Vaimon kaverin isot rinnat kiinnostaa niin paljon
On niin himoittavan kokoiset että tekis mieli puristella ja uppoutua niihin, pakko tunnustaa että kyläreissulla pyykkinarulta katsoin rintsikoiden kokolapun 85K.
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:10"]
Ap ilmeisesti kuolaa eräästä pluskokoista bloggaajaa, sehän on ilmoittanut käyttävänsä tuon kokoisia rintaliivejä ;) Tosin nyt kun on hoikistunut niin paljon, niin ympärysmitta on varmaan vieläkin pienempi...
[/quote]
ketä tarkoitetaan ?
[/quote]
?
On luonnollista, että suuret rinnat kiihottavat miestä! Se on jo geeneissä tullut. Itse naisena myös pidän isorintaisia naisia seksikkäämpinä kuin aivan lautoja.
Joku läski jos 85 (huoh) K.
70k olis kivempi.
kun pukeutuu tiukkaan paitaan tai usein vielä avokauluksiseen paitaan niin että rintavakoa näkyy.
Katsoitko myös pikkareiden kokolappua?
Sinut on vieroitettu tissistä liian aikaisin
kokoinen ja ympärys 75, 85 ympärys on todella lihavan ihmisen.
puhut paskaa
puhut paskaa
75D ja eri liiviliikkeistä. Miksi valehtelisin. Olen reilusti ylipainoinen mutten toki älyttömän lihava kuten ap: n himoitsema nainen.
Minä en ole lihava. Silti liivinympärysmittani on 85, joissakin merkeissä jopa 90. Kun alkaa mennä pitkälti yli sadan, voidaan jo puhua todella lihavasta - samoin jos kuppikoko on isompi kuin D tai DD. Kaikkien naisten vartalo ei ole kaita riuku, vaan meitä leveämpiä ihmisiä on myös olemassa. Emme silti välttämättä ole lihavia.
Avovaimollani 85DD, eikä hän ole kuin hiukan pyöreähkö.
Ja kyllä, miespuoliset kaverit ovat oikein urakalla kateellisia. :D
rakenteestakin Joillakin on vain leveämpi rintakehä kuin toisilla. Ei se läskiä kaikki ole.
Minä en ole lihava. Silti liivinympärysmittani on 85, joissakin merkeissä jopa 90. Kun alkaa mennä pitkälti yli sadan, voidaan jo puhua todella lihavasta - samoin jos kuppikoko on isompi kuin D tai DD. Kaikkien naisten vartalo ei ole kaita riuku, vaan meitä leveämpiä ihmisiä on myös olemassa. Emme silti välttämättä ole lihavia.
Mun kuppikoko on 70H ja oli kyllä ihan kiva lukea gynen epikriisistä, että olen hoikka. No, olen normaalipainoinen, BMI 21, mutta en siis missään nimessä mikään todella lihava.
Läski itse kirjoittaa.. ei saa miestä, katkera:)
Läski itse kirjoittaa.. ei saa miestä, katkera:)
Kuka haluaa olla rinnaton nainen? Eli ikäänkuin puolikas nainen? Ei kukaan.
Terv. hoikka(bmi 19,5) ja isopovinen nainen, joka saa paljon katseita.
ja kuppikoko E, painan melkein 75 kg. 60 kiloisena ympärysmittani oli 70 ja kuppikokoni C. Olen siroluinen enkä näytä läskiltä nykyisinkään.
Täällä salilla levitetty yläkroppa, ja ympärys 80, kun en ole pienimmässä rasvassa. Kuppi D. Ja itse käytän liiviasiantuntijaa alusvaatekaupassa, että koko on varmasti oikea. Av:n mukaan läski mikä läski :)