Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaakohan tällaiset traagiset perhetapahtumat av-mammojen

Vierailija
01.09.2012 |

ajatusmaailmaa?

Täällä naiset on niin susia toislleen, haukutaan maan alimpaan rakoon, jos joku tarvitsee apua lasten kasvatukseen, hoitoon yms. Minkäänlaista yhteisöllisyyttä ei suosita. Mutta toisaalta ollaan sitten joka asiasta tekemässä jotain ilmoituksia, ilman että edes yritetään auttaa ihmisiä, ennen kuin on liian myöhäistä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mulle ketju, jossa on enemmän asiattomia, kuin asiallisia vastauksia (asialliseen aloitukseen). Niitä on erittäin vähän ottaen huomioon että aloituksia on valtava määrä joka päivä, ja kävijöitä kymmeniä tuhansia. Suurin osa ketjuista on ihan asiallisia. Se, että on aloittajan kanssa eri mieltä, ei ole haukkumista vaan keskustelua, jos se ei mene henkilökohtaisuuksiin.

Vierailija
2/4 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt lapseni päiväkotiin 10 kk:n ikäisenä enkä ole imettänyt.

Siinä on jo kaksi syytä, miksi minun ei olisi pitänyt tämän palstan mukaan lisääntyä.

Mutta, minulla on reipas ja terve 12 vuotias. Kotimme on siisti ja kaunis, olemme paljon lapsen kanssa, emme käytä alkoholia. Lapsella on harrastuksia ja kavereita. Teen mielelläni hänen kanssa ruokaa ja olen kiinnostunut hänen asioistaan. Matkustelemme, meillä on ihana ydinperhe. Asiamme ovat mielestäni hvyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perstuntuma, että keskimäärin ne tosi ilkeilevät vastaukset ovat muutaman ihmisen käsialaa, mutta en tiedä, päteekö se tähän pärjäämiskeskusteluun. Voi tietysti olla, että ne, jotka ovat sitä mieltä, että pitää pärjätä, kun kerran on valinnut lapset tehdä, ovat hyvin äänekäs vähemmistö, en tiedä. Mielestäni heidän kannattaisi kuitenkin vähän mennä itseensä: ihminen, joka täällä ahdistuneena kirjoittaa, ei saa yhtään mitään apua tuomitsemisesta.

Ihminen on laumaeläin, kautta aikojen perheen elämään on osallistunut muitakin tahoja kuin pelkkä ns. ydinperhe. Nykyään monet linnoittautuvat kauniisti sisustettuun uuteen omakotitaloonsa, edes puistossa ei käydä, vaan leikkivälineet hankitaan omaan pihaan. Pitemmän päälle se ei ole tervettä.

Vierailija
4/4 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä mieltä, että jos isovanhemmat auttaa lasten hoidossa, se on ihan väärin, koska "he ovat jo lapsensa kasvattaneet". Ja äiti on ihan kelvoton vanhempi, koska työntää lapsiaan toisten vastuulle. Ketjusta toiseenhan se sama toistuu, jos joku vanhempi täällä erehtyy sanomaan, että isovanhemmat eivät auta, niin kyllä niissä niitä haukkujia ja paskansuoltajia riittää enemmän, kuin sellaisia kommenteja, joissa tuettaisiin ihmistä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi