Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin työssä käyvät äidit kerkee levätä?

Vierailija
01.09.2012 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töiden jälkeen, mutta siinä on sellanen miinus että päivä onki sit menny jo. eli jos haluuu elää niin sit ei milloinkaan... vapaaalla sit hoidetaan ne kotihommat mitä ei oo työpäivän jälkeen jaksanu hoitaa..

Vierailija
2/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään kiirettä yleensä ole. Tulen kotiin viideltä, mies kuudelta, ja siinähän on pitkä ilta aikaa jos puoleltaöin mennään nukkumaan. Viikonloputkin on useimmiten täysin vapaat. Mihin teillä on niin kiire koko ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan menee.

Vierailija
4/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ovat jo teinejä, joten hyvin ehtii levätä.

Vierailija
5/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhanpäiäväistä se vaan olisi.

Vierailija
6/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on enemmän omaa aikaa esim. arkivapaat tai iltavuorot. Juuri nuorinkin lähti kouluun, joten on oikeasti omaa aikaa. käyn myös pari krt viikossa kuntosalilla, vaikka lapset kotona silloin ovatkin. Eikä ole huono omatunto siitäkään. Eikä nuo alakouluikäiset nyt niin hirveästi enään äidissä ole kiinni, kuitenkin ovat myös kavereiden kanssa koulun jälkeen joskus.

Vierailija
7/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrittele lepo?

kun kotityöt on tehty ja voi loikoilla sängyssä lasten kanssa, lukea tms, niin minulle sekin on lepoa.

Vierailija
8/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lähdössä työelämään vuodenvaihteessa, lapset nyt 4 ja 1v. Pelottaa, saanko nukkua tarpeeksi jaksaakseni töissä ja kotona lasten kanssa. Kotihommat pitäisi pyöriä normaaliin tapaan, kauppa-asiat yms ja sosiaalista elämääkin huvittaisi ylläpitää. Saa nähdä...

Vierailija
9/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset on illanvirkkuja, menevät vasta joskus vähän ennen klo 23 nukkumaan. Siinä on sitten varttitunti ehkä aikaa itselle ennen omaa nukkumaan menoa:)

Joo, ja minä lepään työreissuilla joita on aina välillä ulkomailla.

Vierailija
10/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku pitäisi harrastaa itse jotain.

Just olen aloittanut työt ja kyllä se vaan niin uuvuttavaa on, että kun saa lapset nukkumaan, niin itsekin nukahdan. Ehkä se tästä helpottaa kun alkaa taas tottumaan, mutta nyt mennään vähän sotkuisemmalla kodilla ja ilman omia harrastuksia.

Lisätään siivousta ja liikuntaa sitten kun tästä alkujärkytyksestä taas toipuu.

Vierailija
11/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lepään yöllä, päiväsaikaan en mitään erityistä lepoa kaipaa. Meillä ei ole mitenkään erityisen hektistä arkea, lukuunottamatta yhden päivän harrastuskuskailuja, jotka menee hankalasti ristiin. Lapsistamme kaksi on koulussa ja nuorin päivähoidossa.

Vierailija
12/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on niin paljon helpompaa töissä kuin kotona, että olen ollut paljon levänneempi töihinpaluun jälkeen! verrattuna aikaan lapsen kanssa kotona.

Vierailija
13/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset menee nukkumaan klo 21. Sen jälkeen en tee mitään kotihommia, ne on kaikki tehty sitä ennen joten joka ilta ehdin olla itsekseni muutaman tunnin ennen nukkumaan menoa.

Käyn myös kuntosalilla pari kertaa viikossa, se on mun harrastus ja henkireikä. Lapset joko kotona isän kanssa tai jos isä on töissä, kuntosalin lapsiparkissa.

Viikonloppuisin ehtii levätä, maata sohvalla ja lukea kirjaa kuten tänäkin aamuna tein.

Meillä käy siivooja, joten se helpottaa perusarkihommia ihan huomattavasti.

Vierailija
14/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös muita asioita voi joskus olla hoitamatta. Vapaapäivät ja hetket voi käyttää lepäämiseen. Jokaista vapaapäivää ei tarvitse käyttää siivoamiseen tai lapsen harrastuksen parissa puuhailuun.

Vierailija
15/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sitä, ettei muka työssäkäyvä äiti ehdi levätä koskaan. Silloin on kyllä elämänhallinta pikkuisen pielessä. Ei aina tarvitse olla menossa tai tekemässä jotain. Pitää osata rentoutua lastenkin kanssa, ei suorittaa.

Vierailija
16/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän pitää kiinni yöunesta; 23-07 on mulle välttämättömyys en jaksa pidempään lyhyemmillä unilla. Mutta usein tuntuu siltä ettei ehdi levätä -ainakaan tarpeeksi-

Työpäivät venyy ja paukkuu, viikonloput menee lasten harrastuksissa ja kotihommissa. Ehkä sitä sitten vanhainkodissa haikailee näitä ruuhkavuosia........ tai sitten kuolee nuorena...

Vierailija
17/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä?

Vierailija
18/18 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lepään työmatkalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän