Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 lasta kolmen vuoden sisällä?

Vierailija
27.11.2005 |

tuleeko olemaan liian rankkaa?

Mulla on nyt kolme lasta, vanhin eskarissa. Seuraava on nyt just täyttänyt 2v. ja nuorin on 6kk.

Ei aloitettu ehkäisyä tämän nuorimman jälkeen, koska minipillerit ei oikein sovi mulle. Viimeksi nää Cerazettet (vai mikä sen merkki nyt olikaan.. ) sai mut ihan raivopääksi pirttihirmuksi. Päätettiin siis miehen kanssa ettei ehkäisyä aloitetä ja uusi vauva saa tulla jos on tullakseen.

..no nyt on menkat myöhässä muutaman päivän ja mulla pelko persauksissa! Yhtäkkiä en enää olekaan niin varma haluanko enää (tai ainakaan näin äkkiä) uutta vauvaa. Hirvittää lähinnä se, että silloin kolme nuorinta olisivat kaikki alle 3 vuotiaita!!

Miten ikinä pärjään jos nyt oonkin raskaana?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä niistä kärsii koko perhe ja jo olemassa olevat lapset ja tulevakin.

Vierailija
2/4 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kolme alle kolmevuotiasta. Alussa kun kaikki on pieniä, elämä on aika rankkaa. Kun lapset kasvaa, niistä on tosi paljon seuraa toisilleen. Uskon, että elämäni olisi nyt paljon rankempaa, jos olisi lapset tulleet harvemmin... Onnea teille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun nuorin on " jo" 6kk, alkaa helpottamaan hieman, mutta ensimmäiset kuukaudet olivat kyllä tosi rankkoja. Mutta en silti kadu hetkeäkään. Toisaalta mulla on anoppi apuna usein, muuten en varmaan jaksaisikaan.

Vierailija
4/4 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille " niin makaa kuin petaa" -vastaajat haluan sanoa, ettei tämä suinkaan ole mikään " vahinko" vaan ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa tehty päätös. Siis tämä ehkäisyttä oleminen. Tottakai tiesin että on vain ajan kysymys milloin tulen raskaaksi (tai eihän se vielä ole varmaa, olenko raskaana). Nyt kun menkat on myöhässä, olen kuitenkin alkanut " pelkäämään" mahdollista raskautta, mutta eiköhän nää epävarmuuden tunteet ole kuitenkin ihan normaaleja? ..pelkäsinhän kuollakseni silloinkin kun tein testiä ESIKOISESTANI!!! Joten eiköhän se vauva-arki pelota aina? On kyse sitten ensimmäisestä tai vaikka siitä neljännestä lapsesta...

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme