Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kauneushoitola Ameliesta?

Vierailija
01.09.2012 |

Onko kenelläkään kokemusta kauneushoitola Ameliesta? Onko hyvä paikka? Toimii Vantaalla Kivistössä ja Myyrmäessä sekä Helsingissä Karhupuistossa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemusta kauneushoitola Ameliesta? Onko hyvä paikka? Toimii Vantaalla Kivistössä ja Myyrmäessä sekä Helsingissä Karhupuistossa.

Olen käynyt ripsissä sen tytön asiakkaana joka tekee Kivistön ja Myyrmäen toimipisteissä, olen itse ainakin ollut todella tyytyväinen, siistiä jälkeä ja hyvä asiakaspalvelija, vaikka hoitolat ovatkin melko järkyttäviä sekamelskoja. En ole muita hoitoja kokeillut.

Vierailija
2/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitenkään ihmeellinen, ihan perusok. Kävin Karhupuistossa kasvohoidossa. Fiilistä vähän laski se, että kosmetologi oli just ennen mun aikaa käynyt tupakalla ja hengitys löyhkäsi tupakansavulle. Jokainen saa polttaa jos haluaa, mutta tässä vähän ärsytti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä todennäköisesti tarkoitetaan minua,siksi haluan puuttua keskusteluun, olen tehnyt jalkahoitoja jo usean vuoden ajan. Teen ne saman kaavan mukaan.Ensin poistan asiakkaan kynsilakat jos varpaat on lakattu,sen jälkeen laitan jalat jalkakylpyyn.Kuivaan jalat,laitan kynsinauhoihin kynsinauhojen pehmennys ainetta.Sekä tarvittaessa jalkoihin kovettumien pemitys ainetta. Ja käyn KYNSINAUHAT poralla, ehkä kyseinen asiakas ei sitä ole ajatellut että siinä voi käyttää myös poraa, jotkut käyttää sondia tai appelsiinpuutikkua!

sen jälkeen leikkaan kynnet,ja poistan sitten kovettumat kirurgin veitsellä jos asiakkaalla on paljon kovettumia, ja todellakin käytän asiakkaalle aina JALKAVOIDETTA jos asiakas haluaa lakkauksen niin silloin varon levittämistä jalkavoidetta varpaisiin, että lakkaus kestäisi pidempään! Toivottavasti tämä selventää kaikkien jalkahoitoon tulevien asiakkaiden ammattimaista hoitoa! Tervetuloa. Terveisin Amelie

Vierailija
4/11 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivistössä jalkahoidossa, sillä omistajalla. SURKEIN jalkahoito missä olen ikinä ollut ja hintaa tuli 55€.

Ei siistitty kynsinauhoja kunnolla, ei poistettu kovettumia kunnolla eikä minkäänlaista hierontaa/rasvausta. Mä miellän noi asiat osaksi ihan tavallista jalkahoitoa.

Tämä koskee vain yrityksen omistajaa, muiden "hoidoissa" en ole käynyt...[/i

] Maailmaa paljon nähneenä ja kokeneensa voin sanoa että Kivistössä saa parhaan jalkahoidon,enempää ei voi vaatia,hinta kohtuullinen,jossakin maksaa yli 70euroa joten 55 euron hinta on kohtuullinen,ja saa kauniit varpaat ja kovettumat pois,joten voin suositella kaikille ja aikaa hoitaja on aina varannut reilusti, joten saa rentoutua rauhasta!

Vierailija
5/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivistössä jalkahoidossa, sillä omistajalla. SURKEIN jalkahoito missä olen ikinä ollut ja hintaa tuli 55€.

Ei siistitty kynsinauhoja kunnolla, ei poistettu kovettumia kunnolla eikä minkäänlaista hierontaa/rasvausta. Mä miellän noi asiat osaksi ihan tavallista jalkahoitoa.

Tämä koskee vain yrityksen omistajaa, muiden "hoidoissa" en ole käynyt...

Vierailija
6/11 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään uudempia kokemuksia paikasta?

Vierailija
7/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säännöllisesti hoidoissa ko. paikassa ja olen saanut aina ammattimaista ja hyvää hoitoa. Tietysti on kyse jokaisen omasta mielipiteestä, mutta parhaan jalkahoidon olen saanut juurikin omistajalta. Muutkin hoidot on ollut aina erittäin hyviä ja juuri maanantaina kävin kulma- ja ripsiväreissä omistajalla ja homma toimi.

Vierailija
8/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Kivistön Ameliessä jo lähes 10 vuotta säännöllisesti. Kaikki hoidot ovat sujuneet hyvin ja ammattitaidolla. Jos ikinä on mitän ongelmaa ollut, esim rakennekynsi irronnut rankempia töitä tehdessä, on sen aina pikaisesti saanut korjattua. Ja yleensä vielä veloituksetta. Amelien toiminta on näinä vuosina laajentunut neljään toimipisteeseen, joita kaikkia yrittäjä valvoo ja käy viikoittain jokaisessa hoitolassa. Suosittelen lämpimästi . Meidän suomalaisten olisi hyvä muistaa, että jos palvelu ei jostain syystä vastaa odotuksia, kannattaa asiasta sanoa saman tien tai/sekä olla suoraaan yrittäjään yhteydessä. Näin asiast saa sovittua, eikä tarvitse nettipalstoilla asioita puida.

Vierailija
9/11 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele SH Clinic nimistä paikkaa.

Älkää menkö ikinä. Karsea palvelu

Vierailija
10/11 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko?.... SH Esthtics

Oma kokemus oli epämielyttävä.

En suosittele

Vierailija
11/11 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkku-, piste- yms. virheistä päätellen itse tekijän kommentti. Mutta jääköön asia omaan arvoonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän