Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työvoimapoliittinen koulutus

Vierailija
29.08.2012 |

Osaako joku sanoa, minkä suuruista tukea saa kun menee työvoimapoliittiseen koulutukseen Työvoimatoimiston kautta? En ole aiemmin ollut töissä missään, tällä hetkellä kotihoidontuella kotona.

Olen menossa työkkäriin selvittämään asiaa, mutta olisi kiva tietää jo ennakkoon jotain asiasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä "koulutuksissa" vain juoppoja ja työnvieroksujia.

Vierailija
2/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain heti töitä. Enkä ole siivooja enkä lähihoitaja. Sain ansiosidonnaisen, kulukorvauksen ja jonkin rahan kahdesta alaikäisestä lapsesta. Sain käteen 1150e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja kursseja ne on kuin muutkin keskiasteen koulutukset, luokassa voi istua samaan aikaan nuorisokoulutuksen väkeä ja omaehtoisessa koulutuksessa olevia ja työvoimapoliittisessa koulutuksessa olevia. Ainoa ero on se, että ne nuoret ei saa siitä rahaa.

Vierailija
4/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä menet niihin suojatyöpajoihin? Yritä töihin ennemmin...Niissä "koulutuksissa" vain juoppoja ja työnvieroksujia.

olin työvoimapoliittisessa koulutuksessa v.2001 ja sain sen tiimoilta vakityöpaikan,jossa olen edelleen (koulutukseen kuului harjoittelua ja työllistyin harjoittelupaikkaani).

Vierailija
5/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä menet niihin suojatyöpajoihin? Yritä töihin ennemmin...Niissä "koulutuksissa" vain juoppoja ja työnvieroksujia.

olin työvoimapoliittisessa koulutuksessa v.2001 ja sain sen tiimoilta vakityöpaikan,jossa olen edelleen (koulutukseen kuului harjoittelua ja työllistyin harjoittelupaikkaani).

Vierailija
6/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei enää ikinä! Ennemmin vaikka karenssi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi