Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuusi vuotta yritetty vauvaa. Ei olla käyty lapsettomuushoidoissa, edes tutkimuksissa.

Vierailija
28.08.2012 |

Olen 31v, mies 35v. Ollaan yritetty viimeiset kuusi vuotta vauvaa. Olemme molemmat terveitä, ei juoda, ei tupakoida, kaiken pitäisi olla tosi hyvin. Olin kuitenkin 25v yrittämisen alkaessa, joten iänkään ei pitäisi olla este.

Mies ei halua lapsettomuushoitoihin, koska ajattelee, ettei meille ole tarkoitettu vauvaa, jos sitä ei kuulu. Minäkin tavallaan ajattelen näin, mutta samalla mietin josko asiaan tulisi muutos jollain ihan pienellä avulla. En itsekään jaksaisi lähteä kalliisiin hormonihoitoihin tai keinohedelmöityksiin, mutta jos olisi joku toinen keino?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen d- vitamiinitason mittausta alkuun. Se voi olla liian alhainen ja liian vähäinen d-vitamiinin saanti vaikuttaa kaikkiin muihin hormonitoimintoihin. Ite kerkesin 3 vk syödä 100 ug d-vitamiinia päivittäin sen jälkeen kun oli todettu alhaiset d-vitamiiniarvot ja sitten huomasinkin olevani raskaana. Oli vain siitä kiinni.

Vierailija
22/23 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2012 klo 11:14"]

Onko ollut tauteja, ne kun heikentää tehokkaasti lisääntymistä, luonnon keino karsia heikkolahjaisia kaiketi.

[/quote]

Sukupuolitauti tarttuu suojaamattomassa seksissä vaikka olisit huippuälykäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää tutkimuksiin, hoitoja voi miettiä sitten myöhemmin!

Ja jos mies ei halua, niin mene edes sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän