Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mun pakko viedä 8 kk vauva hoitoon?

Vierailija
01.09.2012 |

Olen kahden lapsen yh, vanhempi on 3-vuotias. Marraskuussa loppuu vanhempainvapaa ja vuorotyöt kutsuisi. Joutuisin pitämään lapsia usein yön yli hoidossa. Sukulaisia tai muuta apua ei ole.

Mulla olisi opintoja yliopistolla, jotka haluaisin tehdä loppuun. Opintotukea tai lainaa en saa, koska Kelalle on ylimääräistä tukea maksettavana. Laskut pitää kuitenkin hoitaa. Mikä neuvoksi? Töihin vaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne häiritsee sun elämää noin paljon.

Aikuisten oikeesti molemmilla on varmasti isä,tuskin olet siinnyt pyhästä hengestä toisekseen voit jäädä kotihoidontuelle ja samalla hoitaa opintoja.

Vierailija
2/5 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka voi hoitaa lapsiasi. Muista tarkistaa myös yksityiset, esim. www.hoitopaikka.net

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mietin tässä toimeentuloa. Laskuja on kuukausittain n. 700 e edestä. Valmistumalla opiskelemalleni alalle palkka nousisi yli puolella. Tällä menolla kitkuttelemme pikkutuloillani. Ap

jos ne häiritsee sun elämää noin paljon.

Aikuisten oikeesti molemmilla on varmasti isä,tuskin olet siinnyt pyhästä hengestä toisekseen voit jäädä kotihoidontuelle ja samalla hoitaa opintoja.

Vierailija
4/5 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pph:n kannalla olisin itsekin noin pienen lapsen kohdalla. Oma äitini on aikoinaan ollut perhepäivähoitaja, nuorimmat hoitolapset olivat tullessaan 8-9kk:n iässä. Hyvin sujui, silloiset vauvat jo kohta aikuisia :)

Niin ja itsekin olen mennyt pph:lle tasan 7-kuisena, ihan normaali on minustakin tullut :)

Vierailija
5/5 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kk:n ikäistä hoitoon. Varsinkin kun on kyse hoidosta, joka kestää yön yli. Jatka opintoja, kun pienempi on vaikkapa vuoden ja haet sitten vaikka toimeentulotukea. Itse hoidin yliopisto-opinnot loppuun toimeentulotuen varassa. En ole siitä erityisen ylpeä, mutta en vaan lapsen ja opintojen lisäksi olisi jaksanut käydä vielä töissäkin. Nyt olen hyväpalkkaisessa työssä.