Oletteko koskaan tunteneet vetovoiman miehesi ja TOISEN naisen välillä?
Vetovoiman, eroottisen latauksen, värinän, whatever. Minä tunnen aina kun aviomieheni ja tämä tietty nainen kohtaavat. Jos ovat siis lähekkäin, ohittavat toisensa jne. Molemmat olen tuntenut vuosikausia ja aiemmin tälläistä en ole huomannut, mutta viime kuukausina kyllä :(
Tällä naisella menee huonosti oman miehensä kanssa tällä hetkellä ja hän katselee nyt (muutenkin) komeita miehiä "sillä silmällä", tosin ei ikinä myöntäisi että katselee minun miestäni.
Ja miksi välitän asiasta? Ikäväksi asian tekee se, että tämä nainen on yksi parhaista ystävistäni :( Mitenhän tähän nyt pitäisi suhtautua? Odottaa että menee ajan myötä ohitse??
Kommentit (27)
mutta en tiedä johtuuko se siitä etten huomaa vai siitä ettei sellaista ole ollut.
Itsestäni tuntuu että silloin kun sitä seksuaalista vetoa on omalla kohdallani ollut, se on yhtä näkyvää kuin jos kirjoittaisin sen naamaani. Tietääkseni sitä ei kuitenkaan kukaan ulkopuolinen ole huomannut, vaikka olen ollut ihan kiimassa (anteeksi, en keksi parempaa sanaa, kun en oikein ihastuneeksikaan itseäni tunne) jo vuoden. Me kyllä vähän ylikompensoimme ja saatamme siksi näyttää jopa siltä ettemme tule toimeen erityisen hyvin. (Meillä ei ole seksisuhdetta mutta muutama sellainen epämääräinen kopelointiepisodi ja seksuaalisesta vetovoitamasta on puhuttu.)
Ja myöhemmin selvisi, että en ollut hakoteillä, vaan ihastustahan siinä oli, varmaan molemmin puolin. Kuka ties muutakin.
mutta en tiedä johtuuko se siitä etten huomaa vai siitä ettei sellaista ole ollut.
Itsestäni tuntuu että silloin kun sitä seksuaalista vetoa on omalla kohdallani ollut, se on yhtä näkyvää kuin jos kirjoittaisin sen naamaani. Tietääkseni sitä ei kuitenkaan kukaan ulkopuolinen ole huomannut, vaikka olen ollut ihan kiimassa (anteeksi, en keksi parempaa sanaa, kun en oikein ihastuneeksikaan itseäni tunne) jo vuoden. Me kyllä vähän ylikompensoimme ja saatamme siksi näyttää jopa siltä ettemme tule toimeen erityisen hyvin. (Meillä ei ole seksisuhdetta mutta muutama sellainen epämääräinen kopelointiepisodi ja seksuaalisesta vetovoitamasta on puhuttu.)
Onko hän miehesi kaveri, ystäväsi mies vai kuka? :) Oliko kiimaa jo heti alusta alkaen? Oletteko jotenkin muuten yhteyksissä keskenänne?
Uteliaisuuttani kyselen :)
t.ap
Mitä te luulette, onko mies kiinnostunut tästä ystävättärestäni (jollain tasolla edes)?
Asiaa puoltavat seikat:
- no se lataus, kun ovat lähekkäin/ohittavat, säteilee minuun asti - JOS olen lähellä itsekin, muuten en sitä tunne
- viime aikoina esittänyt yhtäkkiä muutaman kysymyksen liittyen ystäväni tapoihin, työpaikkaan ja menneisyyteen
- oli selkeästi otettu kun mainitsin tästä asiasta hänelle, vaikkakin myös sanoi että mitään ei ole itse huomannut... ja että minulla on vilkas mielikuvitus ja että akat ne jaksaa spekuloida asioita ja kehitellä niistä ihme tarinoita...
- ei näiden asioiden puimisten jälkeen ole enää juuri spontaanisti kosketellut - enemmänkin minä olen se joka haluaa hellyyttä, seksiä :-/
- ystäväni on alkanut panostaa ulkonäköönsä, on siis ihan viehättävä (vaikea sanoa kumpi meistä viehättävämpi kuitenkaan)
Asiaa kieltävät seikat:
- mies ei erityisemmin hingu tapaamisia ko. naisen tai perheen kanssa, ehkä enemmänkin päinvastoin
- on halunnut tehdä työkiireistään ja väsymyksestään huolimatta kanssani kahdestaan asioita
- on kaikin tavoin hyvin sitoutunut perheeseensä (lapset, yhteinen koti, harrastukset, matkat, velat)
eikä kummallakaan ole pienintäkään aikomusta erota omasta puolisostaan. Eikä ruveta mihinkään oikeaan suhteeseen.
Odotan että pahin intohimo menee ohi, luulisi niin käyvän kun en kuitenkaan pidä tätä toista miestä mitenkään ylivertaisena, ja itse olen todellakin "huonompi" kuin tämän miehen vaimo. Siis vanhempi, rupsahtaneempi ja tietenkin paljon vähemmän motivoitunut.
mutta en tiedä johtuuko se siitä etten huomaa vai siitä ettei sellaista ole ollut. Itsestäni tuntuu että silloin kun sitä seksuaalista vetoa on omalla kohdallani ollut, se on yhtä näkyvää kuin jos kirjoittaisin sen naamaani. Tietääkseni sitä ei kuitenkaan kukaan ulkopuolinen ole huomannut, vaikka olen ollut ihan kiimassa (anteeksi, en keksi parempaa sanaa, kun en oikein ihastuneeksikaan itseäni tunne) jo vuoden. Me kyllä vähän ylikompensoimme ja saatamme siksi näyttää jopa siltä ettemme tule toimeen erityisen hyvin. (Meillä ei ole seksisuhdetta mutta muutama sellainen epämääräinen kopelointiepisodi ja seksuaalisesta vetovoitamasta on puhuttu.)
Onko hän miehesi kaveri, ystäväsi mies vai kuka? :) Oliko kiimaa jo heti alusta alkaen? Oletteko jotenkin muuten yhteyksissä keskenänne? Uteliaisuuttani kyselen :) t.ap
Toivotaan että tämäkin "juttu" on nyt vain tälläistä arjen piristystä toisen nähdessä... ehkä se oli sitä myös sinun miehelläsi?ap
Uskon, että mieheni on ollut lähinnä otettu saamastaan positiivisesta huomiosta tältä ystävältä. En osaa arvioida, miten paljon hän on itse eritellyt tuntemuksiaan.
Toivotaan, että kyseessä sinun miehesi kohdalla on korkeintaan sellainen pikku ihastuminen, jonka ei ole tarkoituskaan koskaan johtaa mihinkään. Kuten todettu, sellaisilta tuskin voi pitkän liiton aikana välttyä. Ehkä ne ovat myös hyviä muistutuksia siitä, että omaa suhdetta pitää aika ajoin hoitaa ja kahdenkeskistä läheisyyttä ylläpitää. Meilläkin on takana jo lähes 15-vuotinen suhde ja yhdestä on oltu tosi nuoresta.
- Nelonen
Joskus siis täytynee vain luottaa siihen kuuluisaan naisen vaistoon? Tässä tapauksessa tapaamisten minimointi olisi ehkä voinut olla tarpeen. Toisaalta jos nuo kaksi ovat sitten "toisilleen tarkoitetut", niin ei kai siinä sitten mitään... Aika kiltisti kyllä katselit vierestä, jos sinua noin jyrättiin (päällepuhuminen ym.). Toisaalta välillä sitä ei edes tajua itse tilanteessa, kuin röyhkeitä jotkut ovat :-/
Meidän jutussa erona on se, että tietääkseni mieheni ei ole erityisen kiinnostunut tämän ystäväni asioista - tosin viime aikoina on muutaman kerran kysynyt jotain hänen tavoistaan/menneisyydestään... Ystäväkin on aika hiljainen miesseurassa, ei osaa ehkä oikein keskustella luontevasti heidän kanssaan. Mutta sellaisen vahvan fyysisen vedon olen havaitsevani :(