Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomattoman törkeä ihminen

Vierailija
28.08.2012 |

Olen kerran ostanut Mary Kay-konsultilta naamarasvaa ja siitä lähtien on tämä ihminen ollut tasaisin välein kimpussani.

Nyt taas laitteli viestiä että mitä kuuluu ja voitaisko tavata kahvittelun merkeissä (tarkoittaa siis että tulisi tuputtamaan tuotteitaan).Ehdotti tälle viikolle päivää.

Ilmoitin että kiirettä pitää kun on ylitöitä (3 lasta huollettavana) eli en siis ehdi. Pistin siihen ystävällisyyttäni että katsotaan joskus myöhemmin jos silloin löytyisi sopiva aika.

Vastaus kuului:" no kun sitä sopivaa aikaa ei kuitenkaan sinulle koskaan tule niin sovitaan nyt ensi viikolle joku aika! Mikä sopisi?Viestin lopussa oli silmä iskevä hymiö...

Ei tarvi mulle enää yrittää kyllä myydä mitään tuolla asenteella :D

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä itsetunto? Sulla on oikeus sanoa ei.

jos sä olet tollainen antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa -tyyppinen asiakas, joka lupailee että katsotaan myöhemmin, niin sä teet vaan hallaa sekä itsellesi että sille toiselle.

Noille ärsyttäville pakkomyyjille on oikeus sanoa että kiitos ei kiinnosta. Sen sijaan tollainen löysässä hirressä roikuttaminen on sulta vasetnmiellistä käytöstä.

Mikä siinä on niin vaikeaa? Älä oikeasti viitsi olla niin lapsellinen että puhut "ystävällisyydestä" kun oikeasti käytöksesi on silkkaa raukkamaisuutta.

Vierailija
2/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä annoin ymmärtää että olisin juuri nyt kiinnostunut tapaamaan tai ostamaan? Sori en vaan tajua :D

Ilmoitin kyllä selvin sanoin ettei nyt ole aikaa ja katsotaan joskus myöhemmin.

Tuotteita vastaan minulla ei ole mitään ja toki aion joskus niitä vielä ostaakin.

en nyt ihan tajunnut mitä teinv äärin joten viitsitkö vääntää mulle ratakiskoa :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
4/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haluaa vaikka kahvitella, että et sitten osta mitään tuotteita. Jos pelkästään sen takia tulisi, niin eiköhän mene kahvitteluhalut.

Vierailija
5/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo ettei aio nyt tapailla eikä ostaa mitään mutta voi kenties olla kiinnostunut joskus myöhemmin?

Taidat sinä ja kaltaisesi olla aika mustavalkoinen ihminen....

Ap sun ei tarvi tollasista välittää anna olla ja osta rasvasi jatkossa joltain toiselta konsultilta:D

t.Maiju

Vierailija
6/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos on aikeissa joskus myöhemmin ostaa mutta ei juuri nyt eikä hänellä ole juuri nyt aikaa tapailla mutta myöhemmin kyllä niin mitä olisi pitänyt sanoa?

ei kai se apn vika ole jos toinen ei ymmärrä selvää suomen kieltä!

Vierailija
7/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eka viestissäsi sanot, ettei tarvi kyllä mulle enää yrittää myydä mitään. Ja seuraavassa viestissäsi haluat vielä ostaakin rasvaa. Jotta niin, koitapa päättää.

Vierailija
8/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvoille juuri nyt niin miten olisin voinut ilmaista asiani paremmin? Kertoisitko nro 2 kiitos :)

ap

Vierailija
9/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyseiseltä henkilöltä. Hänelle vastatessani kieltävästi kahvikutsuun oli vielä tarkoitus joskus ostaa mutta saatuani vastauksen muutin mieltäni!

Näköjään kakkoselle täytyy nyt vääntää sitä ratakiskoa:)

ap

Vierailija
10/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitättekö että AINOA myyntikanava on se, että lupaa myyjälle tapaamisen?

jos ette itse ymmärrä, niin tässä vinkki: noille takiaishenkisille myyjille kannattaa sanoa

Ei kiitos, en ole ostamassa. EI mitään lupauksia tulevaisuuden tapaamisista koska sitten käy juuri näin, että se painostus kasvaa.

Sen sijaan siinä vaiheessa kun tietää haluavansa ostaa tuotetta lisää

a. ottaa yhteyttä tähän myyjään, joka varmasti ottaa tilauksen vastaan / sopii tapaamisen

b. tilaa firman nettisivuilta / nettisivuilta löytyvän yhteystiedon kautta.

TAJUSITTEKO PÖLJÄT POINTIN?

Toi katsotaan sitten myöhemmin -peli aiheuttaa vain ap:n kuvaamia tilanteita. Silloin myyjä on syyllinen liian aggressiiviseen ja epätoivoiseen myyntiin mutta myös asiakas on syyllinen siihen, että ei sano suoraan ei vaan pelaa vastuunvälttelypeliä ja antaa turhaa toivetta.

jos ei vieläkään mennyt jakelluun niin voi voi.

tosin vastaajien kommenteista päätellen ymmärryskyvystä ei ole mitään takeita, älli ei yksikertaisesti riitä.

Mutta pyytäkää vaikka miestänne auttamaan.

Vierailija
11/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä itse olisit vastannut kahvikutsuun ja miten itse olisit reagoinut saatuasi moisen vastauksen?

Tahtoo tietää!

Maiju

Vierailija
12/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulee tällaisesta asiasta tänne vänkäämään ja huutamaan.Joka ikinen normaali ihminen vastaa apn tavalla jos on aikeissa joskus ostaa mutta ei nyt!

on myyjän idioottimaisuutta jos ei selkeää sanaa tajua! Sullakin kakkonen on selvästi jokin ongelma nyt...

Vierailija
13/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyseiseltä henkilöltä. Hänelle vastatessani kieltävästi kahvikutsuun oli vielä tarkoitus joskus ostaa mutta saatuani vastauksen muutin mieltäni!

Näköjään kakkoselle täytyy nyt vääntää sitä ratakiskoa:)

ap

oletko sä jotenkin ns. "pimeä"? Mua ainakin pelottaa ihmiset jotka jää noi pakkomielteisesti vaatimaan selityksiä jostain av-keskustelusta. mahdat olla kiva äiti ja puoliso. Hrrrh... pelottava..

Vierailija
14/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilta myyjiltä ostellut ja vaikka ovatkin hanakoita tapailemaan niin aina ovat tajunneet kun olen ilmoittanut että katsotaan sitten joskus myöhemmin...

Taitaa tuo kakkonen olla itse jokin vajakki kuin myös apn konsulttituttava!

Vierailija
15/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitellään nimellä Mary Kay -konsultti eikä ystävä, niin silloin ap:n suhde tähän lienee asiakassuhde. Muutenhan olisi puhuttu kaverista, joka tyrkyttää tuotteita.

Minua ärsyttää tuollainen munaton katsotaan myöhemmin -fraasi. Jos joku myyjä on noin törkeä ja ärsyttävä, niin sitten kannattaisi vain sanoa, että sori, ei kiinnosta nyt ollenkaan. Ilmeisesti myyjällä ei ole kiinnostusta jatkaa kaupantekoa sitten joskus, vaan enemmänkin hätäisesti nyt. Teidän intressinne eivät siis kohtaa millään tasolla.

Itsekkäästi pidätte molemmat mielipiteistänne kyllä kiinni. Ole sinä ap rehti ja sano, että ei kiitos ja hanki voiteesi muualta.

Vierailija
16/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimitellä ja huutaa palstoilla kakkosen tapaan!

t.ap

Vierailija
17/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA EI JUURI NYT! Herraisä sentään miten vajakki täytyy ihmisen sitten olla jos ei tätä tajua :D

ap

Vierailija
18/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä olen huolissani ihmisistä jotka alkavat palstoilla esiintyä jonain toisena :)

Maiju

Vierailija
19/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(taitaa tosin olla yksi ja sama hlö täällä kiekumassa)Oletteko itse niin taulapäitä ettette tajua mitään mustan ja valkoisen välillä?

Jos joku ehdottelee teille kahvittelua niin ainako vastaatte tylysti EI KIITOS? Ette siis koskaan sano että:" ei sovi tällä kertaa palaamme asiaan myöhemmin"

Melkoisia moukkia olette!

Vierailija
20/42 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että apn oli tarkoitus vielä ostaa niitä tuotteita mutta ei juuri nyt :)

Siksi tämä kakkonen nyt kiljuu ja mesoaa täällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi