Työkaveri pakotti lääkäriin.
Ja nyt sitten olen sairaslomalla.
Ehkä ne ei haluakaan mua työkaverikseen......
Suututtaa. Ilmeisesti työkaveri ei pidä minusta.
Kommentit (7)
lääkäri huomasi myös ja sait sairaslomaa.
Miten tämä kertoo siitä, että työkaveri ei pidä sinusta? Eikö nimenomaan toisinpäin, että on sen verran välittänyt, että on nähnyt sinun tarvitsevan hoitoa.
En ymmärrä. Kaikesta sitä ihmiset vetää hernettä nenään.
Ehkä työkaverisi juurikin pitää sinusta ja on terveydestäsi huolissaan. Tai sitten hän on huomannut, ettet suoriudu työstäsi vaan tarvitset saikkua.
Mitä sua saikulla oleminen haittaa, puuhastele kotona, nettaile kaikessa rauhassa, mene ulos (täällä ainakin on hyvä ilma), shoppailemaan tai tapaile kavereitasi.
ja teki palveluksen viemällä lääkäriin, jos olet sairausloman tarpeessa, mutta et itse ymmärrä sitä.
Näin meilläkin toimitaan, ja usein on kyse joko työuupumuksesta tai päihteiden haitallisesta käytöstä. Suurin osa on palannut asiansa kuntoon saaneena lomalta takaisin töihin, jotkut jopa kiittäneet puuttumiseta.
Loukkasin jalan viikonloppuna. Vähän onnuin eilen töissä ja siksi pakotettiin lääkäriin.
Ilmeisesti työpaikalla ei saa ontua tai kävellä eri tavalla kuin muut. Tai sanoa, että on loukannut jalkansa.
Tiedänpähän ensi kerralla, jos jotain tällaista tapahtuu......tai jos menen vielä tuonne kyttäyspaikkaan töihin.
Loukkasin jalan viikonloppuna. Vähän onnuin eilen töissä ja siksi pakotettiin lääkäriin.
Ilmeisesti työpaikalla ei saa ontua tai kävellä eri tavalla kuin muut. Tai sanoa, että on loukannut jalkansa.
Tiedänpähän ensi kerralla, jos jotain tällaista tapahtuu......tai jos menen vielä tuonne kyttäyspaikkaan töihin.
Jos lääkärin mielestä sinun paikkasi on kotona, eikä töissä, kannattaa uskoa. Sinun "vähäinen" ontumisesi saattaa olla kaikkea muuta kuin vähäistä. Kenties lääkäri tiesi, että ilman oikeaa hoitoa (esim. jalan lepuuttaminen) vika vain pahenee. Kai sentään kysyit lääkäriltä, miksi et voi mennä töihin?
En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät välitä omasta terveydestään.
ja nyt valloillaan oleva tunteesi voi johtua sairauden aiheuttamasta itsetunnon heikkenemisestä.
Tsemppiä ja jonakin päivänä osaat olla onnellinen siitä, että juuri Sinusta on työkaveri välittänyt!
se, joka tuli kovassa kännissä toimistotöihin. Pomo oli jossain koulutustilaisuudessa, ja työkaveri sit käski lähtemään kotiin. Känninen ei ensin lähtenyt vaan suuttui työkaverilleen, sit yhtäkkiä lähti ja ilmoitti muistaakseni olevansa sairas ja tekevänsä tunnit myöhemmin?
ja teki palveluksen viemällä lääkäriin, jos olet sairausloman tarpeessa, mutta et itse ymmärrä sitä.
Näin meilläkin toimitaan, ja usein on kyse joko työuupumuksesta tai päihteiden haitallisesta käytöstä. Suurin osa on palannut asiansa kuntoon saaneena lomalta takaisin töihin, jotkut jopa kiittäneet puuttumiseta.