Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa, mitä mä teen.. Kysymys, otanko yhteyttä ihastukseeni/ odotanko, vai????

Vierailija
29.08.2012 |

Mun suuri ihastukseni otti jokin aika sitten yhteyttä ja halusi tavata. Nähtiin viikonloppuna ja oltiin pari yötäkin yhdessä. Mun mielestä molemmat tykättiin ja nautittiin yhdessäolosta.. Hän sanoi ainakin niin ja siltä se tuntuikin.. Su päivällä viimeksi siis nähtiin. Ma laitoin viestin ja kysyin, fiiliksistä. sanoi, että hyvät fiilikset, haluaa nähdä taas.. Eilen tekstaisin aamupäivällä lyhyesti kuulumisia. Hän vastasi aika pitkästi ja kysyi mun kuulumisia. Päivän aikana tekstattiin noin 5 viestiä molemmat, ihan yleisiä juttuja.. Nyt ei ole kuulunut eilisen iltapäivän jälkeen mitään. Ajattelin, etten nyt laita hänelle mitään.. Mutta kauanko odotan- en jaksais:) Miten miehet yleensä.. Odottaako päiviäkin laittamatta mitään, vaikka kiinnostaisi. Mä en millään malttaisi...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä on vähän lapsellinen kysymys ja että miehetkin on erilaisia.. Mutta sanokaa jotain.. Pliis:)

Vierailija
2/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pähkinyt ihan samoja juttuja (ja esittänyt itelleni ja muille ihan samoja kysymyksiä:). Eräs ystäväni sanoi, että maltti on valttia. Se kolahti hyvällä tavalla! Sä kuitenkin ite päätät, miltä tuntuu. Hyviä pohdiskeluja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy. Montako päivää odotit?? Onko muita neuvoja?

Vierailija
4/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaa nyt jotain. En jaksaisi odottaa. ap

Vierailija
5/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaa nyt jotain.. ap

Vierailija
6/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SinäMinä-lehtiä saa kaupasta

Kai SinäMinälläkin on jo sentään keskustelupalsta.

Vierailija
7/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes, että pilaanko kaiken, jos nyt laitan viestin. Vai odotanko? Ihan oikeesti! ap

Vierailija
8/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota viikko ja sitten unohda.

Vierailija
9/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan laitat viestin ja kysyt milloin näette seuraavan kerran. Jos mies on oikeasti kiinnostunut, niin tuskin se kiinnostus siihen sun viestiin lopahtaa. Jos sitä taas ei kiinnosta, niin sitten ei tule vastausta ollenkaan tai jotain ihme kiertelyä. Turhaan siellä itseäsi kiusaat monta päivää!

Vierailija
10/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mitä.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme