Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna lapsella nielu -ja kitarisa leikkaus.

Vierailija
28.08.2012 |

kaipaisin viime hetken tsemppejä kehiin.

Jännitys on aivan kamala!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin sisareni molemmat lapset. Paranee lapsella nopeasti ja kivuttomammin kuin aikuisella (jouduin samaan leikkaukseen myös aikuisena ja silloin se oli kaikkea muuta kuin helppoa). Lastenosastolla henkilökunta on varmasti ihanaa ja huolehtii lapsestasi hyvin, älä huoli.

Lupailet vaan paljon jätskiä niin kyllä se siitä :)

Vierailija
2/14 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Avosydänleikatun äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jouduin samaan leikkaukseen myös aikuisena ja silloin se oli kaikkea muuta kuin helppoa).

Kun ei ne risat kasva takaisin...

Vierailija
4/14 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

operaation jälkeen. Kotiin kannattaa sitten varata sitä jäätelöä. Nukutuksen/rauhoittavan jälkeen lapsi on aikamoisen veijarimainen. Meillä ei meinannut pysyä auton penkissä.

Vierailija
5/14 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisiällä huomattiin ettei edellinen leikkaus ollut poistanut kaikkea sitä mitä piti. Ja kitarisat eivät kasva, nielurisat kylläkin :)

Vierailija
6/14 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kannattaa tosiaan antaa sitä panacodia säännöllisesti, kipu on kovaa nielurisaleikkauksen jälkeen. Lapsen hengitys tulee haisemaan todella hirveälle, kun ne ruvet muodostuvat.

Vierailija
7/14 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauslomaa (nielurisaleikkaus on vähän isompi)... meillä aika hitaasti toipui...lapsi oli 5 v ja puheääni myös muuttui vähän (äänenkäyttötapa kai vähän muuttuu)...mutta meillä on haastava lapsi muutenkin..useimmilla se menee påaljon helpommin.

Ota varmuuden vuoksi itsellesi yökamat mukaan.

Vierailija
8/14 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

operaation jälkeen. Kotiin kannattaa sitten varata sitä jäätelöä. Nukutuksen/rauhoittavan jälkeen lapsi on aikamoisen veijarimainen. Meillä ei meinannut pysyä auton penkissä.

yö pitää olla sairaalassa

Vierailija
9/14 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauslomaa (nielurisaleikkaus on vähän isompi)... meillä aika hitaasti toipui...lapsi oli 5 v ja puheääni myös muuttui vähän (äänenkäyttötapa kai vähän muuttuu)...mutta meillä on haastava lapsi muutenkin..useimmilla se menee påaljon helpommin.

yhdeksi yöksi pitää jäädä ja minä saan jäädä lapsen kanssa.

Vierailija
10/14 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisiällä huomattiin ettei edellinen leikkaus ollut poistanut kaikkea sitä mitä piti. Ja kitarisat eivät kasva, nielurisat kylläkin :)

kitarisa voi kasvaa uudelleen nielurisat ei.

Vierailija
11/14 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin tupattu täyteen jätskejä :D

eniten minua pelottaa/hirvittää se tilanne kun lapsi viedään leikkaussaliin ja itse jään ypöyksin odottamaan. Siinä vaiheessa iskee varmasti kamala itku! :(

Vierailija
12/14 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät jää automaattisesti sairaalaan yöksi, me päästiin n. 7h päästä kotiin.

Vierailija
13/14 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät jää automaattisesti sairaalaan yöksi, me päästiin n. 7h päästä kotiin.

me jäämme, koska kyseessä pieni lapsi.

Vierailija
14/14 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v:na kitarisa ja kun olin teininä samalla osastolla nielurisaleikkauksessa niin tuli todella voimakas muistikuva mieleen kuinka söin siellä pienenä jäätelöä :)

Ihme jos nykyään pienetkin pääsee kotiin jopa 7h kuluttua sillä minulla oli leikkaus aamulla ja illalla toiselta puolelta leikkaushaava alkoi vuotaa verta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi