Miksi Chisun kaikki biisit kertovat väkivaltaisesta ihmissuhteesta???
Kommentit (9)
Jipun biisit kertoo väkivallasta ja häiriintyneestä rakkaudesta.
radiossa (4 kpl), kertoo sadistisesta rakkaudesta, jossa nainen ikäänkuin kiemurtelee rakkauden tuskissaan jonkin itseään vahvemman miehen satuettua häntä.
Tää kaikki esitetään sellaisessä söpösilmäisessä betty boop -henkisessä uik uik, olen seksikäs typsy pulassa -hengessä, jossa on vähän pilke silmäkulmassa mutta kyllä toi pohjavire siellä on taustalla.
Että silleen kepeämpi aihe tällä kertaa...
Pidän Chisun biiseistä, mutta itsekin olen miettinyt aiheiden synkkyyttä monta kertaa.
radiossa (4 kpl), kertoo sadistisesta rakkaudesta, jossa nainen ikäänkuin kiemurtelee rakkauden tuskissaan jonkin itseään vahvemman miehen satuettua häntä.
Tää kaikki esitetään sellaisessä söpösilmäisessä betty boop -henkisessä uik uik, olen seksikäs typsy pulassa -hengessä, jossa on vähän pilke silmäkulmassa mutta kyllä toi pohjavire siellä on taustalla.
Samaa mieltä. En tykkää.
Sama nainen:
Mä muistan kyllä
Ne kirosanat ja syyttelyn
Ja anteeksi annan
Jopa sen pahoinpitelyn
Sabotage:
Oon ystävä mustelmien
Tarpeeksi niistä saa mä en
Siks vaik sun kanssa leikkimään
Ei jäisi hai tai härkäkään
Täs oon taas ilman kypärää
mutta ei joutunut koskaan kuitenkaan konttaamaan sairaalaan paikattavaksi. Mielestäni Sama nainen-biisi kertoo juuri väkivaltaisesta suhteesta.
ja googlasin,ja kyllä se sairaudesta kertoo:
http://www.lily.fi/juttu/uutta-chisua-kolmas-pyora-mita-mielta-olet
ohis