutta tästä sanottiin, että se muu on ihminen itse ja mikä sille hyvä. Ristiriitaista sanoisin, usein ihminen on pahin tuhoaja esim. sademetsien kaatamisessa. Ja voidaan joutua luopumaan ihmisen hyvästä, että saadaan aikaan luonnolle hyvää. Etsin siis vastausta, koska minua pyydetty heidän ehdokkaaksi ja ilman kunnollista asennetta ympäristönsuojelua kohtaan, niin en suostu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ymmärtänyt, että luonnonsuojelu on persuille varsin toissijainen asia, sillä ihminen on todella paljon sitä tärkeämpi. Mutta itsekään en kyseisestä asiasta löytänyt mitään mustaa valkoisella näin pikaisella etsimisellä.

Vierailija
2/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin periaatteessa saastuttaa ei tietenkään saa ja luontoa pitäisi suojella. SE ei kuitenkaa saa tapahtua a) mun maillani tai b) niin suomalainen metsäteollisuus kärsii. Uusiutuvan energian käyttö olisi tietysti kivaa, mutta se ei saa maksaa ja kaikiihan tietää,e ttä ydinvoima ei tuota hiilidioksidia. Noin pääsääntöisesti me perussuomalaisten luonnonsuojelulle tärkeintä olisi että kiinalaiset pysyvät Kiinassa eivätkä osta autoa tai jääkaappia, kun taas tuotanto pysyy Suomessa mutta tuotteet on halpoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdokkaita, kun vasta jälkikäteen kerrotaan vaaliohjelma. Siinä sitten sitoudut tietämättäsi mitään tulevasta vaalikamppanja-aiheesta! Kuka suostuu ottamaan tuollaisen sian säkissä! Minä ainakin olen ehdokkaana puolueessa, jossa jo ehdokkaaksi ryhtyvät tietävät millaisten banderollien takana tulevat seisomaan.

Vierailija
4/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin periaatteessa saastuttaa ei tietenkään saa ja luontoa pitäisi suojella. SE ei kuitenkaa saa tapahtua a) mun maillani tai b) niin suomalainen metsäteollisuus kärsii. Uusiutuvan energian käyttö olisi tietysti kivaa, mutta se ei saa maksaa ja kaikiihan tietää,e ttä ydinvoima ei tuota hiilidioksidia. Noin pääsääntöisesti me perussuomalaisten luonnonsuojelulle tärkeintä olisi että kiinalaiset pysyvät Kiinassa eivätkä osta autoa tai jääkaappia, kun taas tuotanto pysyy Suomessa mutta tuotteet on halpoja.

Järkevin luonnonsuojeluohjelma, jonka olen koskaan lukenut, täytyypä äänestää persuja tällä kertaa.

Vierailija
5/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolestasi! Hän hoitaa puhumiset yms.

Siinä sitten sitoudut tietämättäsi mitään tulevasta vaalikamppanja-aiheesta!

Vierailija
6/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevin luonnonsuojeluohjelma, jonka olen koskaan lukenut, täytyypä äänestää persuja tällä kertaa.

onko sulla muitakin harhoja?

Vierailija
7/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät salli ulkolaisten kaivosten tulla tänne saastuttaan niinkuin Vihreät sallii juuri nyt. eivätjä anna kenekään saastuttaa isänmaataan. Eivät myy pohjavesia ulkolaisille sijoittajile niinkuin kokoomus.

Voit luottaa Perussuomalaisiin.

Ainoa mitä perusuomalaiset ei ymmärrä on se että miksi Suomen pitää maksaa jonkun maan viherpesuista. Ne on jokaisen maan omia asioita. Toiset haluaa elää paskan keskellä .

Vierailija
8/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Noin pääsääntöisesti me perussuomalaisten luonnonsuojelulle tärkeintä olisi että kiinalaiset pysyvät Kiinassa eivätkä osta autoa tai jääkaappia, kun taas tuotanto pysyy Suomessa mutta tuotteet on halpoja.

Se on kiinalaisten oma asia mitä he kiinassa tekevät. Kai tämä nyt jokaisen pitää ymmrtää. Et sinä voi Kiinaa määrät vaikka et olisi persu

Vierailija
9/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä siis pidät tätä edes teoreettisesti toteuttamiskelpoisena?

Suomessa annetaan nykyään ihan liikaa ääntä ja palstatilaa kalliiksi tulevalle punavihreälle sössötys-änkytykselle, josta ei ole maallemme tasan yhtään mitään hyötyä. Todellakin pidän tuota muotoilemaasi pätkää paljon parempana kuin mitään virallista luonnonsuojeluohjelmaa, mitä olen koskaan lukenut.

Miksikö? Koska tavoitteena tulisi olla kylmällä järjellä ja hyvällä matematiikkapäällä laskettu Suomen taloudellinen etu, ei todellakaan mitkään puunhalauksen MM-kisat.

Luonto on taloudellinen resurssi. Sitä pitää hoitaa ja siitä tulee pitää huolta, jotta sen uusiutuminen voidaan varmistaa. Mutta tämä ei tarkoita sitä, etteikö sitä tulisi myös käyttää häikäilemättä taloudellisesti hyväksi.

Mitä mieltä sinä olet?

Vierailija
10/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Mitä mieltä sinä olet?

kuten ilmeisesti muiltakin perussuomalaisilta. Toi ohjelma todellakin on aika lähellä sitä, mitä perussuomalaiset ympäristöohjelmakseen ehdottaa, mutta se on sisäisesti ristiriitainen, kumoaa itsensä ja on täysin mahdoton toteuttaa. Vähän sama kuin lupaisit, että hammaskeiju tulee ja antaa sulle iankaikkisen elämän. Asioita jotka on jo sinänsä mahdottomia, eikä edes liity mitenkään yhteen...

Vierailija
11/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin lupaisit, että hammaskeiju tulee ja antaa sulle iankaikkisen elämän. Asioita jotka on jo sinänsä mahdottomia, eikä edes liity mitenkään yhteen...

Että sinä olet tuskin metsässä koskaan käynytkään. Tai korkeintaan olet tehnyt "skutsiin" luontoreissuja, joilla ihastellaan marjoja ja poimitaan kukkasia, kunnes voidaan taas palata ah niin tiedostavaan ja suvaitsevaiseen kasvukeskuselämään oman toimistotyön äärelle.

Suomalainen luonnonsuojelu pohjautuu pitkälti 1970-luvun Saksasta lainattuihin ideologisiin periaatteisiin, joita on jalostettu vielä kalliolaisissa (ilmaisutaitoon pohjautuvissa) lukioissa pidemmälle. Sillä ei ole mitään tekemistä suomalaisen reaalimaailman kontekstin kanssa, se on nuorille ja ajattelemattomille ihmisille suunnattua vasemmistolaista hömppää. Ehdottomasti tämä maa tarvitsis lujan vastavoiman tälle propagandalle.

En sano, että perussuomalaiset olisivat paras puolue, mutta heti kun politiikassa joku uskaltaisi viimeinkin ottaa tavoitteeksi suomalaisten taloudellisen hyvinvoinnin kohottamisen kaikenlaisen maailmaasyleilevän tyhjyyttä kumpuilevan lässytyksen sijaan, äänestäisin heti häntä.

Vierailija
12/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin lupaisit, että hammaskeiju tulee ja antaa sulle iankaikkisen elämän. Asioita jotka on jo sinänsä mahdottomia, eikä edes liity mitenkään yhteen...

Että sinä olet tuskin metsässä koskaan käynytkään. Tai korkeintaan olet tehnyt "skutsiin" luontoreissuja, joilla ihastellaan marjoja ja poimitaan kukkasia, kunnes voidaan taas palata ah niin tiedostavaan ja suvaitsevaiseen kasvukeskuselämään oman toimistotyön äärelle.

Suomalainen luonnonsuojelu pohjautuu pitkälti 1970-luvun Saksasta lainattuihin ideologisiin periaatteisiin, joita on jalostettu vielä kalliolaisissa (ilmaisutaitoon pohjautuvissa) lukioissa pidemmälle. Sillä ei ole mitään tekemistä suomalaisen reaalimaailman kontekstin kanssa, se on nuorille ja ajattelemattomille ihmisille suunnattua vasemmistolaista hömppää. Ehdottomasti tämä maa tarvitsis lujan vastavoiman tälle propagandalle.

En sano, että perussuomalaiset olisivat paras puolue, mutta heti kun politiikassa joku uskaltaisi viimeinkin ottaa tavoitteeksi suomalaisten taloudellisen hyvinvoinnin kohottamisen kaikenlaisen maailmaasyleilevän tyhjyyttä kumpuilevan lässytyksen sijaan, äänestäisin heti häntä.

enkä ole koskaan asunut Suomen pääkaupunkiseudulla (parin oikeasti isomman kaupungin kupeella kuitenkin) ja juuri siksi mä kannatankin sellaista metsäpolitiikkaa, jolla on jotain mahdollisuuksia. Ja sit sun kannattaa vielä huomata, että metsäpolitiikka on toki kiinteä osa ympäristöpolitiikkaa, mutta kuitenkin vain osa.

Vierailija
13/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden mielestähän Kiinaan Euroopasta siirretty tehdas ei saastuta enää ollenkaan. Samalla tietenkin työpaikat katoavat ja se on vihreiden mielestä hyvä asia, koska kun ihmiset makaavat kotona niin ne kuluttaa vähemmän jne.

Vierailija
14/14 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä vihreät ovat, vaan mitä mieltä persut ovat! Vihreiden mielipiteen näköjään tiedän paremmin kuin sä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä