Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaus ja p-FIDD

Vierailija
28.08.2012 |

eli rv 34 otettiin minusta toksemia kokeen kaiken varuilta. Muut arvot olivat tosi hyvät, mutta tuo FIDD oli koholla, ollen 1.2. Terkka kertoi, että kyseinen arvo nousee raskausaikana eikä osannut olla huolissaan. Kuitenkin tuo arvohan on ns. tukosarvo ja kylläpä jäi huolettamaan. Lähinnä pelkään istukkainfarktia tms. Mitä tuo arvo siis kertoo. Kuinka korkea se voi olla raskausaikana ilman huolta? En enää osaa nauttia raskaudesta vaan pelkään menettäväni lapsen tai kuolevani itse. Mistään en löydä raskausajan viitearvoja. Osaisiko joku kertoa, onko aihetta huoleen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan?

Vierailija
2/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostanpa vielä jos jollakulla oisi tietoa tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostelenpa tätä kun kiinnostaisi itseanikin.

Vierailija
4/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.2 on raskaana ollessa ihan ok. P-Fidd ei kuulu varalta otettaviin toksemiakokeisiin neuvolassa, eli turhaan luultavasti myös otettu. Jos voit normaalisti niin unohda koko juttu.

Vierailija
5/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut Fidd koholla. En ollut suinkaan raskaana, vaan olin flunssassa. Se voi nousgta kyllä esim. keuhkoveritulpassa, mutta se arvo on todella reilusti koholla. Ei mitään pientä kohoamista tai reagointia.

Vierailija
6/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vain oma arvo kovin korkealta, kun viite on alle 0.5 ja oma arvoni 1.1. Mistä oireista kuuluisi olla huolissaan sitten? Toki kuumotus turvotus ja punoitus, mutta noin yleistilalta? Ja voiko aiheuttaa koholla oleva arvo istukkainfarktia vauvalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi