Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko sinusta oudolta käyttää uudessa suhteessa entisen suhteen seksialusvaatteita?

Vierailija
28.08.2012 |

Tai yöpaitoja? Tyyliin sellaisia, mitä olet jopa saanut lahjaksi eksältä. Vai heitätkö roskiin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän oma-aloitteisesti vain sellaisia "seksialusvaatteita", joissa tunnen oloni seksikkääksi, ts. joista tykkään. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, kuka ne on nähny tai antanut.

Olen pitänyt kaikki seksikkäät asut, joista pidän.

Sellaiset asusteet, joita olen käyttänyt lähinnä eksän mieliksi seksin yhteydessä ja joilla ei ole muuta kuin budoaarikäyttöä, ovat lentäneet roskiin, jos niitä on ollut. Myös eksien antamat rumat lahjat, joita en ole käyttänyt kuin kerran kohteliaisuudesta ja jotka olen jemmannut samasta kohteliaisuudesta roskiksen pohjan sijaan vaatekaapin takaosaan, ovat menneet (hyvin pienen ja tekokuituisen) maton kuteeksi suhteen päättyessä.

Onneksi näitä viimeisen ryhmän asuja ei ole kummemmin ollut.

Vierailija
2/4 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sellaisia ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöpaidat eivät ole meidän vaan minun joten mitä väliä jos mies vaihtuu...

Vierailija
4/4 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaatteet on mun vaatteita.

Uuteen suhteeseen tulee tosi paljon mukana kaikkea elettyä elämää. On joo tiettyjä asioita, jotka haluaa jättää taakseen, mutta kaikki silkkiyöpaidat olen ostanut ihan itselleni.

Ja jos se kohta lähteekin lattialle, niin on minusta silti mukavampi ja nätimpi liihotella nätissä ja kevyessä lyhyessä yömekossa kuin ihan vaan alasti tallustellen.

Korut sen sijaan... en laittaisi eksän antamaa korua treffeille. Muuten voisin sitä pitääkin, ja pidänkin. Koska siihen mulla on tunneside. Ja se on perhana ainoa koru, jonka se antoi rakkaudesta... (Sain muitakin, mutta ne on annettu vaan sen takia, että oli joulu tai synttärit unohtui).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän