Vaimon kaverin isot rinnat kiinnostaa niin paljon
On niin himoittavan kokoiset että tekis mieli puristella ja uppoutua niihin, pakko tunnustaa että kyläreissulla pyykkinarulta katsoin rintsikoiden kokolapun 85K.
Kommentit (93)
Taas av:lle on kerääntynyt isorintaisia, tiimalasivartaloisia naisia laumoittain. Tietenkin he ansaitsevat myös kaikki yli 6000€/kk ja omistavat okt:n Tapiolasta ja 4 sijoitusasuntoa.
kokoinen ja ympärys 75, 85 ympärys on todella lihavan ihmisen.
olen 161cm ja 63kg,M, ympärys rintsikoissa 85,kiitos tämän palstan,tiedän nyt olevani todella lihava:)
Mulla on liivikoko 80A. Pituus 167 ja paino n. 67 kg. Jonkun mielestä varmaan lihava, omasta mielestä lihaksikas.
Itselläni oli vartalonympärys rintojen alta 85, kun painoin 72 kiloa ja painoindeksini oli 25,5, enkä todellakaan käyttänyt kokoa xl. Tälläkin hetkellä ympärykseni on 80, ja vaatekokoni 38.
Meitä on niin monen mallisia. Toisilla on hyvin pieni rintakehä, toisilla hieman laajempi.
mutta olen 165 cm, 62 kg ja 85D, enkä ole yhtään läski vaan Marilynin muotoinen, ja vielä hoikempi itse-asiassa. Voitte tulla kattoon, jos ette usko. Aina olen saanut kehuja vartalostani ja rintojani rakastetaan. Mieheni exkin on kateellinen, yritti pukeutua viimeksi sellaiseen narutoppiin, ilman rintsikoita, se vaan näyttää lähinnä surkuhupaisalta, kun on pelkät nännit.
Itse on L ja ympärys on 85, enkä ole mitenkään älyttömän lihava. Mutta toi kuppikoko on hurja!
ja käytän kokoa 85....
ei aina kyllä voi suoraan sanoa että on lihavan ihmisen koko... riippuu aika paljon siitä että onko rintakehä minkä mallinen... Oon suht normaalissa mitoissa, mutta leveet hartiat ja rintakehä tietenkin leveämpi kun jollain pienikokoisemmalla naisella... mutta lihavaa ei minusta saa tekemälläkään :)
Mitä ihmettä? 75-kokoinen nainenko lihava? Nyt en tajua, mistä täällä puhutaan. Olen ollut iät ajat 75B ja hyvinkin hoikka,itse asiassa lähellä alipainon rajaa.
Millainen naisihanne teillä oikein on?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2012 klo 17:20"]
puhut paskaa
Ei välttämättä: moni nainen pukeutuu VÄÄRÄN kokoisiin vaatteisiin. Tungetaan väkisin päälle 5 vuotta sitten hommatut rintsikat jotka nostaa ihrat makkaralle.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2012 klo 17:19"]
[/quote]
Niin, ihmisillähän ei voi olla erilainen ruumiinrakenne? Mulla on ympärysmitta 85 sillon kun painoindeksi on 21, ja sit jos oon lihavampi niin se tietysti vaan kasvaa siitä. Mulla vaan on leveä yläselkä ja isot kylkiluut.
Maailmassa on hyvin vähän kiehtovampia asioita kuin suuret rinnat naisella. En tosin keksi ainuttakaan. Keksisikö joku muu?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 14:26"]
Miksi naisilla on niin pirun kova hinku miellyttää miehiä??
[/quote]
Luonnon himokas kutsu.