Mistä tietää onko kierukka tulossa ulos?
Mun mielestä nuo kierukan langat tuntuu suht samanpituisina kuin ennenkin ja niiden pituus vaihtelee muutekin kierron mukaan. Nyt seksi jostain syystä sattui ja ihan eri lailla kuin ennen, enemmän alalantion vasemmalle puolelle ja juuri vähän niin kuin jokin tökkisi siihen. Joskus on sattunut jos penis osuu kohdunkaulaan, mutta tää oli erilaista. Kohdunkaula tuntuu myös yllättävän jämäkältä, mutta en mä tuosta muuta osaa sanoa.
Ongelmana on, että laitatin tuon yksityisellä kun en oikein luota yths:n lääkäreihin eikä ne mulle tuota ois halunneet asentaakaan vaikka hormonaalinen ehkäisy ei selvästi sopinut. Nyt mulla ei kuitenkaan ole rahaa oikein yksityiseen ja pelkään että ne laittaa tämmöisen vainoharhaisen opiskelijan jonon hännille ja pääsen lääkäriin ehkä tuurilla kahden kuukauden päästä (ja silloin olen tietysti jo raskaanakin). Ärsyttää jo ajatuskin siitä, että pitäisi tuntemuksiaan ja epäilyksiään selittää yths:n ajanvaraustädille.
Kommentit (2)
Hormonikierukka Mirena, laitettu kolmannen lapsen syntymän jälkeen jälkitarkastuksessa n. 8 viikkoa syntymästä. Vauvan ollessa n. puolivuotias, alkoi oireet joita katselin parisen kk.
Tuloksena oli kierukalla lävistetty kohdun kaula. Gynekologi kirjoitti saman tein lähetteen sterilisaatioon koska minulla oli lapsiluku täynnä. Ei suositellut enää vierasesinettä kohtuuni..
Jos mitään tuon suurempia oireita ei ole? Ei tää nyt kuitenkaan ole mikään päivystysasia. Noh, ehkä vaan toivon parasta ja tarkkailen tilannetta.