Voi helvetti!Päästäänkö lennolle, kun en saa printattua lippuja?
Kyseessä siis se sähköinen lentolippu (e-ticket) ja tulostimesta muste loppu...Mulla on se "booking reference". Voikohan ne printata ne liput mulle siellä lentokentällä? Vai pitääkö mun ajaa tunti sukulaisten luo printtaamaan se?Kellokin alkaa olemaan jo aika paljon...
Joo tiedän, että on mun vika ettei olis tarvinnut jättää tätä näin viime tippaan, mutta minkäs teet...
Kommentit (26)
Esim. kirjastoissa ja työkkäreissä pystyy printtaamaan, maksaa vähän, mutta tyyliin 0,20/yksi A4:nen.
Esim. kirjastoissa ja työkkäreissä pystyy printtaamaan, maksaa vähän, mutta tyyliin 0,20/yksi A4:nen.
Ei se tarvii sitä printtiä, miks pitäis lähtee kirjastoon saati maksaa siitä paperilappusesta mitään, kun ei sitä tarvii.
riittää, että tietää minne on menossa ja on passi mukana. Ne näkee nimestä mille lennolle olet menossa ja homman hoituu. Jos on self-chenk-in ja se pitää tehdä automaatista, tarvitsee yleensä joko sen paperissa olevan viivakoodin tai varausnumeron.
Mulla jäi viimeksi paperit kotiin ja sain lähtöselvityksen tehtyä tiskille, vaikka oli itsepalvelu. Eli jos palvelu on hyvää, paperia ilman pärjää aina. JOs olisi ollut huono palvelu, olisin mennyt nettiin, tarkistanut varausnumeron sieltä ja tsekannut itseni lennolle.
e- lippu = elektroninen lippu ELI EI TARVITSE TULOSTAA. Pelkällä passilla saa lähtöselvityksestä boarding cardin
Matkustan joka viikko e-lipulla ja EN OLE KOSKAAN TULOSTANUT SITÄ.
että nyt e-lippujen aikakaudella periaatteessa pelkällä tuolla booking referencellä pääsee koneeseen kunhan on passi mukana.