Mitä miehelle päälle häihin? Omat.
http://www.ebay.co.uk/itm/Stock-New-White-Ivory-Wedding-Dress-Bridesmai…
Aikaisemmin täällä jo oli tuo minun pukuni. Tuolla linjalla siis ollaan.
Rantahäät.
Itse ajattelin, että tilanteeseen, paikkaan ja minuun pukuuni sopiva. Silloin sain vaihtohedoksi, että miehellä olisi vaaleat, valkoinen yms pellavahousut tai vastaavat. Kauluspaidan tyyppinen vaalea paita.
Molemmilla jalat paljaana tai rantaan sopivat sandaletit yms.
Kommentteja.
Kommentit (5)
Ja noi miehenkin vaatteet kuulostaa hyviltä. Mieluumin sandaalit kuin ilman. Onnea!
Toinen puku on paljon paljon nätimpi kuin ensimmäinen. Ja senhän ap on jo valinnut.
Miehen puvustus on varmasti hankalampi juttu. Nuo sun kuvailemasi kuulostavat rannalle sopivilta vaatteilta kyllä. Mutta minua silti mietityttää, että saako niistä riittävän juhlavan asun, ettette näytä ihan eriparisilta. Mutta toisaalta ihan puvussakin on naurettavaa lähteä rannalle.
Mutta todella vaalean kannalla olen minäkin. Mieluiten miehelläkin ihan valkoista tai ainakin jotain lähes valkoista, kuten kermanvalkoinen, vanilija, tms.
Toinen puku on paljon paljon nätimpi kuin ensimmäinen. Ja senhän ap on jo valinnut.
Miehen puvustus on varmasti hankalampi juttu. Nuo sun kuvailemasi kuulostavat rannalle sopivilta vaatteilta kyllä. Mutta minua silti mietityttää, että saako niistä riittävän juhlavan asun, ettette näytä ihan eriparisilta. Mutta toisaalta ihan puvussakin on naurettavaa lähteä rannalle.
Mutta todella vaalean kannalla olen minäkin. Mieluiten miehelläkin ihan valkoista tai ainakin jotain lähes valkoista, kuten kermanvalkoinen, vanilija, tms.
Ranta ja rentous. Ja puku on liikaa. Ei sovi paikkaan, ri tilanteeseen jne.
Ja onhan sen miehen puvun sovittava omaani.
Uskoisin, että miehen "puku" häihin löytyy myös tuolta ebayn kautta.
Kiitos kaikille vastaajille.
Niin ja tuossa tosiaan tuli 2 eri hääpuvun kuvaa linkitettyä. Tuolla linjalla siis mennään minun pukuni kohdalla. Muutama vaihtohto on ja tuossa ne pari. En ole ostanut (tilannut) pukuani vielä. Voi olla, että tulee tilattua kaksikin, kun en osaa ehkä päättää. Ja sikäli hyvä niin jos on muutama niin kokeiltua omalle kropalle selkeytyy helpommin se mikä olisi kaikista paras.
AP
Ap täällä sekoilee. Toinen on samantyylinen
http://www.pukumaailma.fi/tuote.php?kategoria=haapuvut&&id=9
tuossa linkki siihen aikaisemmin linkittämääni.
Mutta tuolla linjalla siis ollaan pukuni sihteen.