Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja varsinkin minun mies... Eroko ainoa vaihtoehto...itkettää

Vierailija
28.08.2012 |

Siis, eilen illalla selvisi että mies on pitänyt deittiprofiilia ja sopinut joitain treffejäkin.

Juuri edellisenä iltana, puhuttiin että rakastetaan ja tässä mennään yhdessä samaan suuntaan.

Nyt sitten eilen tokaisi että on tässä miettinyt, ei meistä mitään tule! Kysyin että kuinka kauan on miettinyt sellaista. Jo jonkun aikaa, oli vastaus. Kysyin uudestaan, eilisestä, viikon kaks viikkoa, kolme viikkoa, neljä viikkoa, kuinka kauan!! Mies meni ja poisti profiilin ja sanoi menen nukkumaan.

Minä sanoin miehelle että rakastan häntä, enkä kadu sitä, en häpeä sanoa rakastavani häntä enemmän kuin ketään koskaan.

Yöllä mies pyöri ja valvoi, minäkin valvoin. Koskin muutaman kerran mies työnsi käden pois. Vasta joskus aamuyöllä antoi tulla selkää vasten ja koskea, nukahti sitten siihen kun pidin hänestä kiinni.

En haluaisi menettää miestä, hän on elämäni suurin rakkaus.

Mutta mitä voin tehdä, jäädä odottamaan vai jatkaa elämää!

Emme asu yhdessä, vaan hän omillaan ja minä omassa asunnossa.

Mies on todella huono kommunikoimaan ja kertomaan tunteista. Tekee asioita puolestani ja osoittaa sillä rakastavansa! Ja nyt tämä sitten.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ei voi väkisin pidellä. Yhdessä täytyy haluta olla.

Laittaisin suhteen katkolle. Jos olisin miehesi asemassa, minua luultavasti ahdistaisi toisen osapuolen hyvää tarkoittava "roikkuminen".

Vierailija
2/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla selvisi aikoinaan että silloinen elämäni rakkaus tapailikin toista (myös tahollaan seurustelevaa tyttöä) selkäni takana.

Erotiin ja kuukausia surin ja laihduin. Sitten vaan aloin kevyen suhteen hurmaavan baaritutun kanssa ja kas. ex rupesi haikailemaan takaisin. Tajusin onneksi että luottamus on mennyt enkä palannut vanhaan.

Myöhemmin tapasin miehen jonka kanssa tulee ensi vuonna 20v täyteen. Kertaakaan en ole katunut enkä epäillyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen että olkoon sitte, en tyrkyllä itseäni. En ottaisi yhteyttä nyt ennen ku mies itse ottaa.

Ja sanoisin että ne deitti profiilit pois, jos haluaa olla mun kanssa. Muuten äijä pihalle samantien.

Vierailija
4/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka selvästi ei halua sinua? Luuletko olevasi hänen kanssaan onnellinen, jos joudut koko ajan pelkäämään että hän pettää tai jättää? Joudut mukautumaan ja mielistelemään ja palvelemaan, koska haluat olla mieliksi?

Vierailija
5/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on muutama vuosi sitten päättynyt, pitkäsuhde jossa on kokenut tulleensa "huijatuksi" Nainen lupasi muuttaa miehen perään toiselle puolen suomea, mutta löysikin toisen miehen eikä ilmoittanut mitään.

On taisteltu tätä "pelkoa" vastaan koko suhteemme ajan.

Tai minä olen saanut vakuuttaa, että pysyn hänen rinnalla enkä katoa mihinkään.

Eihän ketään voi pakottaa rakastamaan, sen tiedän. Enkä aio roikua miehessä. Tapailen omia ystäviä ja katselen mitä mies tekee.

Tavarani hakenen joskus hänen luotaan, juuri nyt en siihen kykene

Vierailija
6/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on muutama vuosi sitten päättynyt, pitkäsuhde jossa on kokenut tulleensa "huijatuksi" Nainen lupasi muuttaa miehen perään toiselle puolen suomea, mutta löysikin toisen miehen eikä ilmoittanut mitään.

On taisteltu tätä "pelkoa" vastaan koko suhteemme ajan.

Tai minä olen saanut vakuuttaa, että pysyn hänen rinnalla enkä katoa mihinkään.

Eihän ketään voi pakottaa rakastamaan, sen tiedän. Enkä aio roikua miehessä. Tapailen omia ystäviä ja katselen mitä mies tekee.

Tavarani hakenen joskus hänen luotaan, juuri nyt en siihen kykene

Kirjoitin miehelle kirjeen jossa kerroin tunteeni ja sanoin että en voi ketään mihinkään pakottaa. Rakkautta joko on tai ei ole ja sen myötä halua olla jonkun kanssa

Vierailija
7/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen että olkoon sitte, en tyrkyllä itseäni. En ottaisi yhteyttä nyt ennen ku mies itse ottaa.

Ja sanoisin että ne deitti profiilit pois, jos haluaa olla mun kanssa. Muuten äijä pihalle samantien.

Heti illalla, mutta asiat jäi kuitenkin kesken. Nyt vain odottelen ja katson. Ja lähden vaikka lomalle kavereiden kanssa.

Vierailija
8/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ei kannata jatkaa tuon tyypin kanssa. Vaikka se nyt poisti profiilin, niin se on nyt haku päällä. Se otttaa toisen ennemmin tai myöhemmin. Teidät pitää yhdessä vain se, ettei sillä ole VIELÄ sitä toista jonka kelkkaan hypätä? Sä et voi tollasta koiran roolia haluta itsellesi.

Jos teillä ei ole lapsia ja asutte vielä erillään, ero on niin kivuton sulle, että moni onnettomassa suhteessa elävä suorastaan KADEHTII sua. Tosta suhteesta on helppo lähteä. Joten lähde. Sä tulet saamaan paremman, usko mua, ja monia muita jotka täällä ovat jo sulle sanoneet samaa.

Vierailija
9/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ei kannata jatkaa tuon tyypin kanssa. Vaikka se nyt poisti profiilin, niin se on nyt haku päällä. Se otttaa toisen ennemmin tai myöhemmin. Teidät pitää yhdessä vain se, ettei sillä ole VIELÄ sitä toista jonka kelkkaan hypätä? Sä et voi tollasta koiran roolia haluta itsellesi.

Jos teillä ei ole lapsia ja asutte vielä erillään, ero on niin kivuton sulle, että moni onnettomassa suhteessa elävä suorastaan KADEHTII sua. Tosta suhteesta on helppo lähteä. Joten lähde. Sä tulet saamaan paremman, usko mua, ja monia muita jotka täällä ovat jo sulle sanoneet samaa.

Onnellisessa suhteessa. Niin ne asiat muuttuu parin sanan myötä.

Vierailija
10/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte erillänne. Kuinka kauan olette seukanneet? Ilmeisesti yhteisiä lapsia ei ole?

Jos teillä jo suhteen alkuvaiheessa menee noin heikosti, antaisin miehen mennä menojaan, vaikka se kirpaiseekin.

Selvästikään mies ei halua sitoutua, eikä vaikuta siltä, että olisi uskollinen.

Miten tuollaisen kanssa voisi perustaa perheen tai suunnitella minkäänlaiste sellaista tulevaisuutta, joka vaatii sitoutumista ja vaivannäköä? Kun miehelle suhteenne on kiva panosuhde, jota voi hyödyntää, kun hotsittaa ja painua sitten omaan kämppään ja deittailla muita naisia kun sille päälle sattuu.

Vierailija
11/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte erillänne. Kuinka kauan olette seukanneet? Ilmeisesti yhteisiä lapsia ei ole?

Jos teillä jo suhteen alkuvaiheessa menee noin heikosti, antaisin miehen mennä menojaan, vaikka se kirpaiseekin.

Selvästikään mies ei halua sitoutua, eikä vaikuta siltä, että olisi uskollinen.

Miten tuollaisen kanssa voisi perustaa perheen tai suunnitella minkäänlaiste sellaista tulevaisuutta, joka vaatii sitoutumista ja vaivannäköä? Kun miehelle suhteenne on kiva panosuhde, jota voi hyödyntää, kun hotsittaa ja painua sitten omaan kämppään ja deittailla muita naisia kun sille päälle sattuu.

Ei lapsia, eikä tule ennen avioliittoa. Kyllä me olemme vakiintunut pari. Ei kaikki halua asua yhdessä ennen avioliittoa.

Vierailija
12/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte erillänne. Kuinka kauan olette seukanneet? Ilmeisesti yhteisiä lapsia ei ole? Jos teillä jo suhteen alkuvaiheessa menee noin heikosti, antaisin miehen mennä menojaan, vaikka se kirpaiseekin. Selvästikään mies ei halua sitoutua, eikä vaikuta siltä, että olisi uskollinen. Miten tuollaisen kanssa voisi perustaa perheen tai suunnitella minkäänlaiste sellaista tulevaisuutta, joka vaatii sitoutumista ja vaivannäköä? Kun miehelle suhteenne on kiva panosuhde, jota voi hyödyntää, kun hotsittaa ja painua sitten omaan kämppään ja deittailla muita naisia kun sille päälle sattuu.

Ei lapsia, eikä tule ennen avioliittoa. Kyllä me olemme vakiintunut pari. Ei kaikki halua asua yhdessä ennen avioliittoa.

sä olet oikeasti siis miehelle vakipano, jota se käy kiksauttelemassa, kun nettiseikkailuiltaan ja muiden naisten treffeiltään ehtii...

Oikeasti. Jos teidän kuvioista ei kauas kuulla miehen sitoutumishaluttomuus, niin mistä sitten?

Vierailija
13/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka selvästi ei halua sinua? Luuletko olevasi hänen kanssaan onnellinen, jos joudut koko ajan pelkäämään että hän pettää tai jättää? Joudut mukautumaan ja mielistelemään ja palvelemaan, koska haluat olla mieliksi?

Voitko rakastaa miestä, joka hinkuaa muualle? Tuskin. Ymmärrän kyllä tuon tilanteen hyvin, kun on itse elätellyt suuria unelmia ja tunteita ja paljastuu, että toinen ei olekaan sitä mitä luuli. Riipaiseehan se kovasti. En kuitenkaan suosittele yhteiselämän jatkamista, koska kärsimykset tulevat vain kasvamaan tuossa.

Vierailija
14/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko rakastaa miestä, joka hinkuaa muualle? Tuskin. Ymmärrän kyllä tuon tilanteen hyvin, kun on itse elätellyt suuria unelmia ja tunteita ja paljastuu, että toinen ei olekaan sitä mitä luuli. Riipaiseehan se kovasti. En kuitenkaan suosittele yhteiselämän jatkamista, koska kärsimykset tulevat vain kasvamaan tuossa.

Ja sekin että hinkuaa muualle, yksi ystäväni ystävä oli löytänyt miehen deittiprofiilin ja hiukan lirkutellut miehelle, olivat sopineet treffit. Mutta mies oli perunut ne.

Kaikki kun tuli ihan yhdessä iskussa, mistään tuollaisesta ei ollut mitään hajuakaan. Kun suunniteltiin häitä ensi kesälle, ja mies oli pyytänyt ystävänsäkin bestmaniksi.

Mutta näin vain kävi, sydän sirpaleina ja itku tulee kokoajan.

Nyt ei näe tässä mitään positiivistä tai hyvää. Ei mitään

Vierailija
15/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään päätöksiä vielä

Vierailija
16/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään on niin helppoa ja ehkä jännittävääkin laittaa profiileja nettiin, seuraa löytyy melkein takuuvarmasti vaikka vain seksiä varten. En ymmärtänyt, miksi tekee sellaista, jos muka rakastaa. Suhteemme päättyi sitten oikeasti röyhkeään pettämiseen, kun annoin kaiken mennä liian pitkälle.

Vierailija
17/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oletteko menneet yhteen pian sen jälkeen, kun se edellinen nainen hylkäsi? Hänhän on saattanut pitkäänkin odotella ja toivoa, että tuo nainen sittenkin tulisi perässä toiselle puolelle Suomea. Siinä tapauksessa olet ollut hänelle laastarisuhde, mitä hän ei välttämättä itsekään ole tiedostanut.

Vierailija
18/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehestä kuulunut sanaakaan, koko tapauksen jälkeen.

Joten lomani jälkeen menen ja kerään tavarani.

Ei tämä voi olla rakkautta

Vierailija
19/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi ketään perässä vedettävää enkä hyväksyisi muita suhteita. Kyllä miehen, kuten naisenkin tulee tietää mitä tahtoo, eikä haahuilla jokasuuntaan. En vaan jaksa mitään epämääräistä. Tulee olla selvät sävelet ja yhteiset tavoitteet ja päämäärät. Odota, niin löydät etsimäsi.

Vierailija
20/32 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais miehelles iskee paniikki tai jotain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä