Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleekohan kaverisynttäreistä mitään?

Vierailija
28.08.2012 |

Ärsyttää.

Kuopukselle olemme pitämässä ekoja kaverisynttäreitä (5 v). Laitoimme kutsuun toiveen, että vastaisivat ovatko tulossa. Yksi (1 kpl) on ilmoittautunut. Muista ei ole kuulunut mitään.

Tosi kiva pitää synttärit kahden kesken. Vai pitääkö tässä nyt kuitenkin varautua siihen että kutsutut tulevat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysy. Onpa taas tosi vaikeeta.

Vierailija
2/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa on saatu vastauksia odottaa. Viime kerralla yksi vanhempi soitti vielä samana päivänä, että on unohtanut ilmoittaa ja saako vielä tulla. Elikkäs saattaa olla, että ilmoittavat hyvin viime tinkaan.

Mun mielestä olisi noloa lähteä soittelemaan ja kyselemään tulevatko, jos kerran vp on kutsuun laitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ilmoita jos et pääse tulemaan ja olen ajatellut että osa siksi ei huomaa ilmoittautua vaikka pyydettäisiin. Meille tuli edellisellä kerralla kaikki 13 vaikka vain 9 oli ilmoittautunut. Itse haluan, että minulla on vieraiden vanhempien yhteystiedot (kännykkänumero vastausviestistä)jos vaikka jotain sattuisi.

Vierailija
4/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kutsuttujen vanhemmille ja kysy. Onpa taas tosi vaikeeta.

Soitanko numerotiedusteluun ja kysyn vaikka Millan äidin tai isän puhelinnumeroa? Päiväkodissa tytärtämme hakiessa olen jo yrittänyt lapsilta udella ovatko tulossa ja pyytänyt heidän vanhempiaan soittamaan/tekstaamaan asiasta.

Osa lapsista on pk:ssa tosi lyhyttä päivää ja harvion, joten en nää vanhempia koskaan. Osa taas on niin pitkää päivää että en näe heidänkään vanhempia ikinä.

ap

Vierailija
5/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin vuoksi odottaisin ilmoittautumisia että kertoisivat allergioistaan (kutsussa mainittu sekin). Tiedän että osa lapsista on kovastikin allergisia, joten tarkottavat pitäisi miettiä heille sopiviksi.

Joka tapauksessa olisi minusta kohteliasta ilmoittaa että tuleeko vai ei.

ap

Vierailija
6/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiva laittaa pk-kaverien lokeroihin muistutuslappu, jos numeroita sinulla ei kerran ole..

No, itsestäsihän se on kiinni haluatko varmistaa ettei lapsesi pety kaverisynttäreillä. Toki on moukkamaista olla ilmoittamatta tulostaan, mutta sinä voisit yrittää kuitenkin vielä varmistaa asian etkä vain voivotella av-palstalla. Vastaukset saat jos ne todella haluat ja viitsit.

Soita kutsuttujen vanhemmille ja kysy. Onpa taas tosi vaikeeta.

Soitanko numerotiedusteluun ja kysyn vaikka Millan äidin tai isän puhelinnumeroa? Päiväkodissa tytärtämme hakiessa olen jo yrittänyt lapsilta udella ovatko tulossa ja pyytänyt heidän vanhempiaan soittamaan/tekstaamaan asiasta.

Osa lapsista on pk:ssa tosi lyhyttä päivää ja harvion, joten en nää vanhempia koskaan. Osa taas on niin pitkää päivää että en näe heidänkään vanhempia ikinä.

ap