Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis jos 2 15v haluaa lähteä mökille kahdestaan miksi aikuisten eka ajatus on juominen?

Vierailija
31.08.2012 |

Haistakaa nyt vittu ihan oikeasti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli aikeissa lähteä mökille dokaamaan. Nyt sitten äippä luki av:ta ja päätti, ettet pääsekään. Hitto, viikonloppu meni piloille!

Vierailija
2/12 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 senikäistä kahdestaan mökilläviikonlopun kuulostaa kyllä pahalta. Voi ola että sulla on sellaisia poikkeusyksilöitä jotka ei ole avuttomia ja osaavat toimia hyvin mökkiolosuhteissa ja eivät juo (vaikka siihen olisi hyvä tilaisuus) eivätkä hölmöile...ja hyvä sit jos on niin. Olin itsekin aikoinaan senikäisenä salaa liftaamassa ympäri Suomen... mutta todellakin tein kaikkea kiellettyä. Olette varmaan toisenlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 senikäistä kahdestaan mökilläviikonlopun kuulostaa kyllä pahalta. Voi ola että sulla on sellaisia poikkeusyksilöitä jotka ei ole avuttomia ja osaavat toimia hyvin mökkiolosuhteissa ja eivät juo (vaikka siihen olisi hyvä tilaisuus) eivätkä hölmöile...ja hyvä sit jos on niin. Olin itsekin aikoinaan senikäisenä salaa liftaamassa ympäri Suomen... mutta todellakin tein kaikkea kiellettyä. Olette varmaan toisenlaisia.

Osasin tehdä mökillä kaiken: pikkoa puut, lämmittää saunan ja takan, kokea verkot, perata kalat jne. enkä juonut.

Vierailija
4/12 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni oli 14-vuotiaana parin samanikäisen kanssa mökillä yhden yön, eikä mieleeni tullut ollenkaan että menisivät juomaan. Eikä jälkeenpäinkään mitään sellaista ilmennyt.

osasin tehdä mökillä kaiken: pikkoa puut, lämmittää saunan ja takan, kokea verkot, perata kalat jne. enkä juonut.

Vierailija
5/12 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt edes mielessä ja usein olin siellä parhaimman kaverini kanssa. Taidettiin olla molemmat 14v kun ekaa kertaa oltiin kahdestaan eikä käynyt edes mielessä juominen.

No, ehkä olin muutenkin kiltti perhetyttö. Ekat känninikin vedin 18v synttäreillä ja olen syntynyt v. -78 jajo mun nuoruudessa oli tavallista että jo seiskalla porukka hillui kylillä kännissä.

Vierailija
6/12 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja partiolainen. Lähdin 16-vuotiaana partioreissulle Saimaalle purjehtimaan. Vedettiin kaikki hirveät kännit siellä (maissa tosin).

Nykyinen kollegani muistelee, kuinka kasiluokalla kympin muusikkotyttönä veti poikaystävän kanssa viinapullon puoliksi illalla. JA usein.

Että näitä esimerkkejä on aika paljon. JA koskaan ei tiedä oikeasti, mitä se teini tekee, valitettavasti.

T. yläkoulun ope

Vierailija
7/12 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten tuonikäiset teinit juoneet tai saaneet aikaan tuhoa kun on jätettyyksin (kotiin tai mökille)...tosin eihän siitä aina mitään seuraa tai käy muuta kuin kivaa seikkailua teineille (niinkuin minun nuoruudessani)...

Vierailija
8/12 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkuperäisen ketjun ap, mutten tämän ketjun!

Vierailija
9/12 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja partiolainen. Lähdin 16-vuotiaana partioreissulle Saimaalle purjehtimaan. Vedettiin kaikki hirveät kännit siellä (maissa tosin). Nykyinen kollegani muistelee, kuinka kasiluokalla kympin muusikkotyttönä veti poikaystävän kanssa viinapullon puoliksi illalla. JA usein. Että näitä esimerkkejä on aika paljon. JA koskaan ei tiedä oikeasti, mitä se teini tekee, valitettavasti. T. yläkoulun ope

Ja mulla on päiväkirjat niiltä ajoilta olemassa! Olin kiltti partiolainen vanhemmilleni ja partiossa yllättävän usein viikonloppuisin poikien kanssa juomassa viiniä, ja viinapää oli todella huono siinä vaiheessa, eikä älystä tietoakaan.

Vierailija
10/12 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden, jotkä ovat näyttäneet lapsilleen esimerkkiä juoppuhulluudesta korvassa, ei varmaankaan ole luottaminen lapsiinsa. Minulle ei olisi teininä tullut edes mieleen lähteä mökille kännäämään, kun vanhempanikaan eivät siellä alkoholia käyttäneet. Olin myös aktiivinen partiolainen, enkä muista nähneeni ketään humalassa leireillä tai retkillä. Ei viina ole kaikilla nuorilla mielessä, ja kaupungissa oli riittävästi mahdollisuuksia kännätä. Ei sen takia tarvinnut skutsiin lähteä.

Vierailija
11/12 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me ollaan itse teineinä lähdetty mökille ryyppäämään. ;)

Vierailija
12/12 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tylsä nuoruus, jos ei olisi edes 15-vuotiaana kavereitten kanssa mökille päässyt:(

Meillä oli tapana olla mökillä kavereiden kanssa keskenään jo ala-asteen lopussa ja yläasteella nyt varsinkin! Totta kai osasimme kaikki hommat (no olimme maalta kotoisinkin) ja itse asiassa olimme varsin kunnollisesti mökkireissut!

Hölmöillähän voi sitä paitsi missä tahansa, ei siihen mökkiä tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi