Vaimon kaverin isot rinnat kiinnostaa niin paljon
On niin himoittavan kokoiset että tekis mieli puristella ja uppoutua niihin, pakko tunnustaa että kyläreissulla pyykkinarulta katsoin rintsikoiden kokolapun 85K.
Kommentit (93)
Silloin kun olin kokoa 36/S niin ympärys oli 75. Nyt 38/M lähempänä 80.
löllöä paskaa rintakehän päällä, hyi helvetti.
Tallinnasta saat itsellesi rinnat ja voit tuntea itsesi seksikkääksi ;)
167/51 ja E75 ja ei ole löllyvää ihraa, vaan kiinteät ja kauniit :)
kokoinen ja ympärys 75, 85 ympärys on todella lihavan ihmisen.
Mulla on ympärys 80 cm ja en todellakaan pukeudu XL-kokoon. Nytkin on M-kokoinen ladyfit-teepaita eikä ole edes mitenkään tiukka.
Huijailet siellä.
Olen huomannut että tissimiehet ovat usein vähän lapsellisia ja kehittymättömiä. Vähän ressukoita jotka eivät ole päässeet aikuisuuden tasolle ;) Peppumiesten kanssa synkkaa paremmin vaikka olen rintava ja menee tavallaan hukkaan muodot.
Olen huomannut että tissimiehet ovat usein vähän lapsellisia ja kehittymättömiä. Vähän ressukoita jotka eivät ole päässeet aikuisuuden tasolle ;) Peppumiesten kanssa synkkaa paremmin vaikka olen rintava ja menee tavallaan hukkaan muodot.
jos on bi tai homo, on PELKKÄ peppumies.
Usein peppumiehen vaimoksi sirkuttavat naiset, joilla ei ole rintoja, ylläri pylläri.
Itsellä onneksi kurvikas peppu, ja kunnon rinnat ja painoindeksi normaali. En ole heteromiestä tavannut, joita ei naisen rinnat kiinnostaisi.
rusinat. Mun mies on sekä peppu että tissimies. Ja molempia löytyy, hyvä peppu ja isot tissit. Lihava en ole.
sitä ei kuulu roikkua perseessä eikä tisseissäkään sen enempää. Ne kuuluisat muodot on vain tekosyitä olla pontso.
Olen hoikka ja pitkä, BMI 19 ja tissit ovat suuret ja kiinteät, pystyn terhakat DD75. Peppu myös lihaksikas ja kiinteä. Olen muutenkin huomiota herättävän hyvännäköinen. Kaikki miehet kuolaa minua ja naiset kadehtii.
terveisin,
AV-mamma
Olen hoikka ja pitkä, BMI 19 ja tissit ovat suuret ja kiinteät, pystyn terhakat DD75. Peppu myös lihaksikas ja kiinteä. Olen muutenkin huomiota herättävän hyvännäköinen. Kaikki miehet kuolaa minua ja naiset kadehtii.
terveisin,
AV-mamma
Mulla koko 80-85, olen normaalipainoinen.
voi olla läskiä kunhan ei ole iso läskimaha !
Mulla on ympärys 80 cm ja en todellakaan pukeudu XL-kokoon. Nytkin on M-kokoinen ladyfit-teepaita eikä ole edes mitenkään tiukka.
Huijailet siellä.
S kokoa, sillä ostan liivit aina myyjän ohjeistuksella ja 75D on sopiva. Olen kyllä ylipainoinen. Ehkä olen laiha ja lihava yhtä aikaa. En kyllä jaksaisi valehdella tällaisia. Täytyy kyllä sanoa että jostain H&M halpaliiveistä ei kyllä 75 ympärys menisi mutta siis liiviliikkeiden Liiveistä 75 on oikea ympärys.
perustaa itsetuntonsa rintoihinsa. voi voi, säälittävää..
vaan suuren rintakehän. Minulla on 80-85, painan 58 kiloa ja pituutta on 163 senttiä. Eli ihan normaalipainoinen olen, vaikka rintakehän ympärys onkin valtavan suuri.
että on taas älykästä kskustelua....
olen 161cm ja 63kg,M, ympärys rintsikoissa 85,kiitos tämän palstan,tiedän nyt olevani todella lihava:)
Ympärykseni 85, paino 60, pituus 166, rintani d ja olen mielestäni hoikka.
70-75 on hoikan!
Ympärykseni 85, paino 60, pituus 166, rintani d ja olen mielestäni hoikka.
ei ole hoikan paino, noin lyhyellä naisella. Hoikka painaisi 10 kiloa vähemmän. Normaali kokoinen varmasti olet, enkä sano, että sinun tarttisi painaa vähemmän tai että tarttsi olla ohuempi ympärysmitta, mutta HOIKKA et ole!
löllöä paskaa rintakehän päällä, hyi helvetti.