Minulla on
yli puoli vuotta kestänyt salasuhde mieheen, joka on sinkku. Itse olen naimisissa ja lapsiakin on. Rakastan miestäni edelleen, mutta tuo toinen on täysin vienyt minulta jalat alta. Erota en eio miehestäni, mutta mietin kuinka kauan tällainen tilanne voi jatkua. Ihanan kamalaa. Kamalan ihanaa.
Kommentit (7)
koska rakkaus ei tekisi omalle miehelle noin. Todnäk rakastat eniten itseäsi ja etsit itsellesi onnea ja olet täysin sokea omalle petollisuudellesi. Aseta itsesi miehesi asemaan, mitä toivoisit? Haluaisitko olla aisankannattaja vai että totuus vapauttaisi sinut tekemään omat johtopäätöksesi?
samassa tilanteessa ja kyllä vain kahtakin voi rakastaa. jotenkin kummallisen mustavalkoinen tmämä maailma olisi, jos rakkautta ei riittäisi kuin yhdelle.
Haluta voi kahtakin miestä, mutta rakkautta se ei vielä ole. Rakkaus tekee valintansa ja on uskollinen ja rehellinen. Tykkäisittekö itse, että onpa ihanaa kun mun miehellä riittää rakkautta niin monelle akalle, että käy panemassa naapuriakin?
Kaippa sitä voi useampaa yhtäaikaa rakastaa, mutta kun miehesi saa tietää asiasta (niinkuin varmasti jossain vaiheessa saakin) saattaa se ero tulla siitä huolimatta, vaikka sinä et sitä halua. Pettäminen on aina pettämistä.
Erilaista se rakkaus todennäkäisesti on kahta erilaista ihmistä kohtaan, ja sillä erotuksella jos se toinen on kauan vierellä ollut kumppani.. mutta siitä huolimatta kahta kyllä voi rakastaa. Ikävää jos sellainen asia ei mahdu kaikkien mukavuusalueelle ja se pitää heti tyrmätä, joten siksipä en sitä livenä huutelisikaan.
Oletteko itse olleet tilanteessa,jossa mies on "rakastanut" toista teidän lisäksenne, onko siinä kiva olla ja tunnetteko itsenne valtavan rakastetuiksi? Eikö tuo ole pakoa todellisuudesta ja ruman asian pukemista kauniisiin kääreisiin? Pettämistä tuo ap:n touhu on, ja vaikka olisi kuinka helliä ja intohimoisia tunteita, rakkauden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Tuollainen toiminta on erittäin paljon viestini otsikossa kuvatun kaltaista. Pettäminen on alhaista ja vastenmielistä, itsekkäintä mitä voit tehdä. Poljet maahan toisen ihmisen tunteet, odotukset ja tulevaisuudentoiveet.
Mietipä sitä.