Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en halua mennä töihin, ehkä enää ikinä

Vierailija
28.08.2012 |

Olen tehnyt töitä pienestä asti. Työelämää yhteensä on n.20 vuotta. Nyt en enää jaksa.



Ei huvita,ei kiinnosta. Jäin 8 vuotta sitten lapsen kanssa kotiin enkä aio palata enää töihin. Nautin elämästäni enemmän kotona. En halua opiskella. Haluan vain olla.



Miksi en saisi? Miksi se on hävettävää?



Olen yhteiskunnan elätti. Ja joo joo, te KAIKKi maksatte mun asumisen kotona. Ihan niinkuin minäkin maksoin veroja 20 vuotta ja maksan tuista edelleen.



En ole laiska vaan aktiivinen ja keksin itselleni paljon tekemistä päivisin. En vain halua mennä töihin, olen siihen niin väsynyt.



Rahat riittää koska mies on töissä, emme ole köyhiä. Olen vaan näin onnellisempi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä olisi kotona niin paljon tekemistä. Mutta raha ratkaisee.

Vierailija
2/3 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvitse sietää selkäänpuukottamisia ym.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Varsinkin jos olet ollut rankassa uraputkessa ja oravanpyörässä vuosia ennen kotiin jäämistä. Jos miehesi käy töissä ja pärjäätte niin miksi et pysyisi sitten kotona jos olet niin onnellinen. :)