Varattua varatulle.
Olen varattu mies34 ja etsin varattua naista..:)
Kysymys vielä mitä pahaa siinä on?
Kommentit (11)
Tiina
[/quote]
Oletko itse varattu:)
Yli 50 prosenttia meistä käy vieraissa, joten aika suuren osan mielestä siinä ei todellakaan ole mitään väärää. Naikaamme siis niin paljon kuin vehkeet kestää.
Oletko Tiina pettäny ja varatun vai sinkun?
Kysymys vielä mitä pahaa siinä on?
[/quote]
vastaisin että itselläni omatunto soimaa välillä ja syyllinen olo ilm.olostaan välillä.Mutta koska ihastuin ja nyt olen jo tykästynyt itseäni 12v nuorempaan nuoreen mieheen. Ei siinä tule kauhea syyllisyys kun se on niin luonnollista. toimin tosi hellästi enkä edes yritä tyrkyttää häntä tyydyttämään seksifantasioitani vaan rakatelen samoin kun mieheni kanssa,tunteet ovat tosi voimakkaasti mukana.
joten tämä nyt on vielä kurjempaa puolisolle kuin satunnainen syrjähyppy.mutta minkästeet tunteet ovat molemminpuoleinen.Olemme kumpikin varattuja ja svo ja avioliitoissa. kaikesta huolimatta tämä nuori rakastaja tuo suunnattomasti eloa ja iloa. ja seksi sujuu heillä kotonakin tämän takia paremmin.(vaikkei nainen tästä tiedä) haluaisin tietää missä te ns.salarakkaat tapaatte ja voitte rauhassa harrastaa seksiä?
On se varmaan hianoo selittää lapsille miten kullin-/pillunhimo ontäärkeempi kuin omat lapset ja perhe hajoo.
On totta, että lapsille jää vähemmän aikaa, jos naisella on rakastajia. Se kyllä rassaa henkisesti, mutta naiminen sopivan miehen kanssa on vain niin ihanaa, että kaikki muu unohtuu. Niin, ja kyllä sitä toki yrittää menetetyn ajan korvata lapsille. Mä annan niille rahaa, että saavat ostaa jotakin kivaa.
Olen itse tapaillu jo monta vuotta varattua naista, niin olen itsekki varattu..;)Meillä on todella hienoa seksiä, kumpikin tuntee toisensa ja vaihtelu/jännitys parantaa kummankin pari suhdetta..näin täälä..voi vaan hymyillä..:)
Paikkoja missä mihdään.. Kummankin kotona jännitystä,hotellissa,autossa/metsätiellä(joku on joskus nähny),rekassa jota ajan ja paikkoja on monta muutakin...kiihkeät löytää aina mahdollisuuden;) Kertomus on tosi 5v nähty....34v
Tiina