Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotin miehelleni, että olemme vain ystäviä ja perheenjäseniä ja lopetamme

Vierailija
28.08.2012 |

romantiikan ja seksin. Odottamisesta tuli vain paha mieli. Romantiikkaa ei ole näkynyt aikoihin ja mies vaihtaa seksinkin usein ex-tempore lenkille lähtöön tai jutustelee vaikka tuttujen kanssa, kun minä odotan sängyn laidalla. olen kuin mieheni mieskaveri (vaikka hän seksiä joskus haluaakin). Hän kohtelee minua ihan kuin miehiä vaikka olen hyvin naisellinen nainen. Tarvitsen viettelyä ja romantiikkaa.

Ei tämäkään kivaa ole. Nyt minä olen "hyvä jätkä". Kuinkahan tämä olisi pitänyt hoitaa?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollut ja jäljellä on vain seksi silloin tällöin?

Vierailija
2/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on lapsia ja perhettä varten. Missä vaiheessa ihmiset alkoivat elää ikuista nuoruutta? Ei ihme että ollaan niin hukassa nykyään kaikin tavoin ja erotaan heti jos "mulla ei oo kivaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seksiä toosi harvoin,yleensä mun aloitteesta. mitä on romantiikka tai erotiikka?

kait se on tämä pikkulapsi aika ja se.ettei me päästä kahdestaan koskaan mihinkään,ni unohtuu käsite romantiikka..

Vierailija
4/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on lapsia ja perhettä varten. Missä vaiheessa ihmiset alkoivat elää ikuista nuoruutta? Ei ihme että ollaan niin hukassa nykyään kaikin tavoin ja erotaan heti jos "mulla ei oo kivaa".

Ja jos haluu kivaa niin pitää mennä vieraisiin!

Vierailija
5/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siitä juuri on kyse, että elämme pariskuntana mutta ilman toiveita enemmästä. Tai siis minä elän, koska minähän se en saa, mitä haluan ja tarvitsen. Pettymyksiä tuli liian usein, joten siksi ehdotin selkeyttää systeemejä. En kyllä silti lakannut kaipaamasta huomioimista.

-ap

Vierailija
6/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa seurusteltu 12v ja meillä on hellyyttä ihan joka päivä. Mies huomioi mua joka asiassa, ja minä häntä. En kokisi tuollaisessa suhteessa tulevani rakastetuksi, vaan etsisin paremman. Kuulostaa siltä että mies on homo.

Vierailija
7/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se mies vastasi?

Vierailija
8/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa kyllä seksiä kanssani, mutta sen ympäriltä puuttuu romantiikka. Vaikea selittää. Mulle yhdyntä ei riitä. Siksi sanoin, että lopetetaan sitten seksikin, kun muuten ollaan vain kavereita. Ei aina ole ollut samanlaista, meillä on parikymmentä yhteistä vuotta takana.

ap

Me ollaan miehen kanssa seurusteltu 12v ja meillä on hellyyttä ihan joka päivä. Mies huomioi mua joka asiassa, ja minä häntä. En kokisi tuollaisessa suhteessa tulevani rakastetuksi, vaan etsisin paremman. Kuulostaa siltä että mies on homo.

Vierailija
9/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtelee minua kaverina. Kyllä hän ehdotti, että katsotaan, voisiko tilanne muuttua tästä, mutta olen sitä mieltä, että ei sitä voi käskeä eikä pakottaa vaan se tulee sisältä.

-ap

mitä se mies vastasi?

Vierailija
10/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siitä juuri on kyse, että elämme pariskuntana mutta ilman toiveita enemmästä. Tai siis minä elän, koska minähän se en saa, mitä haluan ja tarvitsen. Pettymyksiä tuli liian usein, joten siksi ehdotin selkeyttää systeemejä. En kyllä silti lakannut kaipaamasta huomioimista.

-ap

Saako siis molemmat nauttia hellyydestä ja seksistä muiden kanssa?

Vierailija
11/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi vastasi ehdotukseesi? Ei meilläkään kovin vilkas seksielämä ole, mutta hellyyttä ja mukavaa seksiä kuitenkin. En voisi elää täysin kaverina mieheni kanssa edes lasten takia.

Vierailija
12/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluamme elää yhdessä, joten toista ei saa loukata.

-ap

kun siitä juuri on kyse, että elämme pariskuntana mutta ilman toiveita enemmästä. Tai siis minä elän, koska minähän se en saa, mitä haluan ja tarvitsen. Pettymyksiä tuli liian usein, joten siksi ehdotin selkeyttää systeemejä. En kyllä silti lakannut kaipaamasta huomioimista. -ap

Vierailija
13/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies on nyttemmin alkanut tehdä seksiohareita, toistuvasti, ja ne ovat nöyryyttäviä tilanteita. Jään hölmönä ihmettelemään, että mihin se mies katosi ja mikä nyt on houkuttelevampaa. Kyllä hän sitten "omalla ajallaan" taas haluaakin. En osaa oikein selittää. Kyllästyin niihin ohareihin ja romantiikan puutteeseen, joten ajattelin, että ollan sitten kokonaan ilman, molemmat. Mutta ei tämäkään kivaa ole.

-ap

Mitä miehesi vastasi ehdotukseesi? Ei meilläkään kovin vilkas seksielämä ole, mutta hellyyttä ja mukavaa seksiä kuitenkin. En voisi elää täysin kaverina mieheni kanssa edes lasten takia.

Vierailija
14/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluamme elää yhdessä, joten toista ei saa loukata.

-ap

kun siitä juuri on kyse, että elämme pariskuntana mutta ilman toiveita enemmästä. Tai siis minä elän, koska minähän se en saa, mitä haluan ja tarvitsen. Pettymyksiä tuli liian usein, joten siksi ehdotin selkeyttää systeemejä. En kyllä silti lakannut kaipaamasta huomioimista. -ap

Karmivaa. Siis loppuelämä ilman seksiä? Sä et voi olla tosissasi.

Vierailija
15/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä haluan muutakin ja enemmän. Tämä on aikalisä.

-ap

Vierailija
16/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tänä päivänä ei tarvitse elää rakkaudettomassa liitossa. Vaikka se jonkun mielestä olisikin väärin :D. Sä kuulostat pystyyn kuolleelta.

Vierailija
17/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta ilman seksiä ja nukumme eri huoneissa.Kaikki mennyt vaan ajan oloon,ilman sopimusta tuollaiseksi.Arki sujuu muutoin hyvin.Paitsi läheisyydenkaipuu.Olen hommannut salaisen miehen,jota satunnaisesti tapailen.Ilman mitään romantiikkaa.Kuitenkin olen liian nuori luopumaan seksielämästä.

Vierailija
19/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä haluankin kaiken. Miksikään fuckbuddyksi en mieheni kanssa halua. Olenko kohtuuton?

-ap

Vierailija
20/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan.

Meillä yhteisiä vuosia on takana yli 20 vuotta (täytän pian 40 v.), naimisissa olemme olleet 15 vuotta ja lapsiakin on neljä, ikäjakauma 4-12 vuotta. Tämä siis taustana.

Itse en suostuisi elämään ilman romantiikka, kiihkoa ja rakkautta. Mitään "seksiohareita" ei parisuhteessa tehdä! Jos seksipuolella on ongelmaa, ne puhutaan läpi, mutta ei toista voi jättää seksiä odottelemaan sängynlaidalle (vai miten se nyt meni) eikä parisuhdetta tarvitse elää kuin sisko ja sen veli. Voi hyvänen aika sentään naiset. Älkää nyt tuollaiseen tyytykö, kun sitä aitoakin rakkautta (johon parisuhteessa kuuluu myös SEKSI - vaikka se monelle av-mammalle kirosana onkin) on tarjolla. Eikä se mihinkään häviä vaikka vuodet kuluvatkin. Tai ainakaan sen kuuluisi hävitä minnekään kahden terveen toisiaan rakastavan ihmisen väliltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme