Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen olet humalassa?

Vierailija
30.08.2012 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ole humalaan asti juomaan eli taidan olla väsynyt.

Vierailija
2/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa tuleeko nykyään juotua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin muutun vähän puheliaammaksi kuin yleensä, sen jälkeen iskee nymfomaanivaihe. Tämän viime mainitun takia olen jo pitkään rajoittanut isommat alkoholin nauttimiset vain kotiin, koska tosiaan voin pettää tai tehdä ihan mitä vaan kännipäissäni jos paikalla on mieshenkilöitä. Yksin tai oman puolison kanssa kotona ryypätessä ei tule mokailtua.

Vierailija
4/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän meinaa estot mennä liiaksikin.Viimeksi yritin iskeä erästä naista, niin ja olen itsekin nainen ja naimisissa miehen kanssa...juu, nyt nenänvalkaisu menneillään.

Vierailija
5/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylisosiaalinen hölöttäjä, estoton, voimakkaasti reagoiva (itkua ja naurua), sekä hyvin hyvin huomionkipeä! saatanpa myös vilautellakin.

arvatkaapa joo vaan tekeekö mieli lähteä baareihin tai muuallekaan juomaan julkisesti. kunnon morkkikset iskee seuraavana päivänä.

miehen kanssa kotona kaksin on mukavinta, ja silloinkin maltillisesti.

Vierailija
6/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän meinaa estot mennä liiaksikin.Viimeksi yritin iskeä erästä naista, niin ja olen itsekin nainen ja naimisissa miehen kanssa...juu, nyt nenänvalkaisu menneillään.

Mäkin olen nuorena sinkkuaikana jopa päätynyt pari kertaa naisen kanssa petipuuhiin asti, vaikka olen heteronainen, koska oli niin kauheat himot että ihan kuka tai mikä vaan kelpaa jos se saa jotenkin seksuaalisesti tyydytettyä...

t. 5

Vierailija
7/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juonut alkoholia varmaan viiteen vuoteen lasten vuoksi (raskaana tai imettänyt varmaan 4 vuotta tästä ajasta, ja muutenkin vaan sitten elämä ollut sellaista etten ole päässyt viihteelle), mutta tämän viestin luettuani tuli sellainen fiilis, että on PAKKO päästä irrottelemaan :D

En ole kuunaan yrittänyt iskeä naista, mutta tässä tylsässä elämäntilanteessa (päivät seuraa toisiaan lähes identtisinä) olisi ihanaa olla välillä hillitön. Kunhan siitä ei koituisi kenellekään vahinkoa :)

JA niin, silloin joskus muinoin kun olin humalassa, estot menevät lähinnä vain puhepuolella. Ole hyvin avoin (muuten "järkevästi pidättyvä") kaikista asioista, esim. seksistä puhun suu vaahdossa, vaikken muuten todellakaan keskustelisi siitä. Iloinen olen ja varmaan ihan huoleton, en mikään itkijä tai agressiivinen ainakaan.

Vierailija
8/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen nuorena sinkkuaikana jopa päätynyt pari kertaa naisen kanssa petipuuhiin asti, vaikka olen heteronainen, koska oli niin kauheat himot että ihan kuka tai mikä vaan kelpaa jos se saa jotenkin seksuaalisesti tyydytettyä... t. 5

miten olis :DD oho en olekaan kännissä nyt...Ehkä sit joskus pääsis kokeileen....

Vierailija
9/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee hölöttäjä ja maailman parantaja!

Vierailija
10/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

himokkaat naiset muutenkin seksuaalisesti hyvin aktiivisia ihmisiä, vai onko se vain alkoholi, mikä saa "yliseksuaalisuuden" päälle?

- se kotiäiti

Vierailija
11/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen jossain kohtaa rakastan kaikkia ihmisiä :-D

Vierailija
12/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydän muistini sopukoista muuten unohtuneet saksan sana ja kieliopinkin.

Vierailija
13/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että on syytä juoda loppuilta vettä, kun mitkään kamat ei pysy käsissä.

Vierailija
14/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

himokkaat naiset muutenkin seksuaalisesti hyvin aktiivisia ihmisiä, vai onko se vain alkoholi, mikä saa "yliseksuaalisuuden" päälle?

- se kotiäiti

Periaatteessa oon seksistä selvinpäinkin kiinnostunu, mut alkoholihan nostaa hetkellisesti testosteroniarvoja eli sillon olen aika yllättäen tosi himokas. Esim. täällä http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Testosteroni+tekee+naisen/HS2004011… kerrotaan näin:

"Alkoholilla on näet yllättävä vaikutus: se nostaa ohimenevästi naisen mieshormonitasot tappiin.

Testosteronipaukku voi lisätä naisen uhoa ja suuttumusta ja selittää pisteliään kielenkäytön.

Alkoholi nostaa myös pillereiden käyttäjän mieshormonitasoja, mutta sillä on ikävät seuraukset: humala ja krapula jäytävät tavallista kovemmin ja kauemmin.

Pahimmillaan testosteroniryöppy voi houkutella miesmäiseen humalahakuiseen juomiseen.

Joillain naisilla pillereiden ja alkoholin cocktail kaivaa esiin turbovaihteen: estot karisevat, räyhähormoni pärskähtelee."

Vierailija
15/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- se kotiäiti

on muutenkin varsin seksuaalinen, parisuhteessakin on saatava joka päivä tai ei pysty töissä ajattelemaan kuin seksifantasioita. Mutta ilman viinaa en todellakaan käyttäydy päällekäyvästi tai esim. pettäisi ikinä miestäni, alkoholi vaan vie estot niin että voin tehdä ihan mitä vaan mitä en todellakaan hyväksy moraalisesti.

Vierailija
16/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun seksi kiinnostaa vain ovulaation aikaan... Nuorena oltiin miehen kanssa tosi aktiivisia (tyyliin monta kertaa päivässä alkuvaiheessa) seksuaalisesti, mutta nyttemmin minua ei kertakaikkiaan huvita kuin kierron puolivälissä. Noin viikon ajan olen miehen sepaluksessa kiinni, muuten tyytyisin mielläni esim. hartiahierontaan.. :D Hormoonitoimintani on takuulla mennyt vuoristorataa viimevuosina, kun on ollut raskauksia ja imetystä niin pitkään. Nuorempana käytin e-pillereitä, nyt ei ole mitään hormonaalista ehkäisyä kun ajattelin tasata tätä omaa hormonituotantoa...

Mutta joo... Sori että harhauduin kännikeskustelussa pohtimaan hormoonejani ja seksielämääni :D

- kotiäiti

Vierailija
17/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

himokkaat naiset muutenkin seksuaalisesti hyvin aktiivisia ihmisiä, vai onko se vain alkoholi, mikä saa "yliseksuaalisuuden" päälle? - se kotiäiti

mutta korostuu kännissä. Ja mulla jännä kausi nyt menneillään, en yritä iskeä miehiä, mutta naisia :D. Mua vähän hävettää tuo.

t se naista iskevä

Vierailija
18/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut humalassa.

Vierailija
19/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi harvoin ryyppään ja jos otan niin kotona ettei tule vieraan matkaan lähdettyä.

Vierailija
20/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tulee humalassa Maailman Seksikkäin Nainen, oikea taivaan lahja kaikille miehille... Ja saa sitä sitten hävetä silmät päästään seuraavana päivänä käytöstään.

En välttämättä sorru pettämään, mutta käytös on muuten vaan tooooodella estotonta ja provosoivaa.

Riitelijää ja itkijää minusta ei kännissä tule, onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi