Minkälainen olet humalassa?
Kommentit (26)
Ilmakitara kulkee myös vakiona mukana.
Olisin menestys BB:ssä.
Avaudun myös tuikituntemattomille yksityisasioistani ja tanssin järkyttävällä tyylillä teeskennellen osaavani laulujen sanat. Keksin ne, jos en osaa. Olen siis nolo, mutta kuulemma aika harmiton sinänsä.
Selvinpäin olen akateeminen tutkijatyyppi, katson lähinnä tiededokkareita telkkarista ja luen vähintään 2-3 kirjaa viikossa.
onko humalassa Epäaito minä?
Olen tuo nolo ilmakitara-avautuja-blondi ylempää ja olen psykoterapeutti ammatiltani, että näin. : D Ei se ole ihmisen koko minuus tietenkään, mutta kyllä se ihan aitoa on. Humalassa on vaikea esittää mitään.
Olisin menestys BB:ssä. Avaudun myös tuikituntemattomille yksityisasioistani ja tanssin järkyttävällä tyylillä teeskennellen osaavani laulujen sanat. Keksin ne, jos en osaa. Olen siis nolo, mutta kuulemma aika harmiton sinänsä. Selvinpäin olen akateeminen tutkijatyyppi, katson lähinnä tiededokkareita telkkarista ja luen vähintään 2-3 kirjaa viikossa.
Vuosikausien raskaus- ja imetyskaudet estäneet humalatilat varsin tehokkaasti. Mutta mitä nyt muistelisin, niin erittäin puhelias, iloinen, estoton, flirttaileva, yliseksuaalinen. Pöydillä tanssija. Herkästi kaikenlaisiin outoihin tilanteisiin ja sekalaisiin seurueisiin ajautuva. Sinkkuaikoina meno oli aika reipasta - jos siis joskus satun humalassa tätä nykyä olemaan, niin mieluiten kahdestaan miehen seurassa turvallisesti kotioloissa. Selvinpäin ihan suht koht normaali monen lapsen kotiäiti :)
Olisin menestys BB:ssä.
Avaudun myös tuikituntemattomille yksityisasioistani ja tanssin järkyttävällä tyylillä teeskennellen osaavani laulujen sanat. Keksin ne, jos en osaa. Olen siis nolo, mutta kuulemma aika harmiton sinänsä.
Selvinpäin olen akateeminen tutkijatyyppi, katson lähinnä tiededokkareita telkkarista ja luen vähintään 2-3 kirjaa viikossa.