Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomattoman törkeä ihminen

Vierailija
28.08.2012 |

Olen kerran ostanut Mary Kay-konsultilta naamarasvaa ja siitä lähtien on tämä ihminen ollut tasaisin välein kimpussani.

Nyt taas laitteli viestiä että mitä kuuluu ja voitaisko tavata kahvittelun merkeissä (tarkoittaa siis että tulisi tuputtamaan tuotteitaan).Ehdotti tälle viikolle päivää.

Ilmoitin että kiirettä pitää kun on ylitöitä (3 lasta huollettavana) eli en siis ehdi. Pistin siihen ystävällisyyttäni että katsotaan joskus myöhemmin jos silloin löytyisi sopiva aika.

Vastaus kuului:" no kun sitä sopivaa aikaa ei kuitenkaan sinulle koskaan tule niin sovitaan nyt ensi viikolle joku aika! Mikä sopisi?Viestin lopussa oli silmä iskevä hymiö...

Ei tarvi mulle enää yrittää kyllä myydä mitään tuolla asenteella :D

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajua että sana myöhemmin tarkoittaa myöhemmin, ei nyt?

Kannattaisi tuonkin konsultin vaihtaa alaa jos tuolla tavalla yrittää myydä jotain ja lähettelee tuollaisia vastausviestejä.

Mutta ihan samanlaisia ovat monet puhelinmyyjät. Idiootteja ja röyhkimyksiä...ja taitaa tuo kakkonen kuulua samaan kastiin vaikka kenties itse mikään myyjä ei olisikaan!

Vierailija
22/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA EI JUURI NYT! Herraisä sentään miten vajakki täytyy ihmisen sitten olla jos ei tätä tajua :D

ap

Tämän kyseisen myyjän kanssa tuo peli ei vetele. Ostat häneltä nyt tai hän selvästi vetää herneen nenuun ja ehdottaa väkisin vaikka sinulle ei sovi nyt.

Jos tahdot ostaa häneltä vielä, niin ok, mutta minusta tuo suhde on mennyt niin hankalaksi, että itse en jaksaisi häntä enää tavata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta vaan että :" ei kiitos nyt eikä ensi viikolla, myöhemmin"

Katso miten kauan jaksaa jankata :):):)

Vierailija
24/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA EI JUURI NYT! Herraisä sentään miten vajakki täytyy ihmisen sitten olla jos ei tätä tajua :D

ap

Tämän kyseisen myyjän kanssa tuo peli ei vetele. Ostat häneltä nyt tai hän selvästi vetää herneen nenuun ja ehdottaa väkisin vaikka sinulle ei sovi nyt.

Jos tahdot ostaa häneltä vielä, niin ok, mutta minusta tuo suhde on mennyt niin hankalaksi, että itse en jaksaisi häntä enää tavata.

Ap ei tajua, että on olemassa myös mukavia konsultteja, joilla on normaalit käytöstavat.

Ei mene tajuntaani miksi ap haluaa juuri hänen kanssaan asioida jatkossakin vaikka tarvitsee av:lla saakka tätä myyjää haukkua?

Taitaa ap:lla olla oikein erityinen paikka sydämessä törkeille myyjille.

Vierailija
25/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestittelyssä oli sitten niin kauheaa, että teki hänestä USKOMATTOMAN TÖRKEÄN IHMISEN,

jos kuitenkin olet hänen asiakas ja aiot jatkossakin olla.

Eikös jo otsikointi ollut provokatiivinen...

Lisäksi väität hänen olevan tasaisin välein KIMPUSSASI.

Millaisia vastauksia sitten odotit.

Vierailija
26/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain miten kehtaa lähetellä minulle tuollaisia viestejä kun ilmoitin että juuri nyt en ehdi tavata ja että katsotaan sitten myöhemmin.

Mikä siinä on niin vaiekaa tajuta sitä myöhemmin-sanaa? Kyllä normaali ihminen tajuaa että ei ala jankkaamaan asiasta eikä väkisin sopimaan päiviä saati lähettele ivallisia viestejä.

olisin toki häneltä ostanut tarpeen tullen taas tuotteita mutta nyt vaihdan todellakin konsulttia. En pidä ihmisistä jotka ovat röyhkeitä eivätkä halua ymmärtää puhetta...

Poistin hänet jo facebookistani.

ap

Vierailija
27/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lähettää viestin missä ivaa:" ei sitä sopivaa aikaa sinulle kuitenkaan tule" kun juuri ap kertonut että kiirettä on töissä ja kotona!

Anteeksi mun mielestä se on ivallista...

ohis

Vierailija
28/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailla silmänisku-hymiöillä ja tyyliin "eipä sulla tunnu sitä sopivaa aikaa olevan kuitenkaan"...jotenkin katkeran ja ivallisen tuntuinen viesti.

Etenkin kun toinen juuri kertonut miten on kiirettä.

Jokainen normaaleilla älynlahjoilla varustettu ihinen tajuaa että ok, nyt ei ehdi eikä ole kiinnostunut. Palaan asiaan vaikka kuukauden kuluttua sitten tai sitten hän ITSE ottaa yhteyttä kun haluaa seuraavan kerran ostaa jotain.

Kaikkien ei tosiaan kannata alkaa minkään alan myyjiksi!

Maiju

Vierailija
29/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain miten kehtaa lähetellä minulle tuollaisia viestejä kun ilmoitin että juuri nyt en ehdi tavata ja että katsotaan sitten myöhemmin.

Mikä siinä on niin vaiekaa tajuta sitä myöhemmin-sanaa? Kyllä normaali ihminen tajuaa että ei ala jankkaamaan asiasta eikä väkisin sopimaan päiviä saati lähettele ivallisia viestejä.

olisin toki häneltä ostanut tarpeen tullen taas tuotteita mutta nyt vaihdan todellakin konsulttia. En pidä ihmisistä jotka ovat röyhkeitä eivätkä halua ymmärtää puhetta...

Poistin hänet jo facebookistani.

ap

Ymmärrän, että hän pitää sinua varmasti yhtä törppönä. Toisen ajan vieminen jatkuvasti tyhjillä myöhemmin-lupauksilla on sekin törkeää.

Myöhemmin, ilman että edes päivää tulevasuudessa pystyt lupaamaan, on todellisuudessa "ei näillä näkymin". Olisit sanonut sillä tavalla, niin myyjä olisi tajunnut pysyä pois hetken aikaa.

Oma vikasi kun et osaa viestiä aikeistasi.

Vierailija
30/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS TODELLA AION OSTAA MYÖHEMMIN MUTTA EN NYT?

Herranen aika eikö se juuri kuulu myyntikonsultin työhön? Ei todella kannata alkaa alalle jos kokee tämän turhana ajan viemisenä :D

ap

Vierailija
31/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos myyjä todella sitä mieltä että on joku asiakas vie turhaan aikaa kun ilmoittaa että ostaa sitten joskus myöhemmin mutta ei haluakaan kertoa aikatalua milloin haluaa ostaa niin VAIHTAKOON ALAA!Lopettakono itse kamojena tuputtamisen sitten jos ei jaksa sitä myyntityötä tehdä....

Naurettavuuden huippu!

Vierailija
32/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kuuluu sen konsultin työhön ihan itse ottaa sitten myöhemmin yhteyttä asiakkaaseen jos ei juuri nyt asiakas halua tavata eikä ostaa.

Mitä palsta mammukat kuvittelette sen myyntikonsultin työn olevan?Se on juuri sitä markkinointia, asiakkaiden toiveiden kuuntelua ja kohteliaisuutta hyvänen aika!

Vierailija
33/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mokasit ja annoit sitä liekaa ja lupausta tulevasta. Älä selitttele..niille täytyy sanoa selkeästi ei.

Vierailija
34/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano hyvä ap sille ihmiselle suoraan, että EI KIITOS, nyt en halua ostaa mitään enkä ehdi/halua kahvitella. Ja sitten kun sitä rasvaa haluan, niin otan yhteyttä.

Miksi asioita ei voi sanoa suoraan?!

Vierailija
35/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se myyntikonsultin työ sitten olisi ellei sitä että käytetään sitä aikaa myyntiin ja jos asiakas ei osta mutta ilmoittaa että palataan asiaan myöhemmin niin sitten taas palataan asiaan myöhemmin?

Ihan sama vaikka asiakas sanoisi vuoden ajan joka viikko että myöhemmin...sitten taas kysellään myöhemmin mutta ei todellakaan lähetellä siitä mitään ivaavia viestejä!!!

Kannattaisi kyllä kyseisen konsultin kuten näköjään muutaman palstalaisenkin käydä muutama markkinoinnin peruskurssi :D

Vierailija
36/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ottaa yhteyttä kahvittelun merkeissä eikä puhu tuotteistaan mitään niin luulin tosiaan riittävän kun sanon että sori nyt en ehdi kahvitella mutta katsotaan joskus myöhemmin :D

Totta kai tiesin että aikoo rasvoja kaupata mutta luulin että todella tajuaa ettei ole nyt aikaa tavata eikä aietta ostaa mutta myöhemmin kyllä :D

Sori sori en ollenkaan tajunnut että on olemassa niin yksinkertaisia ihmisiä että niille täytyy vääntää rautalankaa ja ratakiskoa. Nyt tiedän paremmin :D!

ap

Vierailija
37/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa vaihtaa alaa ei todella sovi minkään alan kaupustelijaksi.

t.ohis

Vierailija
38/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle käyvällä asenteella tuskin myydään kenellkään mitään joten jospa sen takia se konsultti niin turhautui...ei saa myytyä kenellekään mitään vaikka väkisin haluaisi.

Vierailija
39/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta ap näyttää vähän ylireagoivan. Enkä tajua, miksi täällä kaikki muka hyökkäävät kakkosen kimppuun. Luulenpa, että nuo hyökkäysviestit oli kirjoittanut ap, joka ei siedä, että ihmiset ovat kanssaan eri mieltä.

Ole nyt vaan jämäkkänä sen rasvakauppiaan kanssa. Mitä siitä jos ottaa nokkiinsa, saat sä ne rasvat muualtakin.

Vierailija
40/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettei sulla ole nyt aikaa niin kait se nainen yrittää sopia toisen ajan.

Kommunikoi selkeästi ja ilmoita ettet nyt aio ostaa mitään, mutta joskus myöhemmin se voi olla mahdollista.

On toi kaarteleva viestisi mulle selvä, mutta myyjälle se ei riitä. Pitää osta sanoa selkeästi EI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme