Mikä siinä pyllypanossa viehättää?
Miehen näkökulmasta siis... tuntuuko se paremmalta kuin yhdyntä emättimeen vai miksi miehet sitä haluavat? Omanikin olisi kiinnostunut, mutta ei ole saanut minua taivutelluksi. Ei kiinnosta niin yhtään, pikemminkin tuntuu vastenmieliseltä koko ajatus.
Kommentit (36)
Sellaista sanaa ei ole kuin " homahtava" ja eiköhän se niillä homoillakin se kiinnostus ole sukupuolipohjainen,haluavat seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa kuin mitä itse ovat snaijaatkos?:DDD
ja mikäs minä sitten olen kun naisena haluan perspanoja välillä?
mieheni kyllä selviäisi ilmankin mutta tykkää kyllä puuhasta ja todennut tyytyväinen ilme kasvoillaan kuinka olen " ihanan ja sopivan pervo" ;D
N30
kai se että en ole koskaan rakastellut peppuun
ja kumminkin naisen peppu kiihottaa minua suunnattomasti
-mici-
olla kiinnostunut ja ihailla naisten takamuksia kuin sitten haluta panna perseeseen. Itse ainakin saan kicksejä ihanista pyllyistä, mutten tunne vetoa persepanoon. En jotenkin lämpene ajatukselle, että itselleni tungettaisiin mitään mulkun kokoista perseeseen, joten en myöskään suuresti halaja tehdä sitä naiselle. Takaapäin paneminen ja samalla perseen hyväily taasen on upeeta. Mut kukin tyylillään, pääasia, että pariskunnan haluavat suunnilleen samoja asioita.
mutta naisena vastaan. miehelläni on ihanan iso, enkä antaisi peppuun (vaikka aiemmin olen antanut pienempi munaisille exilleni) Mutta onneksi nykyiseni ei ole lainkaan kiinnostunut peppuseksistä :) joten ei ole kyseistä ongelmaa..
Sulkijalihakset ne anuksessakin venyy kun ei se reikä ole siihen mulkun sisäänpanemiseen tarkoitettu.
Onnex täällä on järkeviäkin miehiä liikkeellä joita siis kiinnostaa kunnon pimppipano!
Nainen kun on niin ei sen tarvii kuunnella sellasta että kummat on paremmat tissit tai Perse koska jos et tykkää oo vaan hiljaa ja toiseksi se ei meinaa sitä että naisen pitäis antaa miehen nuolla pillua tai persettä tai tissejä kolmanneksi se ei oo reiluu että mietitte Mikä naisessa on kiihottavaa koska nainen on itsenäinen
Kyllä se on kun saa ensikertalaisen siihen suostuteltua parasta.
ihkua kun terskassa on paskaa...............
Vierailija kirjoitti:
ihkua kun terskassa on paskaa...............
Ja siellä ei ajelet kuin PATTERI vehkeillä sähkö "autoilijat "
Homon näkökulmasta totean, etten siitä välitä, ja hyvin harva kumppanikaan on siitä ollut kiinnostunut. Muistuttaa mielestäni liikaa heteroseksiä, se latistaa tunnelman.
Kukahan ei aleta työntämään kalua pepusta suuhun, joka tuntuu nyt olevan jonkinlainen villitys ja vähän joka viikonloppu joku satunnainen baarihoito kinuaa persua.
Sitä miehenä ihmettelen. Kerran päässyt pyllyyn laittamaan ja silloin tuli tunne, että mua on petetty. Pillun tuntuma ja puristus on paljon paljon parempi kuin pyllyn, jossa vain suuakossa on vähän puristusta. Paljon melua tyhjästä.
Vain kaappihomot ja bi-uteliaat haluavat perseseksiä. Aika montaa tällaista olet siis tapaillut. Harmi, ettet viehätä heteromiehiä.
Hyväilen mieluummin peräaukkoa ja panen piluun mieluummin kuin tungen väkisin peräaukkoon.
Luottamus jota sen harrastamiseen tarvitaan.
viehättää se, et sitä ei juurikaan saa ja on sit vähän timmimpi kuin emätinseksi