Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spreijatut keittiönkaapit ja muita omituisuuksia

Vierailija
30.08.2012 |

Selailinpa netin asuntoilmoituksia ja olin innoissani, kun vastaan tuli itselle mahdollisesti aika sopiva asunto. Katselin kuvia läpi, hyvältä näytti, ei juurikaan remontin tarvetta. Kunnes tuli kuva keittiöstä... Suht uudet kodinkoneet, asuntokin (rivari) rakennettu 2007, mutta mitä oli tehty keittiönkaapeille? Sprayllä vedettu hopeisenväriset tms. kiemurakuviot joka oveen, luulin ensin, että siellä oli tehty kenties ilkivaltaa tai jotain! Muuten keittiölle ei olisi tarvinnut tehdä mitään, mutta todennäköisesti joutuisi vaihtamaan joka ainoan kaapinoven, koska luulen että niiden hiominen ja uudelleen lakkaaminen (olivat pyökinväriset ovet) olisi hilpasen verran aikaa vievä homma. Tai jos ovat jotain lastulevyä,mtuskin niille on mitään edes tehtävissä...

En viitsi laittaa kuvaa, koska myyjä möi asuntoa itse, ja tämä on pieni paikkakunta, mutta haluaisin tietää oletteko te muut törmänneet johonkin aivan absurdiin sisustusratkaisuun asuntoja etsiskellessänne? :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä nyt tuon takia dissaa asuntoa heti kättelyssä. Kaappien ovien vaihtaminen ei tule kalliiksi, jos muuten on passeli asunto.

Vierailija
2/2 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin pieni kylä että kaukaisestikaan sopivia kämppiä tulee myyntiin yksi joka toinen kuukausi. Siksi ihan jokainen vähänkin varteenotettava asunto on otettava huomioon. Aion kyllä ottaa yhteyttä myyjään, ja koittaa käyttäytyä kuin en huomaisikaan ovia. Taimiten siinä nyt pitäisi olla... Ei kai niitä nyt pokkana voi ihaniksikaan sanoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän