Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on ihana

Vierailija
29.08.2012 |

Täällä kun aina moititaan miehiä ja heidän tapoja, niin miten olis ketju, jossa kehumme miehiämme!?!

Mun mieheni on ihana mies.

Hän on todella hyvä ja lapsilleen omistautuva isä, joka viettää lasten kanssa paljon aikaa, kasvattaa heitä määrätietoisesti mutta hellästi. Osoittaa rakkauttaan, halii, suukottelee ja kehuu paljon. Lapset ihailevat häntä.

Hän on myös upea puoliso. Hän jaksoi seistä rinnallani horjumatta kaikki ne vuodet, kun kävin läpi vaikean masennuksen. Eikä hän ikinä "lyönyt" sillä asialla minua, vaikka vaikeaa olikin. Puhumme paljon yhdessä ja kerromme tunteistamme molemmin puolin. Hän suutele minua joka päivä ja kertoo kuinka paljon hän rakastaa ja ihailee minua.

Hän tekee kotitöitä, sen mitä minun mielestäni tarvitseekin. Hän tekee myös tarvittaessa ruokaa, käy kaupassa jne. Joten ei ole valittamista :)

Ai niin, ja hän on seksikäs ja haluttava myös ulkonäöllisesti.

Piste. Tuli hyvä mieli :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin mieheni on ihana vaikka osaankin joskus olla ärsyttävä ja vittumainen niin hän rakastaa minua silti! Niin mukava ja sydämellinen jokaiselle! Miten voin koskaan olla sille ihanalle miehelle täydellinen!! =) rakastan!

Vierailija
2/17 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan kiva kuulla positiivisia viestejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on todella ihana mies ja olen hänestä suunnattoman onnellinen jokainen päivä!

Luotettava, rehellinen ja suorasanainen. Pitää AINA lupauksensa, tekee miten on sovittu. Luottamus välillämme on todella syvää.

Romanttinen. Tuo pieniä lahjoja, muistaa kertoa kuinka ihana olen ja kuinka paljon hän minua rakastaa. Pitää enkelinään ja jopa vedet silmissä kertoo miten ei koskaan halua minua menettää. Hieroo oma-alotteisesti pitkän työpäivän jälkeen ja pitää huolen että seksi on hyvää ja sitä on riittävästi. Huomioi minut aina. Hellii ja hoivaa minua ja rakastaa olla hellittävänä. Aina löytää aikaa minulle.

Saa minut tuntemaan itseni todella kauniiksi, haluttavaksi ja ihanaksi naiseksi. Ylpeänä esittää minut ystävilleen, kaikille.

Hänellä on terveelliset elämäntavat: urheilee, syö terveellisesti, ei juo juurikaan alkoholia eikä koskaan polta. On todella hyvässä kunnossa, atleettinen ja sopusuhtainen. Komea.

Ei käy baareissa kun todella harvoin. (Ehkä 1-2 kertaa vuodessa muutamalla).

On fiksu ja todella hyvä yleissivistys, akateeminen. Osaa keskustella JA kuunnella. Ahkera ja kunnianhimoinen työssään.

Tekee kotitöitä oma-alotteisesti, tiskaa ja laitaa pyykit pesuun, imuroi...

IHANA. <3

Vierailija
4/17 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans ihana mies, tuolla jossain työ- ja lapsiarjen takana. Pitäiskin nohevoitua etsimään se sieltä ja ottaa taas käyttöön..ei vaan jaksais, aina sitä vaan ajattelee että sitten huomenna.

Vierailija
5/17 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin antaa kerrankin palaa: 

Mieheni tekee meillä aina ruuan ja kysyy mitä haluan ruuaksi, hän käy kaupassa, järjestää kaapit, laittaa pyykit kuivumaan, vie koirat ulos ja jos äitini on kylässä kysyy aina haluaako tämä jtn ja tuo teetä yms pöytään. Jos tulee vieraita niin mieheni tekee ruuan ja valmistaa ruokapöydän.

Hän ei käy baareissa, jalkapallomatsin jälkeen (jota käy seuraamassa pari kertaa vuodessa kun on tärkeitä matseja) hän tulee suoraan kotiin. Hän on käynyt baarissa pari kertaa kun oli kavereiden polttarit ja kun hänelle järjestettiin varpajaiset kun lapsemme syntyi.

Hän vastustaa fyysistä väkivaltaa. Hän ei oikeastaan ryyppää, joskus ottaa saunaoluen.

Hän rakastaa laatua ja maksaa mielummin laadusta. Suomessa mieluiten ostaa lahjat vain Stockalta koska siellä saa hyvää palvelua.

Kaikkina merkkipäivinä hän ostaa kukkia eikä ikinä unohda lahjan ostamista. Hän myös halaa joka päivä ja suukottaa vaikka minulle ei sellanen tulisi päivittäin mieleen.

Hänellä on hyvä tyylitaju ja hän on komea ja urheilullinen.

Hän rakastaa katsoa leffoja ja tv-sarjoja. Sekä hän rakastaa järjestystä.

Nyt vasta tajusin miten paljon hän tekee kotitöitä. Hän on ihana ja hyvä mies. Hän ei omista sarkastista huumorintajua ja puhuu aina minulle kunnioittavasti, jos tulee riitaa hän ei myöskään mene henkilökohtaisuuksiin ja hän haluaa aina puhua asiat selviksi.

Mainittakoon vielä että hän on turkkilainen.

Vierailija
6/17 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä itselleni parhaiten sopiva mies ikinä (ja olen kokeillut aika montaa). Osaa osoittaa kiintymystä juuri oikealla tavalla, joka ei saa tuntemaan minua vaivaantuneeksi tai objektifioiduksi. Lisäksi ymmärtää itsenäisyyden ja oman ajan kaipuutani ja on itseasiassa itsekin samanlainen, joten minunkaan ei tarvitse kokea huonoa omaatuntoa tai passiivis-aggressiivista huomauttelua kulttuuri- ja liikuntaharrastuksistani ja mikä tärkeintä ei vaikuta omaa persoonaani häivyttävästi. Yhdessä ollessa ajattelee asioita samalla tavalla, vaikka mielipiteet eroavatkin, jolloin keskustelu melkein kaikesta on miellyttävää ja kiinnostavaa.

Vierailija
7/17 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/17 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en takuulla kehu, ei tuo muuta tee kun kitisee ja vänkää jokaisesta asiasta mitä sanon, vaikka ne ei siihen itseensä liittyisikään ja mulla on loppuraskauden takia ärsytyskynnys muutenkin äääääääärimmäisen alhaalla. Tulen kehumaan sitten kun aihetta ilmenee (???)

Vierailija
9/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ihana mies! Niin monella eri tapaa!

Hän hoitaa osansa kotitöissä ja enemmänkin. Laittaa ruoan melkein joka päivä, siivoaa keittiön, putsaa vessan, maksaa laskut ja kusettaaa koiran ja hoitaa päivittäiset ruokaostokset. Kokeilee uusia reseptejä mutta minin makuni huomioiden, tai tekee minulle erikseen ruoan jos haluaa testata jotain mistä en tykkää.

Käy töissä, kirjoittaa väitöskirjaansa ja harrastaa urheilua, tällä hetkellä pakertaa vielä iltaisin erään vapaa-ajan kurssin parissa. Silti yrittää tulla joka ilta aikaisin kotiin. On hurjassa uraputkessa mutta keskittyy myös kotiin ja perhe-elämään.

Ennen kaikkea mieheni on hauska, kiltti ja älyttömän fiksu. Meillä on superhauskaa yhdessä, seksiä on monta kertaa viikossa, mieheni tukee minua ongelmissani, ottaa vastuuta kotona jos minulla on kiire töissä, pitää aina sylissä, puhuu ja pussaa. Antaa minun mennä oman makuni mukaan, ei puutu vain minua koskeviin valintoihin, ei ikinä riidoissa menetä malttiaan tai mene tyhmiin henkilökohtaisuuksiin, hoitaa ulkomaanreissuilla kaikki käytännön asiat.

Ihana, ihana mies joka tekee minut onnelliseksi joka päivä :) Välillä mietin että miten olen näin mahtavan miehen saanut, mutta sitten tajuan että taidan olla oikeasti itsekin aika ihana miehelleni ja hyvä ruokkii hyvää. Mielelläni pyykkään vaatteet, siivoan kodin, järkkäilen yllätyksiä, leivon, ostan seksikkäitä alusasuja, soittelen talonmiehelle, hoidan kaikki matkavaraukset, vakuutukset ja veroilmoitukset, valmistujaisjuhlat ja synttäribrunssit. Kunhan saan olla mieheni kanssa ja tehdä hänet yhtä onnelliseksi kuin hän tekee minut.

Vierailija
10/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on ihana, nallekarhumaisen komea, tumma ja tulinen ukkeli. Hyväksyy minut tällaisena, epätäydellisenä naisena ja ihailee ja rakastaa. Puhuu ja pussaa. Olen onnellinen hänen rinnallaan. Siinäpä tärkeimmät.

Vierailija
11/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minäkin saisin sellaisen miehen! Toivon ja rukoilen joka päivä. Onnea teille joilla sellainen jo on!

Kertokaa hänelle kuinka ihana hän on ja kuinka onnelliseksi hän on teidät tehnyt. Kiittäkää elämää onnestanne joka päivä.

Vierailija
12/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ihana mies, josta tulee vaan karismaattisempi ja ihanampi vuosi vuodelta! 10 vuotta sitten kun aloimme olemaan yhdessä olimme suurinpiirtein samalla viivalla mutta nykyään mieheni on mennyt ohi. Välillä pelkään että joku nappaa hänet minulta!

Meillä on yhdessä MIELETTÖMÄN hauskaa, arki tuntuu melkein juhlalta kun iloitaan ja nauretaan niin paljon. Olemme nautiskelijoita molemmat, ja se näkyy arjessa. Hemmottelemme toisiamme paljon.

Miehessäni on joitain huonoja puolia, mutta nekin oikeastaan ovat enimmäkseen sellaisia hassuja ja huvittavia tapoja. Mitään oikeasti ärsyttävää tai suututtavaa en hänestä löydä :)

Suku (appi ja anoppi) ovat vähän rasittavia, mutta muuten ehkä olisikin liian täydellistä!

Vierailija
13/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ihana mies! Minulle juuri täydellisen sopiva.

On upea isä lapsilleen, ei rähjää eikä menetä malttiaan vaan käsittämättömällä rauhallisuudella selittää asiat.

Minulla on hauskaa miehen kanssa. Hän saa minut nauramaan ja hänen seurassaan on mukava olla. Hänen kanssaan on ihanaa keskustella mistä tahansa eikä hän koskaan tuomitse. Hän kannustaa ja tsemppaa. Uskoo minuun silloinkin kun en itse oikein enää jaksa uskoa. Hän on kunnianhimoinen ja lahjakas. Pidetty ja arvostettu kollega.

Minun mieheni on myös silmissäni tavattoman seksikäs. Hän huolehtii nautinnostani ja nauttii itsekin kosketuksestani.

Hän muistaa aina kertoa kuinka rakastaa ja on opettanut minut tekemään samoin. Hän on kiltti ja huolehtivainen. Laittaa aamulla autoni lämpiämään ja tekee eväät jos näyttää etten ehdi syödä aamupalaa. Hän ostaa lahjat ajatuksella ja ne osuvat aina.

Hän suutelee ja pitää hyvänä. Hänen sylissään on hyvä olla.

Vierailija
14/17 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin positiivinen viesti.

Minullakin on ihqu mies, kiltti ja mukava!

Vierailija
15/17 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa pystyn, sen sijaan, että haukkuisin häntä. En ole tainnut yhtäkään ilkeää, ivallista tai ikävää viestiä hänestä tänne(kään) laittaa. Ehkä siksi, ettei sellaisia puolia hänessä juuri ole, jotka kirvottaisi tämmöisiä kommentteja, osaksi myös lojaaliuttani.

Mieheni on IHANA! Hän on kiltti, mukava, hellä, herkkä. Hän saa mut nauramaan, joka päivä ja monta kertaa, joskus hymyilemään, hymähtämään, joskus repeilemään ja nauramaan niin että meinaan pissiä housuihini. Mieletön huumorintaju ja tilannekomiikan taju. =) Mikä parasta, hän myös nauraa ratketakseen mun jutuille, on ihana naurattaa sitä niin että se meinaa tikahtua. =) Juttumme alkavat yleensä ihan pienestä ja paisutamme ne äärimmäisyyksiin. Puhumme koiramme suulla, keskustelemme järjettömyyksiä eri murteilla tai kielillä (joita emme juurikaan osaa), imitoimme tv-ohjelmia tai mainoksia, sanoitamme laulujen kertsejä uusiksi ihan hulluiksi. Ei järin fiksua, mut niin hauskaa. =)

Hän arvostaa mua, on kiinnostunut mun mielipiteistäni ja ajatuksistani. Hän kysyy usein mitä mieltä minä olen, ennen kuin tekee päätöksiä, vaikkeivat ne minua koskisikaan. Hän on kiinnostunut myös tekemisistäni ja päiväni kulusta. Hän tukee jos olen allapäin, halaa ja lohduttaa ja kysyy mitä voi puolestani tehdä, ja tekeekin, jos jotain keksin. Hän haluaa, että mulla on hyvä olla. Hän kestää mun oikutteluja (ehkä siksi, etten oikuttele paljon...) ja osaa pyytää anteeksi ja antaa anteeksi. Hän on enimmäkseen iloinen ja hyväntuulinen.

Hän puhuu paljon, muttei liikaa. Hän on valmis keskusteluun, jos haluan, muttei tukahduta mua analyyseillaan. Hän joskus itkee, kun muistelemme meidän alkutaivalta, kokemiamme vastoinkäymisiä, onnellisia hetkiä, hääpäiväämme tms. Itkee ilosta ja itkee surusta.

On silti miehekäs mies. Hän puolustaa mua ja asioita, joihin uskon, koska tietää niiden olevan tärkeitä mulle. Hän jakaa arvomaailmani ja keskustelemme usein asioista, maailman menosta yms. hyvässä hengessä.

Hän osaa riidellä menemättä ikinä koskaan henkilökohtaisuuksiin. Hän on halukas sopimaan aina riidan jälkeen eikä osoita mieltään. Hän rakastaa sitä, kun riidan jälkeen halaamme.

Hän ei nalkuta koskaan, vaikka saattaa huomauttaa - hän luottaa että mä petraan asiassa, jos siinä on petrattavaa. Hän tekee samoin jos itse sanon jostain, koska molemmat haluamme että molemmat viihdymme esim. kotona. Hän tekee hyvää ruokaa, siivoaa tasapuolisesti ja osaa myös rentoutua.

Hän kunnioittaa ihmisiä ja eläimiä, ympäristöä. Hän on ekologinen, eettinen, vaatimaton. Hän ei ole huomionhakuinen eikä erityisen sosiaalinen, vaan viihdymme parhaiten yhdessä kotona. Hän on kuitenkin myös hyvä ystävä ja pidetty mies ystäväpiirissämme. Hän on rauhallinen ja tilannetajuinen, kohtelias ja ystävällinen kaikille. Hän ei ikinä koskaan käytä väkivaltaa eikä uhkaile sillä ketään.

Kun hän juo, hänestä tulee iloinen, leppoisa ja puhelias, ei ikinä aggressiivinen.

Hän on hyvännäköinen ja urheilullinen sekä erittäin hyvä ja kestävä.

Kaikkea tätä ja paljon muuta, mutta ennen kaikkea hän on MUN aviomieheni ja mä rakastan sitä niiii-iiin paljon. =)

Vierailija
16/17 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun aina moititaan miehiä ja heidän tapoja, niin miten olis ketju, jossa kehumme miehiämme!?!

Mun mieheni on ihana mies.

Hän on todella hyvä ja lapsilleen omistautuva isä, joka viettää lasten kanssa paljon aikaa, kasvattaa heitä määrätietoisesti mutta hellästi. Osoittaa rakkauttaan, halii, suukottelee ja kehuu paljon. Lapset ihailevat häntä.

Hän on myös upea puoliso. Hän jaksoi seistä rinnallani horjumatta kaikki ne vuodet, kun kävin läpi vaikean masennuksen. Eikä hän ikinä "lyönyt" sillä asialla minua, vaikka vaikeaa olikin. Puhumme paljon yhdessä ja kerromme tunteistamme molemmin puolin. Hän suutele minua joka päivä ja kertoo kuinka paljon hän rakastaa ja ihailee minua.

Hän tekee kotitöitä, sen mitä minun mielestäni tarvitseekin. Hän tekee myös tarvittaessa ruokaa, käy kaupassa jne. Joten ei ole valittamista :)

Ai niin, ja hän on seksikäs ja haluttava myös ulkonäöllisesti.

Piste. Tuli hyvä mieli :)

Minä haluan kanssa tuollaisen

Vierailija
17/17 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, uskollinen, ahkera, huumorintajuinen.

Touhuaa täysillä lasten kanssa ja rakastaa heitä.

Huomioi minut naisena ja järkkää kivoja ylläreitä mm matkoja ja nyt ostamassa meille avoauton ensi kesäksi.

Tekee ruokaa, pyykkää ja siivoaa.

Ei huuda, ei ikinä ole lyönyt tai edes uhkaillut sillä.

Ei tupakoi, ei käy baareissa.

Ihana ja söpö mies.

Seksi on antoisaa.

Tukenut minua sairauden kanssa.

Jos nyt jostain pitää narista niin, likapyykit jää joskus tuolille :)