Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja varsinkin minun mies... Eroko ainoa vaihtoehto...itkettää

Vierailija
28.08.2012 |

Siis, eilen illalla selvisi että mies on pitänyt deittiprofiilia ja sopinut joitain treffejäkin.

Juuri edellisenä iltana, puhuttiin että rakastetaan ja tässä mennään yhdessä samaan suuntaan.

Nyt sitten eilen tokaisi että on tässä miettinyt, ei meistä mitään tule! Kysyin että kuinka kauan on miettinyt sellaista. Jo jonkun aikaa, oli vastaus. Kysyin uudestaan, eilisestä, viikon kaks viikkoa, kolme viikkoa, neljä viikkoa, kuinka kauan!! Mies meni ja poisti profiilin ja sanoi menen nukkumaan.

Minä sanoin miehelle että rakastan häntä, enkä kadu sitä, en häpeä sanoa rakastavani häntä enemmän kuin ketään koskaan.

Yöllä mies pyöri ja valvoi, minäkin valvoin. Koskin muutaman kerran mies työnsi käden pois. Vasta joskus aamuyöllä antoi tulla selkää vasten ja koskea, nukahti sitten siihen kun pidin hänestä kiinni.

En haluaisi menettää miestä, hän on elämäni suurin rakkaus.

Mutta mitä voin tehdä, jäädä odottamaan vai jatkaa elämää!

Emme asu yhdessä, vaan hän omillaan ja minä omassa asunnossa.

Mies on todella huono kommunikoimaan ja kertomaan tunteista. Tekee asioita puolestani ja osoittaa sillä rakastavansa! Ja nyt tämä sitten.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla kynnysmatto ja panopuu?

Mies ei halua kun kermat päältä. Mä en tahtois tuollaiselta äijältä mitään. Tuo mies pettää 100 varmasti. Mieti kun olet joskus paksuna hänelle ja punnaat teidän pullaa ulos synnärillä, niin äijä panee jotain misua teidän pedissä.

Itsetunto ei saa olla noin huono, että antaa miehen kohdella noin. Se ei sua rakasta.

Vierailija
22/32 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta turha ylpeys ei sovi parisuhteeseen.

No, nyt on tilanne se että minä lähden tuulettumaan omien ystävien kanssa ja annan miehen olla itsekseen.

Katson sitten mikä on tilanne kun palaan, eilinen meni kyllä pahassa shokissa. Ihan ilman varoitusta tulee tuollainen ilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiiviisti olette olleet yhdessä?

Meillä 4v suhde (emme myöskään asu yhdessä) ja miehelle tuli hirveä ahdistus 1,5v seurustelun jälkeen ja kertoi että ei ole enää tässä iässä (yli 50) valmis sittenkään täydelliseen elämänmuutokseen. Mutta jatkoimme kuitenkin seurustelua ja minä kylläkin allapäin, kun mietin miksi ei halua sitoutua vai leikkiikö vain minulla. No nyt 4v päästä olemme lähes yhtä rakastuneita kuin alussa ja yhteinen elämä on taas tavoitteena, kunhan nämä työtilanteet tästä vähän muuttuisivat muutaman vuoden sisällä. Meillä ei kylläkään koskaan ole ollut kyse kyllästymisestä tai muista naisista, vaan siitä haluaako enää muuttaa kenenkään kanssa yhteen kun on sen elämän jo kokenut.

Vierailija
24/32 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies oli tosiaan tehnyt profiilin deitti-sivustolle, jossa ystäväni ystävä oli hänet löytänyt ja ihan tarkoituksella alkanut kirjoitteleen ja kyselleen tavattaisiinko. Mies oli sopinut jonnekin nesteen kahvioon treffit ja perunut ne parin tunnin päästä

Mies on asunut yksin 5-vuotta

(edellisen naisystävän kanssa heillä on tullut jotakin hankauksia ja siksi on muuttanut ns.omaan rauhaan), joista 3-vuotta sinkkuna.

Minä ymmärsin miehen puheesta sen että ei halua olla mun kanssa ja lisäsi sitten siihen että on liian tottunut olemaan yksin.

Yleensä tapaamme 3-4 iltana viikossa, nyt lomalla ollessamme ollaan oltu yhdessä lähes 24/7, joka lienee ollut miehelle liikaa.

Annan nyt miehen olla yksin ja lähden perjantaina vähäksi aikaa mökkeilemään ja puhumaan ystävien kanssa.

Vierailija
25/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oletteko menneet yhteen pian sen jälkeen, kun se edellinen nainen hylkäsi? Hänhän on saattanut pitkäänkin odotella ja toivoa, että tuo nainen sittenkin tulisi perässä toiselle puolelle Suomea. Siinä tapauksessa olet ollut hänelle laastarisuhde, mitä hän ei välttämättä itsekään ole tiedostanut.

Mies itse sanoi että ei usko että ikinä olisi ollut tulossakaan, vaikka oli luvannut tulla. Ovat ihan hyviä ystäviä nykyään.

Vierailija
26/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oletteko menneet yhteen pian sen jälkeen, kun se edellinen nainen hylkäsi? Hänhän on saattanut pitkäänkin odotella ja toivoa, että tuo nainen sittenkin tulisi perässä toiselle puolelle Suomea. Siinä tapauksessa olet ollut hänelle laastarisuhde, mitä hän ei välttämättä itsekään ole tiedostanut.

Mies itse sanoi että ei usko että ikinä olisi ollut tulossakaan, vaikka oli luvannut tulla. Ovat ihan hyviä ystäviä nykyään. [/i

Ja me olemme olleet yhdessä vuoden

Vierailija
27/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. Yleensä vain niistä miehistä pidetään kiinni ja taistellaan järeimmin asein, jotka onnistuvat menestyksekkäästi pitämään yllä kahta vakituista parisuhdetta..

..mutta että miehestä, joka sopii vaan treffejä? Yleensä semmoset lempataan pellolle.

Vierailija
28/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. Yleensä vain niistä miehistä pidetään kiinni ja taistellaan järeimmin asein, jotka onnistuvat menestyksekkäästi pitämään yllä kahta vakituista parisuhdetta..

..mutta että miehestä, joka sopii vaan treffejä? Yleensä semmoset lempataan pellolle.

Lomapäivä onkin mennyt ihan itkiessä, enhän minä mitään taistele, olen kirjoittanut miehelle kirjeen ja nyt odotan mikä on vastaus, ja sitten päätän mitä teen itse. Takaisin en ainakaan juokse

Vierailija
29/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen jatkuva rakastan rakastan ruikutus ja epätoivoinen lääppiminen vastastikin ahdistaa jo miestä..suhtaudu pikkaisen kevyemmin elämään

Vierailija
30/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka selvästi ei halua sinua? Luuletko olevasi hänen kanssaan onnellinen, jos joudut koko ajan pelkäämään että hän pettää tai jättää? Joudut mukautumaan ja mielistelemään ja palvelemaan, koska haluat olla mieliksi?

Kun se on vaan niin IHQU!

Vierailija
31/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen jatkuva rakastan rakastan ruikutus ja epätoivoinen lääppiminen vastastikin ahdistaa jo miestä..suhtaudu pikkaisen kevyemmin elämään

Tuollaisen päätelmän? Jos miehelle sanoo noin kerran kuukaudessa että rakastan sua ja suukkoja ja haleja meillä on todella harvoin. Pari suukkoa erotessa ja pari kohdatessa, joskus mies nappaa kainaloon ja suukottaa. Kun satumme nukkumaan yhdessä nukumme jompikumpi toistemme selkää vasten.

Ehkä sä nyt olet saanut jonkun virheellisen infon tai olettanut jotakin kirjoituksistani

Vierailija
32/32 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero on paras ratkaisu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän