Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt loppui Flora Vispin ja Vanillan käyttö, mutta mitä tilalle?

Vierailija
29.08.2012 |

Mitähän noille tuotteille on tapahtunut viime aikoina... Nyt ehkä joka kymmenes Vispi vaahtoutuu kermaksi, yleisemmin alkaa vähän vaahdota ja kun sitten jatkaa niin muuttuu ihan velliksi takaisin.

Samoin eilen ja tänään vatkasin (tai siis yritin) kahta eri kerralla ostettua Vanillaa vaahdoksi, mutta melko velliksi jäi.

Googlasin vähän keskustelupalstoja ja huomasin että en todellakaan ole ainoa tämän ongelman kanssa. Reilu 1,5 vuotta sitten oli jo samanlaisia ongelmia. Mullakin on Vispin kanssa ollut ongelmia jo pidempään, mutta olen vain luullut vian olevan käyttäjässä.

Nyt kyllä valitettavasti tarvii vaihtaa toiseen merkkiin, noin epäluotettavaa tuotetta en halua ostaa. Mutta, mihin??

Olen tykännyt pitää noita aina varalla kaapissa, kun käyttöpäivä on niin pitkä.

Kesän juhlissa kokeilin kerran myös Flora Kuohua vatkata vaahdoksi, eikä onnistunut sekään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mikään keinotekoinen vispimargariinivalmiste?

Vierailija
2/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytät tuollaisia, vertaa kuohukerman ja floran tuoteselostetta, voit hämmästyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuohukermaa aionkin käyttää, kun on juhlia tmv tulossa, mutta niissä on niin lyhyt pvm ettei voi 'varuulta' kaappiin ostaa...

ap

Vierailija
4/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valiollakin on vispikerma, jossa pitkä säilyvyysaika, ja vaahtoutuu kyllä mutkitta!

Itsekin heitin paska-aholle parikin purkillista flora vispiä, juuri kun ei vaahtoutunut kuin nimeksi ja muuttui siitäkin liruksi taas.otti päähän lapsen synttäriaamuna lähteä vartavasten kauppaan (25 km...) että sai kakun päälle toimivan kerman. Oppia ikä kaikki.

Vierailija
5/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita käytetään? En ole koskaan tarvinnut tuollaisia tuotteita.

Vierailija
6/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakun päällä vispikermaa vaahto pysyy napakkana ja on helppo pursottaa. Kuohukerma käy hyvin esim. jälkiruokiin. Miksi käyttää halpoja kopioita.

Vierailija
7/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puuttuva vaniljan maku noissa mun mielestä se suurin ongelma on. Ei kai noissa ole kuin etyylivanilliinia.

Vierailija
8/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuohukermaa aionkin käyttää, kun on juhlia tmv tulossa, mutta niissä on niin lyhyt pvm ettei voi 'varuulta' kaappiin ostaa... ap

Katsopa ap tarkemmin. Siellä kaupan kylmäkaapissa on Valion iskukuumennettua kuohukermaa sellaisessa 3,3 desin PULLOSSA (oranssi pakkaus, sininen korkki), siinä on päivämäärä yleensä parin kuukauden päässä.

Lisäksi se on hyvä tuote vierasvaraksi, koska se on Hylaa, joten soveltuu useimmille.

Vierailija
9/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion laktoosittomalla vispikermalla ja tällä tuli ihana vaahto ja maistui hyvältä.

Vierailija
10/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aitoa vanilliinisokeria. Järkevää muutenkin kuin pelkän vaahtoutumattomuuden takia.

Vierailija
11/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilliini on teollista.

Vierailija
12/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista kommenteista!

Tutkailen siis tarkemmin Valion tuotteita seuraavan kerran kaupassa.

Ja anteeksi vain arvostelijoille, että olen teidän mielestä noin epäterveellisiä tuotteita käyttänyt...

ap

Vierailija
13/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuohukerma ei oikein ole hyvä vaahdotuksen, ei tule niin kaunis (on keltaista) ja menee "vanhaksi" nopeaa, siis siinä kakun päällä ihan jo muutamassa tunnissa.

Käytä vispikermaa, siis ihan oikeaa kermaa, ei mitään floravispejä. Niissä on päiväystä kyllä kuukausia eteenpäin.

Vierailija
14/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kesällä koitat vatkata lämmintä vispikermaa niin ei ihmekään jos ei toimi. Kylmää pitää olla.

Vierailija
15/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelma tavallisen kuohukerman kanssa, kun ei saa pursotettua kakkua niin ettei menisi voiksi. Vaikka kuinka yritän lopettaa vatkaamisen ajoissa niin aina menee voiksi. Siksi olen käyttänyt flora vispiä että sillä olen saanut kiiltävän vaahdon.

Haluaisin kyllä käyttää kunnon tuotteita (flora vispihän ei ole oikeaa kermaa), mutta tietääkö kukaan onko nuo valion vispit sen kummempia oikeita kermoja, ja toisaalta meneekö ne helposti voiksi niin kuin tavallinen kuohukerma?

Vierailija
16/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaniljakastike valion vanhanajan kastiketta (nam)

Vierailija
17/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mene voiksi samalla tapaa kuin kuohukerma.

Vierailija
18/19 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut selväksi, osta se punavalkoinen VALION VISPIKERMA-purkki ei mitään lisäaine vispejä ja vatkaa vaahdoksi, sanottu täs ketjus jo monta kertaa.

Vierailija
19/19 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[. Miksi käyttää halpoja kopioita.[/quote]

Voi luoja ota hänet pois, ei ymmärrä mitä kysytään mutta vastaa silti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän